Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-09-29, 00:58
Medlem
fick 1 år spotifty premium med telia men jag kommer inte ihåg när det skulle gå ut men jag har fortfarande premium så jag gick in på mina recipies på spotify och där står det att jag betalat för nästan hela 2012 men har aldrig dragits några stålar från mig? Det var egentligen morsan min som fick det från telia men hon lyssnar mestadels på radio.
2012-09-29, 01:53
Medlem
Alfaslangs avatar
Det var kul att höra!
2012-09-29, 02:02
Medlem
fiskmedcitrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alfaslang
Det var kul att höra!

Var själv på väg att skriva något sarkastiskt, men tänkte att 33cl Pripps blå 5.0 hade påverkat omdömet allt för mycket, och jag missuppfattade budskapet i texten.

OnT: Vad vill du komma fram till?
2012-09-29, 02:50
Medlem
Slitet-Golvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ersdahl
fick 1 år spotifty premium med telia men jag kommer inte ihåg när det skulle gå ut men jag har fortfarande premium så jag gick in på mina recipies på spotify och där står det att jag betalat för nästan hela 2012 men har aldrig dragits några stålar från mig? Det var egentligen morsan min som fick det från telia men hon lyssnar mestadels på radio.

Jinxa det inte allt för mycket så att de börjar gräva i det. Jag har haft Premium gratis i över 2 år nu utan fakturor och jag har själv ringt in till supporten och frågat och de kan inte se något abonnemang på mig mer. Med andra ord, jinxa inte det .
2012-09-29, 08:39
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ersdahl

Då vet vi.

Du placerar tråden i helt fel forimsdel. Ett tips är att du söker på Spotify då det finns en officiell tråd om denna klient.

//Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in