Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-09-28, 01:50
  #1
Medlem
Hej! Nu är det som så att jag precis skaffat Fifa 13. Nöjd pluggar jag i spelet i mitt PS3 men slås efter några minuter av att det i princip är precis samma spel som 12an. Visst har man lite sämre första Touch o bollbehandling. Men utöver det och hörnorna verkar det vara samma jävla spel. Någon här inne som vet/uppmärksammat något som jag missat?
Citera
2012-09-28, 02:05
  #2
Medlem
KÄNSLAN är annourlunda. Bättre löpningar av medspelare, bättre passningar m.m. Väldigt konstigt om du inte känner skillnad.
Citera
2012-09-28, 02:10
  #3
Medlem
Nu har jag dock bara spelat demot till ps3, men jag tycker att "datorn" känns lite smartare. Det första som slog mig var att försvaren spelade hem till målvakten i en pressad situation. Det kan jag aldrig minnas har hänt förut? Eller?
Citera
2012-09-28, 02:33
  #4
Medlem
Ttoclaws avatar
Japp nästan samma spel. Bollmottagningar och att man ser medspelarna värma upp på långsidan. Annrs typ samma.
Har endast lirat demot ska tilläggas. Men jag väntar nog på 14 istället.
Citera
2012-09-28, 02:45
  #5
Medlem
KattPerssons avatar
Ungefär 17 pixlar.
Citera
2012-09-28, 03:00
  #6
Medlem
COYBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VickePistol
Hej! Nu är det som så att jag precis skaffat Fifa 13. Nöjd pluggar jag i spelet i mitt PS3 men slås efter några minuter av att det i princip är precis samma spel som 12an. Visst har man lite sämre första Touch o bollbehandling. Men utöver det och hörnorna verkar det vara samma jävla spel. Någon här inne som vet/uppmärksammat något som jag missat?

Vad hade du förväntat dig? Det är ju alltid bara små uppdateringar som görs varje år. Men folk betalar glatt för att få rätt spelare i rätt lag. För att du ska få någon verklig skillnad ska du bara köpa spelet var 4:e år.
Citera
2012-10-05, 10:53
  #7
Medlem
StayDENCHs avatar
De har ju för en gångskull lagt ner lite energi på att uppdatera?
Nu handlar det mer om att passa, på 12 var det bara snabbhet som gällde.
Skill games är helt nytt.
First touch.
De har ändrat skotten så nu kan man inte finessa in bollen lika lätt.
Ultimate team har fått massor med nytt, pro clubs likaså.

Det finns mer men orkar inte tänka på allt just nu Men kan hålla med om att uppdateringarna är inte värda 500kr varje år egentligen men hur tycker du de ska göra då?
Citera
2012-10-17, 22:36
  #8
Medlem
cervenazvezdas avatar
tja är det nån av er som vet hur man kan skapa ett lag till fifa 12, för ja hitta bara fifa creation center 13
Citera
2012-10-28, 22:53
  #9
Medlem
Santadunks avatar
Som redan skrivits, vill man ha stora förändringar i FIFA ska man köpa kanske var tredje eller fjärde år.

Men samtidigt, hur stor skillnad är det på FIFA 11 och FIFA 12 då? Det är ju alltid små förändringar i de här spelen, men jag tycker denna uppdateringen på FIFA 13 är större än den brukar vara och EA är på rätt väg som utvecklas spelkänslan som blivit mycket bättre i denna upplagan.

Jag tycker det är värt att köpa FIFA 13 även om man har förra upplagan, om man gillar FIFA-serien i grunden då
Citera
2012-12-04, 18:58
  #10
Medlem
Nån här som vet om det går att vara 2 player på Fifa12 till Wii och hur man i såfall gör.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback