2005-04-03, 08:31
Medlem
mr.falkens avatar
nu r de s att jag tyvrr aldrig provat LSD men en sak har jag funderat starkt p innan min debut...

om man fr en dlig tripp, va hnder om man droppar en massa benzo? kan man sova bort de ellr ligger de ba dr vilar s att de vaknar igen dr man stiger upp....

ellr fnns de n annat knep till dliga trippar?
Citera
2005-04-03, 09:10
Medlem
Mystiqes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.falken
nu r de s att jag tyvrr aldrig provat LSD men en sak har jag funderat starkt p innan min debut...

om man fr en dlig tripp, va hnder om man droppar en massa benzo? kan man sova bort de ellr ligger de ba dr vilar s att de vaknar igen dr man stiger upp....

ellr fnns de n annat knep till dliga trippar?

Har alldrig tnkt p det...ja vett att man kan ha alltid rka o benzo p sig om trippen brja sne ut s man kan lugna ner sig
Citera
2005-04-03, 10:52
Medlem
Spliffmeisters avatar
Du ska dock inte rka p en snetripp, det gr dig bara mer nojjig, xanor, temesta, iktorivil, stesolid, halcion eller rohypnol r bst fr att dda en snetripp...

EDIT: Somadril och kodein/morfin/ketogan r MYCKET effektiva fr att ta livet av en snetripp...
Citera
2005-04-03, 10:56
Medlem
Mystiqes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spliffmeister
du ska dock inte rka p en snetripp, det gr dig bara mer nojjig, xanor, temesta, iktorivil, stesolid, halcion eller rohypnol r bst fr att dda en snetripp...

Har hrt att man fr lugnare tripp me rka....kan vara person frn person....
Citera
2005-04-03, 11:19
Medlem
Spliffmeisters avatar
Hmm isf syftar du nog p riktigt kraftig indica, hash eller s... d blir man ganska snkt
Citera
2005-04-04, 15:25
Medlem
REEEETAAARDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mystiqe
Har hrt att man fr lugnare tripp me rka....kan vara person frn person....

nej att rka p en tripp gr det bara mycke vrre, mycke mycke starkare!

moffe p syra e sjysst

eller vid snetripp p Syra funkar ALLTID Ecstasy!

CandyflipPPpPPp 4 life
Citera
2005-04-05, 08:12
Medlem
Porrpojkes avatar
Om du mot all frmodan skulle snedtrippa s r det bara o lgga dig i sngen, hlla dig i o blunda...inte f panik o nojja upp dig...tnk bara p att ruset slpper s smningom...s enkelt r det
Citera
2005-04-05, 08:15
Medlem
Xtc hjlper mot allt, men att candyflippa sig ur en sne tripp tycker jag lter fel, bttre att ta frska ta reda p vad det r som orsakade sne trippen. Benso r bara glmma glmma, du blir bara dummare om du sver ner dig varje gng det blir jobbigt
Citera
2005-04-05, 09:33
Bannlyst
Det dr med candyflip fungerar bra, vissa tripper har brjat lite halvjobbigt men har vnt sedan nr ngra skna E brjar kicka in.
Citera
2010-07-07, 17:14
Medlem
DjFortunas avatar
BUMP!

har en frga en polare och jag tog 500mg tramadol var, och 6mg iktrovil + 1mg xanor var.
Intog det igr p kvllen runt 10-11 p kvllen.

Vi tnkte ta LSD nu strax. Men jag undrar om vi har fr mycket benzo kvar i kroppen fr att kunna trippa p LSD.
Har krt LSD en gng frr, men massa andra hallucinogener frr.

Kommer benzon dra ner trippen eller gr det bra?

Vi har 2 lappar shiva var.
Citera
2010-07-07, 18:00
Medlem
DjFortunas avatar
kom igen,behver svar snabbt! sitter hr med lapparna och vntar p svar!
Citera
2010-07-08, 23:32
Medlem
J.Boozes avatar
personligen d jag var djupt inne i min lsd frlskelse fr 10 r sen tyckte jag allra bst om det om jag vart helt ren frn allt i 24h innan.
dvs knappt nn mat, inga cigg, inget kaffe ingenting , bara en ren kropp.

bara vatten.

imo s r en ren kropp p mnga stt = rent psyke. du fr smre tripp om du tex e mtt eller bakfull eller liknande.

s frsk var s ren ifrn allt som du bara kan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in