2013-11-09, 02:23
Medlem
masturberas avatar
Varför blir det mål i 90e minuten 99 % av alla mål?
Citera
2013-11-09, 02:39
Medlem
dippsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av masturbera

För du blir nervös och låter det bli mål? Kan säga så att för mig har det hänt fåtal gånger, har dock gjort några sent inne i matchen. Tips är ta det lugnt och passa runt bollen i motståndarens planhalva, ta tillbaka ditt lag och ställ upp defensivt om det med behövs.
Citera
2013-11-09, 02:44
Medlem
masturberas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dippsi
För du blir nervös och låter det bli mål? Kan säga så att för mig har det hänt fåtal gånger, har dock gjort några sent inne i matchen. Tips är ta det lugnt och passa runt bollen i motståndarens planhalva, ta tillbaka ditt lag och ställ upp defensivt om det med behövs.
Dom här taktikerna som man kan använda så att det blir hög press och sådant. De funkar ju inte. Jag märker ingen skillnad alls. Behöver man göra nåt annat än att välja dom ?
Citera
2013-11-09, 02:48
Medlem
Guldtandens avatar
Citat:
Dom här taktikerna som man kan använda så att det blir hög press och sådant. De funkar ju inte. Jag märker ingen skillnad alls. Behöver man göra nåt annat än att välja dom ?
Du borde känna en skillnad på Extrem defensiv / extrem offensiv. Annars är det väldigt konstigt
Jag brukar alltid använda dom.
Citera
2013-11-09, 02:50
Medlem
dippsis avatar
För mig hjälper dem, sedan går det ju också att ställa in formationen så den blir mer defensiv! Gillar inte backa med laget utan jag föredrar pressa och hålla boll om jag vill spela av en match
Citera
2013-11-09, 03:05
Medlem
masturberas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dippsi
För mig hjälper dem, sedan går det ju också att ställa in formationen så den blir mer defensiv! Gillar inte backa med laget utan jag föredrar pressa och hålla boll om jag vill spela av en match
Men när man har hög press så ska 4 spelare springa fram i en linje och anfalla. Men det gör dom aldrig någonsin
Citera
2013-11-09, 13:45
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Momentum
Citera
2013-11-09, 14:23
Medlem
lite gameplay (xbox one)

https://www.youtube.com/watch?v=69TsI_UYOdQ&feature=c4-overview&list=UUrYHfGNxNWMgRey4a-gsDyQ
Citera
2013-11-09, 23:28
Medlem
masturberas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bojke
lite gameplay (xbox one)

https://www.youtube.com/watch?v=69TsI_UYOdQ&feature=c4-overview&list=UUrYHfGNxNWMgRey4a-gsDyQ
Äsh de e samma spel. Kan lika gärna köra på ps3!
Citera
2013-11-10, 02:25
Medlem
masturberas avatar
Nej nu sprack min fifa skiva!! Jag ledde med 4 - 0 i 60:e minuten. Sen gör han 5 mål på raken!!!!! Och jag var tvungen att ta poängjäveln!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Citera
2013-11-10, 09:57
Medlem
Citat:
Nej nu sprack min fifa skiva!! Jag ledde med 4 - 0 i 60:e minuten. Sen gör han 5 mål på raken!!!!! Och jag var tvungen att ta poängjäveln!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Svårt och hantera en förlust? Ska du kanske skylla på att det är riggat och alla fem var skitmål? Kom igen nu...
Citera
2013-11-10, 12:34
Medlem
Boomshiggabangs avatar
Citat:

Skönt, kanske vi slipper ditt gnäll om att du inte gör mål fast du skjuter 100 skott och att spelet är riggat.

Själv klättrade jag två divisioner själv igår på säsonger utan att förlora en enda match samt gick från division 8 till 5 på Proklubbar med endast en eller max två förluster.
Riggat? Nej, folk tror att de är bättre på Fifa än vad de är och kan inte erkänna att de är värdelösa på att avsluta.
"Men jag har ju 20 skott och 95% bollinnehav och äger matcherna". Synd, fotboll går ut på att göra mål.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in