• 4
  • 5
2012-11-13, 15:40
Medlem
Zoms avatar
Oh right, glömde nämna: Cyanogenmod har börjat släppa stabila versioner av 10:an idag. Finns på get.cm, dock inte till just min mobil än (fast jag är å andra sidan rätt nöjd för närvarande). Announcement lär väl komma senare under dagen gissar jag.
Citera
2012-11-13, 17:14
Medlem
Hallå!

Har undersökt batteritid på Foxhound nu då, va 100% klockan 07.00, körde spotify från 08:00 till 15:00, kollade även youtube (låten fanns inte på spotify), men men, va 48% kvar då. Helt okey!
Citera
2012-11-13, 17:35
Medlem
25Decembers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zom
Oh right, glömde nämna: Cyanogenmod har börjat släppa stabila versioner av 10:an idag. Finns på get.cm, dock inte till just min mobil än (fast jag är å andra sidan rätt nöjd för närvarande). Announcement lär väl komma senare under dagen gissar jag.
Oj vad trevligt. Synd att det inte fanns till min telefon heller.
Citera
2012-11-13, 17:39
Medlem
Zoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 25December
Oj vad trevligt. Synd att det inte fanns till min telefon heller.
Det har dykt upp enheter löpande hela dagen, så det är antagligen bara en tidsfråga. Som det verkar så ska den komma till alla enheter som haft officiella nightlies.
Citera
2012-11-13, 19:24
Medlem
25Decembers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zom
Det har dykt upp enheter löpande hela dagen, så det är antagligen bara en tidsfråga. Som det verkar så ska den komma till alla enheter som haft officiella nightlies.
Tyvärr har inte min Razr haft det. Finns lite CM hopkok men inget riktigt stabilt.
Citera
2012-11-27, 12:11
Medlem
tältpinnes avatar
Ska det verkligen behöva vara så här jävla komplicerat? har nu spenderat 3h med att ladda ner ROM, kernel, flashtool, CWM, android SDK, JDK, begärt upplåsning från SE, samt har ca 35 tabs öppna i Chrome med diverse guider och forumtrådar, vad i fittan är detta?
Senast redigerad av tältpinne 2012-11-27 kl. 12:13.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in