2012-10-01, 18:47
Medlem
stopbitchings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jassieofficial85
Men KOLLA på bilden? Är det i mitt huvud? Man ser ju min smikning exakt. Och så ser man hur hon tagit efter?

Du inspirerar henne
Citera
2012-10-01, 18:48
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Finns det inte en skräckfilm som börjar ungefär så här?
Citera
2012-10-01, 18:49
Medlem
De finns personer som är lika varandra ibland då blir de så där så de är nog något du får stå ut med finns flera olika i mitt liv som jag träffat i olika samanhang som varit lika på någe sätt. Tänk inte på de så mycket bara kanske de inte blir så jobbigt. Säker på att de inte är din spegelbild? :P
Citera
2012-10-01, 18:50
Medlem
jassieofficial85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin

Finns de det? :O

Inte för att jag är rädd.

Mest sad över att man inte får ha sitt ifred :/
Citera
2012-10-01, 18:51
Medlem
stopbitchings avatar
Citat:
Om jag nu ska ta upp det här med henne.

Hur gör jag det utan att

1. Låta avundsjuk på något sätt?
2. Utan att hon blir ledsen?
3. Utan att det blir en akward moment situation resten av våran tid tillsammans

Känns som det inte går liksom.

Ironi för hela slanten! "Intressant sminkning, var har jag sett den förut?" "Fan vilka snygga kläder, var har du köpt dem?" Kör den stilen där det är uppenbart att hon har snott från dig. Du måste få henne tycka det är jobbigt att kopiera dig, det ska inte gå helt ostraffat eller smärtfritt.
Citera
2012-10-01, 18:54
Medlem
Thespians avatar
Bli överdrivet töntig/konstig/ osv.
Säg att du avgudar Lasse Stefanz och att du vill ha sex med Justin Bieber. säg att du vill tatuera in tribaler över hela armen.
Citera
2012-10-01, 18:58
Medlem
02-02-2012s avatar
Det är en klassisk grej med knäppisar att göra som din vän gör. Hon gör det för att hon saknar en egen stark individ i sig och hakar då på din. Det bästa är att släppa henne och gå vidare. Det kommer att bli riktigt jobbigt med tiden.

F ö borde du låtit katten få träffa en karlkatt för 4 år sedan minst! Skulle du kunna tänka dig att gå utan en karl i 7 år?
Citera
2012-10-01, 19:08
Medlem
jassieofficial85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 02-02-2012
Det är en klassisk grej med knäppisar att göra som din vän gör. Hon gör det för att hon saknar en egen stark individ i sig och hakar då på din. Det bästa är att släppa henne och gå vidare. Det kommer att bli riktigt jobbigt med tiden.

F ö borde du låtit katten få träffa en karlkatt för 4 år sedan minst! Skulle du kunna tänka dig att gå utan en karl i 7 år?

Jag tänkte att det kunde vara något sånt. Då kanske man kan hjälpa henne finna sig själv istället för att påpeka att hon härmas? Kanske kan funka?!
Citera
2012-10-01, 19:21
Medlem
yesyesfreddes avatar
Har din väninna uppvisat lesbiska eller aggressiva tendenser?
Citera
2012-10-01, 19:23
Medlem
MadDog76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin

snarare en thriller men visst är det så. Handlar om en brud som har ett rum ledigt & hon som flyttar in blir en riktig copycat. Ingen vidare rulle faktiskt..

OnT:: Uppenbarligen så har din BFF dålig självkänsla och ser upp till dig. Ta det som en komplimang.
Citera
2012-10-01, 19:33
Medlem
jassieofficial85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MadDog76
snarare en thriller men visst är det så. Handlar om en brud som har ett rum ledigt & hon som flyttar in blir en riktig copycat. Ingen vidare rulle faktiskt..

OnT:: Uppenbarligen så har din BFF dålig självkänsla och ser upp till dig. Ta det som en komplimang.

Jag tar det inte som en komplimang. Tyvärr
Citera
2012-10-01, 21:19
Medlem
Illusioners avatar
Citat:
Om jag nu ska ta upp det här med henne.

Hur gör jag det utan att

1. Låta avundsjuk på något sätt?
2. Utan att hon blir ledsen?
3. Utan att det blir en akward moment situation resten av våran tid tillsammans

Känns som det inte går liksom.
Avundsjuk på att hon härmar dig? Är du avundsjuk? Varför är du rädd att framstå som avundsjuk?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in