2012-09-30, 20:03
Medlem
ultimatkontakts avatar
Klimatet i mellanöstern hårdnar...det är inte omöjligt att ett storkrig bryter ut i mellanöstern inom de närmsta åren, då blir det väll israel/väst mot Iran och de parter som dras in i kriget.

Det har varit lite snack på fb från vissa individer att de är beredda att ta till vapen och stödja Iran vid en eventuell konflikt i kampen mot sionismen...på samma sätt som många i Europa, Asien och Nordafrika frivilligt gick med i SS för att kriga mot det land som koloniserade deras land i asien/afrika eller helt enkelt sympatiserade med tyskarna.

Många menar att ett krig mellan Iran och israel är lika med ett 3:e världskrig...alltså borde dessa anti-sionister vara väldigt angelägna om att Iran vinner detta krig då det med största sannolikhet kommer bana väg för hur framtiden utformas...en sionistisk värld eller en värld med suveräna stater.

Så är ni nationalister, islamister eller vad ni nu än är verkligen beredda att offra era liv eller är det bara snack från ert håll?

Skulle vara intressant att veta vad ni har för politisk ställning samt ifall ni anser er vara redo eller ej att ta till vapen vid en konflikt med sionisterna.
Citera
2013-02-04, 02:21
Medlem
PeterDenSvenskes avatar
Jag hade tagit till vapen för at stötta de hederliga Israelerna emot de islamistiska horderna ifall det skulle behövas, sedan så är det genomkorkat att tro att det skulle bli något världskrig ifall Israel och Iran hade stridit. Det hade som max varit att de modiga israelerna hade slagit ut vad de ville hos iranierna medan iranierna med deras skitteknologi bara hade kunnat titta på.
Citera
2013-02-04, 02:40
Medlem
Pekka-Ukkos avatar
Min iställning till Israel är denna. Byt ut Kartago mot Israel.

Citat:
Cato den äldre (Marcus Porcius Cato maior), född 234 f.Kr., död 149 f.Kr., var en romersk författare, statsman och senator. Cato förföljde Roms gamla fiende Karthago med stort hat och han lär ha avslutat alla sina senatstal med orden "Ceterum/Praeterea censeo Carthaginem esse delendam" (För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras) oavsett innehåll. Han hade stor del i att Romerska riket åter förklarade Karthago krig år 149 f.Kr. i det tredje puniska kriget. Kriget totalraserade Karthago och dess befolkning såldes till slaveri./Wikipedia

Jag tror att det inom en snar framtid blir ett storkrig i Mellanöstern som många västländer kommer att dras in i. Jag skulle ALDRIG offra mitt liv för Israel.
Citera
2013-02-04, 16:48
Medlem
Stormkrashs avatar
Neh någon måste hålla pli på muslimerna där nere och jag tycker personligen judarna gör ett bra jobb men det kan ju alltid bli bättre.
Citera
2013-02-04, 17:38
Medlem
Ju färre som lägger näsan i blöt desto bättre för utgången av en ev konflikt.
Även om Israel är den starkare av dom två så är det ju små länder det handlar om. Dom får väl hålla på o testa varandra tills någon tröttnar. Varför skulle en svensk riskera livet för dom tokiga mullorna i Iran.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in