2012-10-07, 12:03
Medlem
Trondurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pungspark63
Fackeltåg är inte aktuellt än, skulle det framkomma att kvinnan är svensk och gm invällare
så är fackeltåget snart ett faktum.
Vänstertomtar från Lund har säkert redan planerat att abbonera bussar för att stödja om det skulle visa sig att det är vår nya adel som varit framme.

Vi borde kanske abbonera bussar istället, slita ut somalierna och alla andra ur sina gratisbostäder och skicka dem till Kallax, där vi kan ha en blockad tills staten tvingas skicka hem packet.
Citera
2012-10-07, 15:38
Medlem
Missingno.s avatar
Boden kommun är en plats där igen normal svensk vill bo vilket lett till att man försöker fylla ut platserna efter de som flyttar med invandrare

[PHP]åren (1994-2001) har kommunen haft stora flyttningsunderskott, i medeltal –250
personer per år. 1997 resulterade i ett mycket stort negativt flyttningsnetto på
-399. Under år 2002 skedde en radikal förbättring då flyttningsunderskottet
hamnade på -40. Förbättringen fortsatte under 2003 och 2004 då det blev ett
positivt flyttningsnetto på 33 respektive 85 personer. Därefter följde några år
med inflyttningsunderskott för att under 2010 och 2011 åter bli positivt med +94
respektive +218
Bodens kommun hade 27 643 invånare vid årsskiftet 2011-12-31, en ökning med
172 invånare under året. Ökningen beror främst på att det flyttade in 430
personer från utlandet.[/PHP]
Citera
2012-10-07, 16:08
Medlem
Det alla vet efter att läst Lovisa tråden är givetvis, att kvinnan bara vill ha pengar?

Jaha... Var det inte ett barn den här gången och det verkar vara invandrare, ja men då är ju kvinnan trovärdig
Citera
2012-10-07, 19:02
Medlem
Det är garanterat kulturberikade eller inavlade svenskar, jag har själv sett hur boden börjar svämma över av kackerlackor
Citera
2012-10-08, 09:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Trondur
Vi borde kanske abbonera bussar istället, slita ut somalierna och alla andra ur sina gratisbostäder och skicka dem till Kallax, där vi kan ha en blockad tills staten tvingas skicka hem packet.

Är det bara jag som vill spy på Bodens invandrargnäll? Kommunen har inga pengar, tar in invandrare, får lite bidrag som går tillbaka till invandrarna och det vet kommunen om. Men hur många utav er är faktiskt drabbade av invnadringen? Förutom att ni känner er lite skitnödiga när ni möter 2 araber utanför milano. Alla är skrajja för något som aldrig har hänt men instället för att erkänna rädlsan klagar vi på ett rasistiskt sätt. Inte direkt denna anda vi byggt Boden på. En stad i Sverige där vi kan känna oss stolta att vara röda, hårt arbetande och stolta. Nu är vi rädda, fattiga och klagande.

Fyll dina jävla lungor och gör din röst hörd. Men att sitta och kamma nsd och kuriren efter ännu en artikel om något rån eller våldäkt (och ärligt hur många sådana har vi per år) så att vi kan skynda oss ocg gnälla och leka detektiver på flashback fastän vi är säkra på att det är asylsökande och inte kommer fram till något vettigt. I bästa fall kommer det ett namn på offret som kastas runt i tråden och det blir en massa snack på stan.
Citera
2012-10-08, 11:43
Medlem
Trondurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .BookHouseBoy.
Är det bara jag som vill spy på Bodens invandrargnäll? Kommunen har inga pengar, tar in invandrare, får lite bidrag som går tillbaka till invandrarna och det vet kommunen om. Men hur många utav er är faktiskt drabbade av invnadringen? Förutom att ni känner er lite skitnödiga när ni möter 2 araber utanför milano. Alla är skrajja för något som aldrig har hänt men instället för att erkänna rädlsan klagar vi på ett rasistiskt sätt. Inte direkt denna anda vi byggt Boden på. En stad i Sverige där vi kan känna oss stolta att vara röda, hårt arbetande och stolta. Nu är vi rädda, fattiga och klagande.

Fyll dina jävla lungor och gör din röst hörd. Men att sitta och kamma nsd och kuriren efter ännu en artikel om något rån eller våldäkt (och ärligt hur många sådana har vi per år) så att vi kan skynda oss ocg gnälla och leka detektiver på flashback fastän vi är säkra på att det är asylsökande och inte kommer fram till något vettigt. I bästa fall kommer det ett namn på offret som kastas runt i tråden och det blir en massa snack på stan.

Du får spy hur mycket du vill, gärna tills du får elektrolytimbalans och dör.
Äckelkommunist. Jag vet inte vad du lever i för bubbla, jag vet hur många som helst som drabbats av invandrarrelaterad brottslighet.
Jag har själv blivit knivhotad två gånger samt oprovocerat gruppmisshandlad, alla gånger av afrikaner.

Att du inte håller dig á jour när det gäller brotten som begås eller observerar din omgivning...
Det får stå för dig. Du är antingen blind och naiv eller en ondskefull, anti-vit förrädare.

On topic: är det verkligen ingen som vet mer?

Jag upprepar: är du polis eller av annan anledning inte vill att ditt konto ska bli assoscierat med kritik mot den älskade mångkulturen eller dylikt...
Skicka info till mig så postar jag det.

De skyldiga måste åka fast.
Senast redigerad av Trondur 2012-10-08 kl. 11:55.
Citera
2012-10-08, 12:59
Medlem
korrekturlacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trondur
De skyldiga måste åka fast.

Om det nu finns någon skyldig och allt inte bara är ett påhitt. Som sagt jag tycker att platsen och händelseförloppet känns jävligt skumt. Inget signalement samt att det ryktades om negativ status på dna-besudlingar på det eventuella brottsoffret.
Citera
2012-10-08, 18:53
Medlem
ingemerasmutss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .BookHouseBoy.
Förutom att ni känner er lite skitnödiga när ni möter 2 araber utanför milano.

2 araber Herregud det måste vara flera år sedan du passerade genom stan i så fall Stan fullkomligt svämmar över av huckletält och kebabsvarvare. Lilla Boden välkomnar lika många nysvenskar som Slöddertälje vilket säger en hel del om hur fort det går under för staden...
Citera
2012-10-09, 08:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Missingno.
Boden kommun är en plats där igen normal svensk vill bo vilket lett till att man försöker fylla ut platserna efter de som flyttar med invandrare

[PHP]åren (1994-2001) har kommunen haft stora flyttningsunderskott, i medeltal –250
personer per år. 1997 resulterade i ett mycket stort negativt flyttningsnetto på
-399. Under år 2002 skedde en radikal förbättring då flyttningsunderskottet
hamnade på -40. Förbättringen fortsatte under 2003 och 2004 då det blev ett
positivt flyttningsnetto på 33 respektive 85 personer. Därefter följde några år
med inflyttningsunderskott för att under 2010 och 2011 åter bli positivt med +94
respektive +218
Bodens kommun hade 27 643 invånare vid årsskiftet 2011-12-31, en ökning med
172 invånare under året. Ökningen beror främst på att det flyttade in 430
personer från utlandet.[/PHP]

Enligt socialstyrelsens statistik för ekonomiskt bistånd 2011 i Boden så var det 695 hushåll som fick bistånd varav 323 hushåll var med utrikesfödda, så denna befolkningsökningen verkar ju vara en riktigt god affär för Bodensarna.
Citera
2012-10-31, 01:45
Medlem
slickadkatts avatar
Spela roll vilken nationalitet. Man borde spränga bort hela jävla Boden,platsen där solen aldrig ler. Norrbottens rövhål
Äckliga människor (de jag stött på)

Nä jämna boden med marken. t.o.m. gällivare är en friskare "stad"
Citera
2012-10-31, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slickadkatt
Spela roll vilken nationalitet. Man borde spränga bort hela jävla Boden,platsen där solen aldrig ler. Norrbottens rövhål
Äckliga människor (de jag stött på)

Nä jämna boden med marken. t.o.m. gällivare är en friskare "stad"

Håller med.Boden och Kiruna by är de jävligaste hålorna i norrbotten följt av Överkalix och Gällivare enligt släkt och vänner som måste bo i dessa hålor.
Citera
2012-10-31, 18:36
Medlem
LeffeOes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lipgloss1
Håller med.Boden och Kiruna by är de jävligaste hålorna i norrbotten följt av Överkalix och Gällivare enligt släkt och vänner som måste bo i dessa hålor.

Ja det är bara att flytta men frågan är bara vart man skall flytta. Hela Sverige är fylld till bredden med kulturberikare. Jag tycker synd om kvinnan som fick smaka på lite MENA kultur
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in