2012-10-05, 23:56
Medlem
Vi har hittat *****, ********* som säkert rätt många kallar honom. Eller ***** *********
Han bor på ********** ** * i ********.

Yes that is his adress in the country Sweden in northern Europe, on Earth in The world. Like if u know u are a animal that knew swedish in the world why would u like that person the bo treated exactly like he wants because he solved it. He solved IT. Med stort t.

Om du är så förståndig i skallen att du med bara denna textramsa du har framför dig veta exakt vem du är, VEM DU ÄR. Alltså om du bara med hjälp av den här texten du får presenterad framför dig. Så är du han. Han som löste varför vi finns och som inte bara tänkte tanken för ett slag utan han som löste varför vi sannolikt finns till här på jorden. Det finns många teorier om varför vi finns här i kroppslig form. Varför vi har stannat till här i universum från nåt väsen eller energi och tagit kroppslig form? Jag har nu kommit på det.

Häng med i resan och bekanta dig med mig MED DIIIG, DU *****, ***** ********* som bor på *********** ** * i ********, Sweden northern Europe som kom att inse varför du sannolikt lever eller finns till. Du bor alltså i din *** som är lika stökig i vanlig ordning Med din underbara fina starka ***** å som ger mig så mycket kärlek omtanke å som jag finner så underbar å sjön. Å kära ***** jag kom på det ikväll vad som gör mig lyckligast i livet Du är min kärlek mitt allt min skatt jag älskar dig över allt. Du ger mig så mycket mer än du tror. Du är den mest underbara flickvän man kan tänka sig.

Och min familj såklart pappa *** och mamma ****** som nu är på en semester i *******, ******** är också härliga människor. Andra som också skänker mycket glädje till min värld är såklart mina vänner. Men jaja. du läser den här textramsan för att det var du som kom på exakt hur lång tid det tar innan den första får reda på varför vi sannolikt finns till. självklart är det för ett experiment såklart. varför? jo för att det är den perfekta miljön där man kan växa upp o veta precis vad man tycker ger än mycket glädje i livet. Den här texten måste ju slå alla tidigare tankar om varför vi finns till eller? Det är ju helt uppenbart att det mest sannolika scenario att vi finns till är för att kolla hur lång tid och evolution det tar innan en livsform i univerum är så klipsk så att han direkt i världen förstår vem han är bara genom att läsa denna textramsa så är han den så vet att han att han är ***** ********, *****. aja.. är jag gud då? är detta filosofi? Jag är trött.. ZZz godnatt .
Citera
2012-10-06, 00:03
Medlem
Jim-Morrisons avatar
En fråga, vad har du tagit?
Citera
2012-10-06, 00:08
Medlem
En konstig idé från en knäpp film som har grott och blivit nån konstig text + lite trötthet.
Citera
2012-10-06, 00:16
Medlem
Jim-Morrisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pippzor
En konstig idé från en knäpp film som har grott och blivit nån konstig text + lite trötthet.

Film?
Citera
2012-10-06, 00:21
Medlem
Ja eller kanske långsökt om filmen "matrix" är en tanke om varför vi kanske finns? (I en låtsasvärld som batterier åt robotarna som besegrat oss.)

Det här en idé om varför vi finns på Jorden. Mest sannolikt.
Citera
2012-10-08, 04:26
Medlem
Ett intressant uppslag. Eller ska jag skriva : En intressant approach?
Jag vill påpeka att jag läste långtifrån hela texten.

Dock tror jag mig kunna uttyda att den, texten, berör frågan om identitet ("Vem?"),
och därför rör sig kring Filosofins nav.
Inte nog med det, den, texten, verkar dessutom operera med två stycken Vem, vilket förefaller mig klokt.

Ett intressant misslyckande, alltså.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in