2013-01-28, 08:52
Medlem
neguins avatar
En bekant sa att alla avsnitten kommer släppas på ett bräde på premiären nu på fredag. Kan det stämma? Är ju nästan för bra för att vara sant isf..!
Citera
2013-01-28, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av neguin
En bekant sa att alla avsnitten kommer släppas på ett bräde på premiären nu på fredag. Kan det stämma? Är ju nästan för bra för att vara sant isf..!

Ingen aning om det stämmer men låter väldigt konstigt
Citera
2013-01-28, 10:33
Medlem
Aquaglycerines avatar
Hoppas den håller samma klass som serien från BBC!
Citera
2013-01-28, 10:48
Medlem
maenskligs avatar
Citat:
Det stämmer. Alla avsnitt kommer att släppas på Netflix i en och samma veva.
Citera
2013-01-28, 10:49
Medlem
santacls avatar
Citat:

Det stämmer.

Netflix's "House of Cards" is almost ready to be unveiled. The original series starring Kevin Spacey debuts on February 1, 2013, when all 13 episodes will be made available for streaming.

The series from director David Fincher and writer Beau Willimon and produced by Media Rights Capital, stars Spacey as Congressman Francis Underwood, a ruthless politician willing to do whatever it takes to get what he wants. Robin Wright, Kate Mara and Corey Stoll also star. All 13 episodes will be available in US, Canada, Latin America, UK, Sweden, Finland and Norway

http://www.huffingtonpost.com/2012/11/15/house-of-cards-trailer-netflix-kevin-spacey_n_2137952.html
Citera
2013-01-28, 17:41
Medlem
neguins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maensklig
Det stämmer. Alla avsnitt kommer att släppas på Netflix i en och samma veva.

Citat:
Ursprungligen postat av santacl
Det stämmer.

Netflix's "House of Cards" is almost ready to be unveiled. The original series starring Kevin Spacey debuts on February 1, 2013, when all 13 episodes will be made available for streaming.

The series from director David Fincher and writer Beau Willimon and produced by Media Rights Capital, stars Spacey as Congressman Francis Underwood, a ruthless politician willing to do whatever it takes to get what he wants. Robin Wright, Kate Mara and Corey Stoll also star. All 13 episodes will be available in US, Canada, Latin America, UK, Sweden, Finland and Norway

http://www.huffingtonpost.com/2012/11/15/house-of-cards-trailer-netflix-kevin-spacey_n_2137952.html

Faan va nice!
Citera
2013-01-28, 20:39
Medlem
santacls avatar
Citat:
Faan va nice!

Verkar som avsnitt 1 & 2 har blivit utskickade till journalister och dylikt, dom flesta som skrivit om dom två avsnitten ger den full pott, sjukt taggad på denna serie.
Citera
2013-01-28, 20:42
Medlem
ReubenFlaggs avatar
Älskar BBC-serien och känner mig djupt skeptisk till en amerikansk remake Mitt förslag är att ni kollar in orginalet istället!!
Citera
2013-01-28, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReubenFlagg
Älskar BBC-serien och känner mig djupt skeptisk till en amerikansk remake Mitt förslag är att ni kollar in orginalet istället!!

Gillade också den brittiska serien, tidigare hade jag också varit tveksam men efter att ha följt Boss så tror jag den kan bli bra.

Måste säga att jag har blivit riktigt glad över att kunna se en gammal favorit i ny version.
Citera
2013-01-29, 13:25
Medlem
santacls avatar
Ny trailer, på fre kör vi!

http://www.youtube.com/watch?v=HsN0Ze9Vwso
Citera
2013-01-31, 14:05
Medlem
santacls avatar
Ännu en ny trailer

http://www.youtube.com/watch?v=Vx_LwDiXeJE&feature=youtu.be
Citera
2013-02-01, 11:16
Medlem
santacls avatar
Nu finns alla 13 avsnitt ute på netflix.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in