Roligt var det. Det var närmare en panikstämning när folk trode att de läste och kopierade riktiga inlägg. Bra att ni har/hade lika roligt som vi. Förutom vissa kanske. Men första april är dagen då man får tåla det mesta tycker jag.
Tyvär kommer vi att få stänga ner flashback innan 01-04-06. Ingen kommer ju att tro på någonting som händer på Flashback den dagen!
Givetvis ser man detta idag den 3e fucking april efter 2 dagars supande och sväljer skiten med hull och hår jag som började spåra upp folk för mordhot och våldtäkter! fan! nåja det är fan inte fy skam att gå på ett aprilskämt 2 dagar för sent bra skit
Givetvis ser man detta idag den 3e fucking april efter 2 dagars supande och sväljer skiten med hull och hår jag som började spåra upp folk för mordhot och våldtäkter! fan! nåja det är fan inte fy skam att gå på ett aprilskämt 2 dagar för sent bra skit
Härlig reaktion från din sida och härligt att du tar det för vad det är när du väl kommer på det! En eloge till dig!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!