Flashback bygger pepparkakshus!
  • 2
  • 3
2012-09-30, 22:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter
Studenter som bor i korridorer etc.

Hade jag nu haft dessa pengarna som det pratas om, så hade studier varit det sista _jag_ hade funderat på .

Jag anser även att man borde klara sig gott och väl på 25000kr i månaden på att bara ha "kul" och fortfarande kunna betala hyra och diverse andra utgifter.
Citera
2012-10-02, 18:34
Medlem
Leonidas72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M4RK-5
Det är lungt. Fixar vi.

Säg att banken ger dig 6 % i ränta (el.ännu bättre, du får ut 6% efter han med hästsvansen har gjort sitt)

Då måste du ha 5 miljoner för att få ut 300.000 sek om året, dvs 25.000 kr i månaden.

Herregud vart har du läst ekonomi på dagis?
Det här var den dummaste uträkningen jag har sätt.
Citera
2012-10-02, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leonidas72
Herregud vart har du läst ekonomi på dagis?
Det här var den dummaste uträkningen jag har sätt.

Jävligt enkelt att vara hater, eller hur? Så visa nu din beräkning Alfons Fucking Åberg, så,skall vi se hur exakt den och rätt den är.
Citera
2012-10-02, 21:00
Medlem
Leonidas72s avatar
Citat:
Jävligt enkelt att vara hater, eller hur? Så visa nu din beräkning Alfons Fucking Åberg, så,skall vi se hur exakt den och rätt den är.

Det tycker jag inte att jag behöver finns redan ca 2 som stämmer rätt så bra här och guess what looser din är INTE en av dessa.
Citera
2012-10-03, 02:13
Medlem
Citat:
Det tycker jag inte att jag behöver finns redan ca 2 som stämmer rätt så bra här och guess what looser din är INTE en av dessa.

Ren dynga din lantis. Jag hade lika mkt rätt. Skit ned dig.
Citera
2012-10-03, 16:12
Medlem
Leonidas72s avatar
Citat:
Ren dynga din lantis. Jag hade lika mkt rätt. Skit ned dig.

Lantis? tillåt mig att småle du uttrycker dig just som en ärkelantis.
Du hade inte rätt någonstans flera personer pissade på ditt valuta förslag och visa mig en bank som har 6% i ränta.

F.Ö kan du inte läsa valuta är inget SÄKERT TS ville ju leva på en säker avkastning.
Fan va pinsam du är när du försöker försvara din pissiga uträkning fast du borde ha fattat att du har fel nu.
Citera
2012-10-03, 18:45
Medlem
Citat:
Lantis? tillåt mig att småle du uttrycker dig just som en ärkelantis.
Du hade inte rätt någonstans flera personer pissade på ditt valuta förslag och visa mig en bank som har 6% i ränta.

F.Ö kan du inte läsa valuta är inget SÄKERT TS ville ju leva på en säker avkastning.
Fan va pinsam du är när du försöker försvara din pissiga uträkning fast du borde ha fattat att du har fel nu.

Pessa ned dig.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in