Citat:
Ursprungligen postat av Kickan2
Varför är det så hemskt att ha sina forum i signaturen?
För att det är redan nu för mycket regler att hålla reda på! Ytterligare en blir ju skitjobbigt! Nej, skämt åsido! Jag har lagt in "mina" forum i signaturen sedan lång tid tillbaka, jag har fått både beröm och skit för det. Det finns folk som tror att vi som har dem i signaturen gjort det för att vara märkvärdiga men så är ju inte fallet. De ligger där för att någon/några användare efterlyste det och bl.a. jag tycker att det är en bra ide.
Att sen, för övriga användare, skilja på när jag modererar och när jag debatterar är inte det minsta svårt, borde inte vara det i alla fall. När jag postar ett inlägg i egenskap av moderator så är det (oftast) uppenbart iom att jag nästan alltid, iaf numera, inleder posten med rubriken "Moderatormeddelande" och avslutar densamma med "// Moderatorn". Jag har aldrig råkat ut för att någon missuppfattat när jag agerar som moderator och när jag skriver som användare. Jag tror som sagt att "tvinga" oss att ha våra forum i signaturen inte löser det problemet.