2012-10-01, 19:40
Medlem
Garneringsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meetthefockers
hur har du lyckats med att behålla din naivitet?
berätta tricket.
i kvällstidningarna är alla en stjärna.

Men hade verkligen Puma skrytit med att hon hade fått dolme av en bänkvärmare i BP? Nej, just det. Och hade verkligen tidningarna nappat på det? Skulle inte tro det heller.

Men jag förstår din poäng. Fast det där gäller nog olika från fall till fall. Visst att tidningarna skrivit upp vissa, men ibland gör de bara omskrivningar för att undvika att skriva det rakt ut. I det här fallet tror jag att det är det sistnämnda som gäller här.
Citera
2012-10-01, 20:15
Medlem
blidicsss avatar
Rent spontant tycker jag att chippen kan vara en kandidat. En lallare av nivå högre.
Citera
2012-10-01, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Garneringsmannen
Men hade verkligen Puma skrytit med att hon hade fått dolme av en bänkvärmare i BP? Nej, just det. Och hade verkligen tidningarna nappat på det? Skulle inte tro det heller.

Men jag förstår din poäng. Fast det där gäller nog olika från fall till fall. Visst att tidningarna skrivit upp vissa, men ibland gör de bara omskrivningar för att undvika att skriva det rakt ut. I det här fallet tror jag att det är det sistnämnda som gäller här.

det är säkert en stjärna men boken (nåja, manuset) är ju skriven för att sälja och jag tror inte att reportrarna har fått reda på vem det gäller.
de har gått dit för att intervjua en svensk porrstjärna -smarrigt värre!
och så har puma kastat åt dem det här benet.
så ja, det skulle kunna vara nån från bp. men antagligen inte.
Citera
2012-10-01, 22:33
Medlem
dollarsunds avatar
Ingen är väl mer macho än glenn hysen han är fyfan lika gammal som stonhenge. Han har väl drabbats av alla möjliga sjukdomar, typ bröstcancer så han är väl flintis. Ingen är väl mer man än en gammal gubbjävel. Slut på diskutionen
Citera
2012-10-01, 23:09
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Rakad skalle och svenskt helylle.

Tänker först på Henrik Larsson då.

Är vi säkra på att det är en svensk förresten? Finns det något mer som tyder på det än att han var svenskt helylle?
Citera
2012-10-01, 23:54
Medlem
Lischos avatar
Ja det är antagligen Chippen eller Marcus Berg skulle jag tippa på.
Citera
2012-10-01, 23:56
Medlem
Aardbegs avatar
Tror på djungel Jim, rastafari eller va han heter, lirar som back har jag för mig, är inte de flesta nysvenskar lite extra kåta?
Citera
2012-10-02, 00:23
Medlem
VonLidls avatar
Om man går på den knapphänta infon så tippar jag på Ljungberg.

Puma Swede är medlem på flashback. Dock var det ett tag sen hon var inloggad.
https://www.flashback.org/u146518
Citera
2012-10-02, 10:00
Medlem
Intressant diskussion. Puma arbetar som prostituerad. Hon vill ha uppmärksamhet. Hon är inne på sista varvet i porrindustrin. När spelfilmerna har slutat att produceras och hon får successivt mindre roller i de 20 minuters scener som produceras a la 9:99 USD /månad.
Vem fotbollspelaren är? Det kan vara vem som helst som betalar 500 USD. Se andra trådar på FB
Citera
2012-10-02, 22:10
Medlem
craschpangbooms avatar
Borde inte teddy kunna vara ett alternativ? helrakad, manliga drag, spelat i AIK...
Citera
2012-10-03, 11:25
Medlem
Hmm! Såg nyligen efter 10 på tv4 där Puma va och berättade om boken och sitt liv m.m.

Där tog de upp spelaren också.

Eller det var faktis så att Malou började med att säga att hon fått ett samtal av den spelaren som va rädd för vad som skulle sägas och han/hon ville veta vad Puma skulle säga om honom/henne.

Och jag menar bara om nu allt stämmer att Malou fick samtalet av spelaren som det handlar om, kan man inte lita på att den storyn stämmer då?

För Malou är väl ändå en man kan lita på eller?
Citera
2012-10-03, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anteman86
Hmm! Såg nyligen efter 10 på tv4 där Puma va och berättade om boken och sitt liv m.m.

Där tog de upp spelaren också.

Eller det var faktis så att Malou började med att säga att hon fått ett samtal av den spelaren som va rädd för vad som skulle sägas och han/hon ville veta vad Puma skulle säga om honom/henne.

Och jag menar bara om nu allt stämmer att Malou fick samtalet av spelaren som det handlar om, kan man inte lita på att den storyn stämmer då?

För Malou är väl ändå en man kan lita på eller?

Jag tror faktiskt att Malou bluffar. Varför skulle spelaren, som uppenbarligen inte kan identifieras genom boken, ringa till en programledare på TV4 och outa sig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in