Citat:
Ursprungligen postat av .BookHouseBoy.
Är det bara jag som vill spy på Bodens invandrargnäll? Kommunen har inga pengar, tar in invandrare, får lite bidrag som går tillbaka till invandrarna och det vet kommunen om. Men hur många utav er är faktiskt drabbade av invnadringen? Förutom att ni känner er lite skitnödiga när ni möter 2 araber utanför milano. Alla är skrajja för något som aldrig har hänt men instället för att erkänna rädlsan klagar vi på ett rasistiskt sätt. Inte direkt denna anda vi byggt Boden på. En stad i Sverige där vi kan känna oss stolta att vara röda, hårt arbetande och stolta. Nu är vi rädda, fattiga och klagande.
Fyll dina jävla lungor och gör din röst hörd. Men att sitta och kamma nsd och kuriren efter ännu en artikel om något rån eller våldäkt (och ärligt hur många sådana har vi per år) så att vi kan skynda oss ocg gnälla och leka detektiver på flashback fastän vi är säkra på att det är asylsökande och inte kommer fram till något vettigt. I bästa fall kommer det ett namn på offret som kastas runt i tråden och det blir en massa snack på stan.
Du får spy hur mycket du vill, gärna tills du får elektrolytimbalans och dör.
Äckelkommunist. Jag vet inte vad du lever i för bubbla, jag vet hur många som helst som drabbats av invandrarrelaterad brottslighet.
Jag har själv blivit knivhotad två gånger samt oprovocerat gruppmisshandlad, alla gånger av afrikaner.
Att du inte håller dig á jour när det gäller brotten som begås eller observerar din omgivning...
Det får stå för dig. Du är antingen blind och naiv eller en ondskefull, anti-vit förrädare.
On topic: är det verkligen ingen som vet mer?
Jag upprepar: är du polis eller av annan anledning inte vill att ditt konto ska bli assoscierat med kritik mot den älskade mångkulturen eller dylikt...
Skicka info till mig så postar jag det.
De skyldiga måste åka fast.