Sett två avsnitt. Tänker inte spoila något för den som inte börjat ännu men kan säga att serien är av väldigt hög kvalitet.
Skådespeleriet är oklanderligt och Kevin Spacey levererar en väldigt trovärdig karaktär. Ännu mer imponerad är jag av Robin Wright som spelar hans fru.
Små spoilers som inte avslöjar någon handling:
Jag gillar hur serien går rakt på sak och visar tydligt hur viktigt det är med Israels stöd och deras påverkan på amerikansk politik. Dessutom pratar en karaktär om IMF, World Bank och Rockefellers inflytande i politiken och gör helt klart att dom är de riktiga mästarna.
Har sett fyra avsnitt nu och gillar serieren starkt. Kevin Spacey spelar riktigt bra. Jag skulle kunna betala mer för Netflix om det släpper mer egna serier.
Första avsnittet dök precis upp på en av mina privata trackers, hoppas resten kommer under natten...
3 ute än så länge och fler lär komma, dock ska man veta att i dagens läge kan man bara rippa från netflix i 480 som bäst. Men bättre än inget. Förklaras bäst här!
" I've been doing some tests and the only way it can be done is with screen capture software and then I can only do 480p, not the full HD version. It has to be ripped in real time as well which is annoying.
Sett alla 13 avsnitt nu. Orkar inte skriva någon lång recension men låt mig bara säga att det håller en extremt hög standard. Verkligen värt att kolla på