2005-04-04, 21:33
Bannlyst
Hehe, Oxy, heroin, morfin kommer väl ungefär lika när de injiceras; fast ändå i den turordningen som jag räknade upp dem.
Heroin och oxy har jag aldrig ätit och kan inte uttala mig om dem.
Morfin är rätt tamt när man käkar det och blir alldeles för oekonomiskt.
Oxykodon slår heroin rakt av på mitten ifall man snortar det, med smack måste man ju ha ofantliga mängder benso för att det ska skilja sig från stora mängder kodein nämnvärt.. ja jag menar allvar.
Morfinhcl rektalt är lite bättre än smack nasalt.
Charles Bronson är bättre än Bruce Willis, Dolph Lundgren är en übermenschparodi och har bara en utmanare i Jean Claude Van Damme i töntighetsfaktor, men Arnold slår dem i T1, sen blev han lite mesig. Jag gillar mer hans farsgubbe.
Fentanyl, oxymorfon och hydromorfon har jag inte haft...än!

Bring it on!
2005-04-04, 21:35
Medlem
nyblads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrNiceGuy
Jag fick Oxycontin istället för Ketogan av min läkare, det var alltså ett bra byte?

Inte fått tag på något oxy men hört endel om det.
Båda är bra så det räcker och blir över iaf så mycket vet jag.

Enligt en läkare jag snackat med så är ketogan tyngre och mer beroendeframkallande än morfin.

Ketogan är nog min favorit iaf.
Kanske fentanyl, slocknade så fort av det på narkosen men då var det blandat med något.

Men oxy skall enligt vissa vara strået vassare än ketogan jag vet inte riktigt.
2005-04-04, 21:47
Medlem
cykelhjälms avatar
låter som alla opium-missbrukares våtdröm...
2005-04-04, 22:06
Medlem
SnoopDoGGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pister
Hehe, Oxy, heroin, morfin kommer väl ungefär lika när de injiceras; fast ändå i den turordningen som jag räknade upp dem.
Heroin och oxy har jag aldrig ätit och kan inte uttala mig om dem.
Morfin är rätt tamt när man käkar det och blir alldeles för oekonomiskt.
Oxykodon slår heroin rakt av på mitten ifall man snortar det, med smack måste man ju ha ofantliga mängder benso för att det ska skilja sig från stora mängder kodein nämnvärt.. ja jag menar allvar.
Morfinhcl rektalt är lite bättre än smack nasalt.
Charles Bronson är bättre än Bruce Willis, Dolph Lundgren är en übermenschparodi och har bara en utmanare i Jean Claude Van Damme i töntighetsfaktor, men Arnold slår dem i T1, sen blev han lite mesig. Jag gillar mer hans farsgubbe.
Fentanyl, oxymorfon och hydromorfon har jag inte haft...än!

Bring it on!

Du kan inte ha fått nå bra varor om du tycker att oxy är bättre än gryn...
2005-04-05, 00:06
Medlem
khats avatar
Citat:
Oxykodon slår heroin rakt av på mitten ifall man snortar det, med smack

Kan nästan hålla med dig men inte helt. Testade snorta Oxy och blev kraftigt besviken (det säger väl sig själv iof), sen när jag äntligen fick i mig lösningen så var det helt underbart. Hade inte räknat med den effekten men det var verkligen något som jag kommer göra om massor av gånger.. Men ingenting slår heroin, jag tror inte det, visst Morfin ibland.. Men nu så älskar jag det jag sitter på, det här är värt att dö för rakt av Mmmmmmmm
2005-04-05, 01:07
Medlem
Unbalanceds avatar
Måste finnas en anledning till att 90% utan Jänkarna är förälskade i Oxy .
2005-04-05, 08:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SnoopDoGG
Du kan inte ha fått nå bra varor om du tycker att oxy är bättre än gryn...

Sådär säger bara dom som är beroende. Jag har haft läskigt bra varor och jag har haft fuljonk.
Ta någon som inte är tillvand och slå i honom lite heroin och oxy och jag tror nog att mer än hälften kommer att gilla oxy mer. I blindtester har folk jävligt svårt att skilja de starka opiaterna åt, när man undersökt beroende hos läkare t.ex så går de gärna från morfin till metadon men fastnar vid keto och blir kvar där.
Heroin är förbaskat överskattat och överpriserat och det finns en marknadsanledning till att det är så, sen visst, du är horsetorsk, då kommer såklart få saker att kunna mäta sig eller stävja absen förutom just hoarse. Missförstå mig inte, jag älskar att tumla om med heroinfirrarna och du såg väl att min jämförelse där oxy är överlägset var en jämförelse med nasalt intag? I övrigt är de MYCKET likvärdiga, men på andra sätt har heroin inte mycket att erbjuda vilket fick mig att tänka på en sak...någon som pluggat h?
2005-04-05, 14:49
Medlem
Oxycontin är fruktansvärt skönt! fick de när jag opererades för någon månad sen! i pump som jag själv doserade genom att trycka på en knapp
2005-04-05, 15:29
Bannlyst
Citat:
Sådär säger bara dom som är beroende. Jag har haft läskigt bra varor och jag har haft fuljonk.
Ta någon som inte är tillvand och slå i honom lite heroin och oxy och jag tror nog att mer än hälften kommer att gilla oxy mer. I blindtester har folk jävligt svårt att skilja de starka opiaterna åt, när man undersökt beroende hos läkare t.ex så går de gärna från morfin till metadon men fastnar vid keto och blir kvar där.
Heroin är förbaskat överskattat och överpriserat och det finns en marknadsanledning till att det är så, sen visst, du är horsetorsk, då kommer såklart få saker att kunna mäta sig eller stävja absen förutom just hoarse. Missförstå mig inte, jag älskar att tumla om med heroinfirrarna och du såg väl att min jämförelse där oxy är överlägset var en jämförelse med nasalt intag? I övrigt är de MYCKET likvärdiga, men på andra sätt har heroin inte mycket att erbjuda vilket fick mig att tänka på en sak...någon som pluggat h?

Kan noh hålla med om en hel del!
Själv har jag inte haft turen att få nån kick eller direkt blivit wasted av heroin någongång, så det återstår att se.
Min nr 1 blir ju såklart hydromorf ihop med morfin!
Men jag tror att oxymorf är ännu ett strå vassare, kanske för vasst!!
Sen e jag sån nu att alla minna försök med starkare opiater blir med injection eftersom jag vill ha snabb effekt och en kick om det går.
Så nått annat sätt vet jag knappt utav!!
2005-04-05, 15:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pulv3r
Oxycontin är fruktansvärt skönt! fick de när jag opererades för någon månad sen! i pump som jag själv doserade genom att trycka på en knapp

e det inte bara att locka knappen och njuta, he he
2005-04-05, 18:06
Medlem
SnoopDoGGs avatar
Citat:

Okok. Nej jag är inte beroende Men smaken är väl som baken? Oxycontin fungerade inte så bra på mig Och ja jag snortade.. Så jävla dyrt är ju inte horset ändå Men visst tar man oxy så vet man ju alltid vad man får.. Det vet man ju inte med grynet.. Men Morfin injektionsvätska är nog min favorit iaf! Men det lär man väl aldrig mer få tag i
2005-04-05, 21:03
Bannlyst
håller med dig snoop, injectionsvätska är ju det bästa och lyxigaste därefter kommer piller tycker jag!
Puhh kommer ihåg min kartong med bioglan,, tänk om man hadde sparat den till ett rätt tilfälle, det tillfället hadde nog blivit nu!!!!

tråkigt att det är så svårt att fixa, morfin och hydromorf i injection står högst på min önskelista ihop med fentanyler i injectionslösning!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in