• 2
  • 3
2012-10-09, 04:21
Medlem
leabsurds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NKsc2
har hört talas om heroin, man behöver större och större doser för att nå ett mindre och mindre high? kan int ekoncentrera mig just nu sorry

Fucka heroin, behöver du verkligen dras in i ett missbruk? Räcker det inte med upplevelser som den du har nu, där du fortfarande helt och hållet kan bestämma när och hur ofta du vill uppleva det och inte är tvingad till att ta det dagligen?

Heroin är inget man behöver testa, låt inget gammalt drägg på flashback få dig att tro något annat. För din del rekommenderas snarare ecstasy, svamp och finfin cannabis sativa. Visst kan man torska på cannabis och ecstasy också, men långtifrån så som man gör med heroin.

Vad spelar du förresten?
Citera
2012-10-09, 05:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av leabsurd
Fucka heroin, behöver du verkligen dras in i ett missbruk? Räcker det inte med upplevelser som den du har nu, där du fortfarande helt och hållet kan bestämma när och hur ofta du vill uppleva det och inte är tvingad till att ta det dagligen?

Heroin är inget man behöver testa, låt inget gammalt drägg på flashback få dig att tro något annat. För din del rekommenderas snarare ecstasy, svamp och finfin cannabis sativa. Visst kan man torska på cannabis och ecstasy också, men långtifrån så som man gör med heroin.

Vad spelar du förresten?
Äh vad fan skriver du?

Gammalt drägg?? Jävla pojkspoling.

Ecstasy är en jävla hippiedrog, svamp är sketet och cannabis blir man ju knappt påverkad av!

Nej du, heroin är det helt klart som gäller för denna grabben!
Citera
2012-10-09, 05:18
Medlem
leabsurds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bowerrday
Äh vad fan skriver du?

Ecstasy är en jävla hippiedrog, svamp är sketet och cannabis blir man ju knappt påverkad av!

Äh, ta dig i brasan din övervintrade gamla horsare!

Men för att vara seriös, killen är 20 år gammal och behöver utvecklas åtminstone socialt, inte fan rekommenderar man heroin till honom.
Citera
2012-10-09, 05:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av leabsurd
Äh, ta dig i brasan din övervintrade gamla horsare!

Men för att vara seriös, killen är 20 år gammal och behöver utvecklas åtminstone socialt, inte fan rekommenderar man heroin till honom.
Fan är det för jävla trams du kommer med, ska man knarka ska man göra det ordentligt, inte sitta och röka någon jävla cannabis.
Citera
2012-10-09, 12:24
Medlem
Citat:
Fan är det för jävla trams du kommer med, ska man knarka ska man göra det ordentligt, inte sitta och röka någon jävla cannabis.
man behöver då fan inte gå på heroin, farligt nog och för ngn med ångest som blir beroende efter första ruset.. TS, håll dig borta från heroin, använda cannabis, alla jävla hallucinogener du kan komma över(svamp, ayahuasca, dmt, 5-meo-dmt, ibogain etc.)
Citera
2012-10-10, 09:48
Medlem
Tack för alla svaren, hade galet kul igår. Lyssnade på massa musik, såg på filmer, gick ut i naturen 3 på natten, så jävla vackert när man tagit lsd. Jag hoppar över Heroin. Jag är inte intresserad av nåt som blir sämre och sämre ju längre man tar det. Men jag vill göra detta oftare än nån gång i varannan vecka (tror nån skrev att man utvecklar toleransen fort om man tar det för ofta). Finns det nån annan drog liknande LSD som inte delar samma tolerans? Så man liksom kan bolla fram och tillbaka, ena veckan en grej, nästa vecka LSD osv utan att bygga upp immunitet för någon av dom.
Citera
2012-10-10, 10:42
Bannlyst
Citat:

Väx upp.

Fattar inte ens hur du kan rekommendera HEROIN till någon som aldrig testat någon drog?! Vad är felet på dig pundare.
Citera
2012-10-10, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NKsc2
Tack för alla svaren, hade galet kul igår. Lyssnade på massa musik, såg på filmer, gick ut i naturen 3 på natten, så jävla vackert när man tagit lsd. Jag hoppar över Heroin. Jag är inte intresserad av nåt som blir sämre och sämre ju längre man tar det. Men jag vill göra detta oftare än nån gång i varannan vecka (tror nån skrev att man utvecklar toleransen fort om man tar det för ofta). Finns det nån annan drog liknande LSD som inte delar samma tolerans? Så man liksom kan bolla fram och tillbaka, ena veckan en grej, nästa vecka LSD osv utan att bygga upp immunitet för någon av dom.

Förstår att det kan vara lockande, men det är verkligen ingen bra ide att börja bruka psykadelika en gång i veckan. Speciellt inte när du är färsk och redan lider av psykiska besvär.

Cannabis kan du bruka veckovis utan större problem, och någon benso mot din sociala fobi kanske? Benso är dock ett jävla träsk försök hålla dig undan, låter som missbrukarpersonligheten finns där när man läser din post.
Citera
2012-10-10, 16:05
Medlem
Zot^s avatar
Att börja med droger för att "man inte har något liv" eller för att "livet suger" eller för att man lider av ditten eller datten kommer ALLTID att sluta med att man blir beroende till slut och sen är livet och besvären 20ggr värre än det var till att börja med.

Ska du ta droger ska du göra det för att du vill ha roligt någon dag, men se till att reda ut dina besvär innan, för att ta droger för att lindra problemen kommer att funka till en början men sen kommer det att gå åt skogen.

Sen är det ju skillnad på droger och droger ocskå, vissa droger kan brukas mer än andra utan större problem. Jag röker fortfarande cannabis då och då men har lagt de tyngre drogerna åt sidan för tillfället då jag anser att de orsakat mig mer sorg än nöje de senaste åren.

//en som vet
Senast redigerad av Zot^ 2012-10-10 kl. 16:10.
Citera
2013-04-15, 14:40
Medlem
centralSs avatar
Hur går detta?
Citera
2013-04-15, 15:07
Medlem
200kgs avatar
Om du aldrig har knarkat förr så tycker jag inte att du borde börja eller överhuvudtaget testa, det är min personliga åsikt. Men det är ditt liv och ditt val, så med tanke på att du är "gamer" och antagligen inte har mycket kontakter i det verkliga livet kan jag väl tipsa om att du kan använda dig utav div. nätapotek. Diskret och relativt simpelt.
Mvh.
Citera
2013-04-15, 19:01
Medlem
Citat:
Äh vad fan skriver du?

Om du seriöst rekommenderar heroin måste du vara djuuupt långt nere i skiten. hoppas du får hjälp.

Börja helst inte. Speciellt inte med opioder, specifikt heroin.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in