2012-10-21, 20:15
Medlem
Malacodas avatar
När hon, lollo, fick kuk av min bror hette hon dahlbaxxx vill jag minnas.
Citera
2012-10-21, 21:33
Medlem
Holisistics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dirtylover
Jag kan säga att "Lollo" är en riktigt kåting iaf, jag kom i kontakt med henne via en kontaktsida för några år sen , vi hade telekontakt ett tag och hon va så sjukt kåt, hon visade gärna upp ALLT via hennes cam, Hon hade en sjukt snygg kropp på den tiden, hon va otroligt fit och hade sanslöst snygga bröst.
Jag har även en hel del "tabu bilder" kvar där hon leker med sig själv och visar sig hel näck..

....
POIDH
Citera
2012-10-21, 21:35
Medlem
Hela programmet känns väldigt ointressant och trashigt enligt mig, som alla andra tv-program i nuläget. Kvinnor som desperat vill bli 'kända'. Urk

Panelen
Facebook
Robins Blogg (Programledaren)

Camilla Blogg
Ålder: 31
Arbete: Jobbar med IT på bank
Om programmet: Tycker att idén med 69 saker du vill veta om sex, som är för, av och om kvinnor, är bra och positiv.

Elizabeth Blogg
Ålder: 49
Arbete: Jobbar som servitris och arbetar med event.
Om programmet: Här bidrar hon med sin erfarenhet och vill vara en vettig vuxen kvinna.

Hordokht Blogg
Arbete: Jobbar som TV-producent.
Om programmet: Hordokht anser att hon kan bidra med en sund och hälsosam inställning till sex.

Evelina Blogg
Ålder: 28
Arbete: Sjuksköterskestudent och egen företagare.
Om programmet: Evelina ser sig som en vanlig tjej som tycker det är viktigt att man vågar prata om sex och samliv.

Lollo Blogg
Ålder: 42
Arbete: Delar sina dagar mellan butiksjobb och arbete på gym.
Om programmet: Lollo säger att hon älskar sex, både att ha och prata om det. Nu vill hon dela med sig till andra kvinnor av sina erfarenheter.

Anna
Ålder: 29
Arbete: Tatueringslärling.
Om programmet: Anna tycker att det är viktigt att prata öppet och ärligt om sex.
Citera
2012-10-21, 21:36
Medlem
Holisistics avatar
Håller med någon annan som skrev att dialogen bland tjejerna känns fejk, det är alldeles för rappt och ängsligt för att det ska kännas naturligt.

EDIT: Typisk, tjejer som ska snacka om sex på ett avslappnat "häftigt" vis, tror att det är så killar pratar.
Senast redigerad av Holisistic 2012-10-21 kl. 21:41.
Citera
2012-10-21, 22:59
Medlem
kirrem4ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mirox
Hela programmet känns väldigt ointressant och trashigt enligt mig, som alla andra tv-program i nuläget. Kvinnor som desperat vill bli 'kända'. Urk

Panelen
Facebook
Robins Blogg (Programledaren)

Camilla Blogg
Arbete: Jobbar med IT på bank
Om programmet: Tycker att idén med 69 saker du vill veta om sex, som är för, av och om kvinnor, är bra och positiv.

Elizabeth Blogg
Ålder: 49
Arbete: Jobbar som servitris och arbetar med event.
Om programmet: Här bidrar hon med sin erfarenhet och vill vara en vettig vuxen kvinna.

Hordokht Blogg
Arbete: Jobbar som TV-producent.
Om programmet: Hordokht anser att hon kan bidra med en sund och hälsosam inställning till sex.

Evelina Blogg
Ålder: 28
Arbete: Sjuksköterskestudent och egen företagare.
Om programmet: Evelina ser sig som en vanlig tjej som tycker det är viktigt att man vågar prata om sex och samliv.

Lollo Blogg
Ålder: 42
Arbete: Delar sina dagar mellan butiksjobb och arbete på gym.
Om programmet: Lollo säger att hon älskar sex, både att ha och prata om det. Nu vill hon dela med sig till andra kvinnor av sina erfarenheter.

Anna
Ålder: 29
Arbete: Tatueringslärling.
Om programmet: Anna tycker att det är viktigt att prata öppet och ärligt om sex.
Tack för sammanfattningen!
Citera
2012-10-22, 02:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dharma
För att bevisa att det du säger är sant, vad heter hon i efternamn?

Herregud, Hur patetisk är du? Hennes namn osv finns ju överallt att tillgå, så det bevisar väl inte ett skit? Så tror du jag/vi här inne är så korkad som inte fattar att DU förmodligen blivit ett "fan" av Henne efter du sätt hennes program på tv och vill fiska efter mer privat info om henne!! Nice try Mr.....
Att hon heter Ann-****** .D*******a visar inte att det är sant förens jag lägger upp lite bilder....

Ps, för övrigt måste jag säga att jag fick en chock när jag ser hur hon ser ut idag , det är lite tragiskt hur hon ser ut idag när hon va så läcker för några år sen, att hon inte lägger pengar på att fixa hennes käft och tänder ist för att lägga pengar på hennes övriga kropp med pattar, botox o skit....för när hon öppnar käften kräks man ju numera ju.....!!

.....
Senast redigerad av Dirtylover 2012-10-22 kl. 02:48.
Citera
2012-10-23, 22:13
Medlem
JerryCottons avatar
Inget skvaller men den där Evelina vill jag bara ha porrfilmssex med!
Citera
2012-10-23, 23:40
Medlem
DoubleWoods avatar
Trista tjejer.
Trista och pryda. Den enda med lite fart i sig är den något äldre blondinen som verkar varit med i matchen ett tag.
Evelina lever högt på sitt utseende, men satan vad hon verkar vara trist i bingen..

Trist att de inte har en rejäl man-panel istället.
Citera
2012-10-24, 10:04
Medlem
Tycker faktiskt att detta program är dåligt, den största anledningen är för att de är för pryda. För att dra ett exempel från senaste avsnittet så den där blonda bimbon med flera när det pratades om analsex och killar med butplug. Så var det uuusch fyy faan vad äckligt etc etc.

Man kan ju tycka att dessa program inte ska agera inskränkande och ännu mera dra på skämsmössan, fråga olle är mycket bättre i detta avseende eftersom de hela tiden påpekar att alla ogilar olika, att alt fler håller på med anal stimulans etc.
Citera
2012-10-24, 12:05
Medlem
Vetahuteris avatar
alltså... vad heter tjejen med tatuerade armar och långt rakt mörkt hår?

sen vore det trevligt om alla i tråden kan sluta prata om dom andra i panelen då dessa inte såg särskilt mänskliga ut. speciellt det där vidriga våpet lollo...

sen kan man ju undra vad verklighetshatarna strix och golonka och resten av pojkarna är... borde dom inte rasa nu när det pratas sex i tv?
Senast redigerad av Vetahuteri 2012-10-24 kl. 12:25.
Citera
2012-10-24, 12:15
Medlem
DoubleWoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M4R3S
Tycker faktiskt att detta program är dåligt, den största anledningen är för att de är för pryda. För att dra ett exempel från senaste avsnittet så den där blonda bimbon med flera när det pratades om analsex och killar med butplug. Så var det uuusch fyy faan vad äckligt etc etc.

Man kan ju tycka att dessa program inte ska agera inskränkande och ännu mera dra på skämsmössan, fråga olle är mycket bättre i detta avseende eftersom de hela tiden påpekar att alla ogilar olika, att alt fler håller på med anal stimulans etc.
Notera att Evelina verkade uppskatta - till viss del i alla fall, även om hon inte medgav det - att ta emot analsex. Men att hon inte alls själv ville GE analsex, för att det är "äckligt".

Hon är väl som alla andra pryda kvinnor: de bajsar inte..
Citera
2012-10-25, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan09
jag kan ju länka den tråden till henne om du vill?

Visst, gör du det om du vill.....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in