2012-09-24, 18:07
Medlem
Bejls avatar
Hej flashbackare!

Nu är det såhär att jag har ett litet problem. Min pojkvän och jag har haft sex x antal gånger nu men jag har inte kommit ännu. Han/vi försöker, det är inget fel på det han gör och jag har varit nära mer än en gång men det går helt enkelt inte. Har sagt till han att jag har väldigt svårt för att komma men det han kan tänka på är att han är dålig för han inte kan få sin flickvän att komma. Detta har nu börjat gnaga på hans självförtroende och han tror inte på mig när jag säger att det inte är något fel på det han gör utan att det är jag.

Vad kan jag/vi göra?
Citera
2012-09-24, 18:26
Medlem
stiffmeister2s avatar
hur gamla är ni?
Citera
2012-09-24, 18:44
Medlem
Snuttegrisarnas avatar
Det tar längre tid för oss att komma över tröskeln.

Om han kommer efter typ 10 minuter så är du kanske bara halvvägs.

Sen är det tydligen bara en viss andel av tjejer som kan få orgasm vaginalt, tror det är 25% av alla.

Har själv haft tur, men innan jag fick barn så kunde jag inte komma öht vaginalt.
( fick lite ärr som är känsliga på det rätta sättet )

Det vi rekommenderar är att du eller han stimulerar klitoris under tiden ni har sex.
Eller så kan han hjälpa dej till orgasm efter att han gjort klart, med händer, mun eller sexhjälpmedel.

Efter en tid blir du mer avslappnad och når orgasm lättare
Citera
2012-09-24, 19:15
Medlem
Bejls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stiffmeister2
hur gamla är ni?

Vi är i 20 årsåldern.

Citat:
Ursprungligen postat av Snuttegrisarna
Det tar längre tid för oss att komma över tröskeln.

Om han kommer efter typ 10 minuter så är du kanske bara halvvägs.

Sen är det tydligen bara en viss andel av tjejer som kan få orgasm vaginalt, tror det är 25% av alla.

Har själv haft tur, men innan jag fick barn så kunde jag inte komma öht vaginalt.
( fick lite ärr som är känsliga på det rätta sättet )

Det vi rekommenderar är att du eller han stimulerar klitoris under tiden ni har sex.
Eller så kan han hjälpa dej till orgasm efter att han gjort klart, med händer, mun eller sexhjälpmedel.

Efter en tid blir du mer avslappnad och når orgasm lättare

Han stimulerar klitoris med händerna både innan och under. Jag vill så gärna komma för att han inte ska känna sig dålig. Kanske det som stoppar, för mycket press eller nåt?
Citera
2012-09-24, 22:30
Medlem
Roxanas avatar
E&S - Sextekniker och sexhjälpmedel /mod
Citera
2012-10-08, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bejl
Vi är i 20 årsåldern.

Han stimulerar klitoris med händerna både innan och under. Jag vill så gärna komma för att han inte ska känna sig dålig. Kanske det som stoppar, för mycket press eller nåt?

Du vill alltså bara komma för att tillfredställa honom, inte dig själv?
Citera
2012-10-08, 22:57
Medlem
Kan rekommendera doggy style, dvs du står på alla 4 och han bakom. Då kan du smeka dig själv och känna exakt var på klitoris som det är som skönast. Lagom tryck, hastighet osv. Att bli smekt av någon annan kan vara upphetsande men också känsligt.
Good luck!
Citera
2012-10-09, 13:36
Medlem
Ladykiller3.1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whothefckisalice
Du vill alltså bara komma för att tillfredställa honom, inte dig själv?
Tänkte också på detta. Hittills verkar du vilja komma för hans skull, då kommer det aldrig att gå. Du måste känna att det du som vill komma för din skull, skit i honom. Du måste bli bekväm i dig själv och lära dig att lägga undan tankarna på orgams tills vidare, och det måste han med.

När du onanerar, har du svårt för att komma då också eller gå det lätt då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in