Citat:
Ursprungligen postat av basseaker
Ja folk har missat fenomenet juggalo för om du tänkte lite borde du nog kunna räkna ut varför det är så.
Är ICP stora i Sverige? Är ICP särskilt kända utanför USA? Finns det några kända juggalos inom svensk musik? Svaret är nej och där har du svaret till varför juggalo fenomenet inte är stort här.
Sen har vi ju redan Eddie Meduza och raggare, så jo nog fan har vi redan en lowlifekultur här.
Ja fast
jag känner ju till det (och jag är inte varken hipp, insatt, be-/påläst eller allmänbildad).
Framförallt så känner internet till det, rätt väl dessutom, vilket i kombination med rådande svenskt vurmande för amerikansk (ful/skräp)kultur och hur lätt vi låter oss (miss)ledas av och in i den så tycker jag att detta faktiskt borde vara basic knowledge vid det här laget.
På senare tid har jag fått klart för mig att folk jag har med att göra/haft nån sorts relation till eller samröre med tydligen äro juggalos.
Och aldrig har man vetat eller ens anat. Varför smyger ni anhängare/inblandade med det på det här viset,
varför vet INGEN annan än ni (om) det här?
Är det skämmigt eller så?
För att få användning av en av de (mycket få) fördomar om juggalos jag lyckats skrapa ihop till dags dato så måste jag fan säga att:
Det känns jävligt o-juggalo.