2012-09-26, 20:35
Medlem
SciOques avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Ja det framgår.
Han visste det inte.

Varför skulle de ställa honom till svars?
De ska väl ställa sina mammor/föräldrar till svars.

Donatorn har inte gjort något fel!
Barnen har all rätt att vara förbannade på sin far. Det är ju naturligtvis ett stort svek att överge sina barn på det sättet.
Citera
2012-09-26, 21:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SciOque
Barnen har all rätt att vara förbannade på sin far. Det är ju naturligtvis ett stort svek att överge sina barn på det sättet.

Hey!!!
Donatorn trodde antagligen att han gjorde en god gärning.

Rävarna var brudarna som utnyttjade honom!!
Och dessutom förbjöd barnet att veta sitt ursprung.
Barnet tror väl att det är skapt ur två kvinnor
Citera
2012-09-27, 01:28
Medlem
Danneuslingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LillaVarg
Alla människor söker överlevnadsvärde i en partner o

Källa på det?
Citera
2012-09-27, 09:44
Medlem
MrWins avatar
Citat:
Ja det framgår.
Han visste det inte.

Har du någon källa på det?
Citera
2012-09-30, 05:37
Medlem
Citat:
Är man infertil, så är det en sak.
Är man homosexuell, ensamstående så är det en annan sak.

Man dör ju inte om man inte kan bli förälder.

Man väljer väl inte att bli infertil heller?
Citera
2012-10-01, 18:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MrWin
Har du någon källa på det?

Kolla alla mina inlägg och läs alla mina länkar om ämnet i olika trådar. Någonstans ska det framgå att han inte var sjuk eller medveten om sin sjukdom. Likaså var inte kliniken medveten om att han var bärare av sjukdomen eftersom de bara testar för HIV samt ställer frågor om ärftliga sjukdomar.

Orkar du inte googla på fallet själv om det intresserar dig?
Citera
2012-10-02, 13:43
Medlem
MrWins avatar
Citat:
Kolla alla mina inlägg och läs alla mina länkar om ämnet i olika trådar. Någonstans ska det framgå att han inte var sjuk eller medveten om sin sjukdom. Likaså var inte kliniken medveten om att han var bärare av sjukdomen eftersom de bara testar för HIV samt ställer frågor om ärftliga sjukdomar.

Orkar du inte googla på fallet själv om det intresserar dig?

Så du påstår saker utan att kunna bevisa det.
Citera
2012-10-05, 20:13
Avslutad
Citat:
Så du påstår saker utan att kunna bevisa det.

Nej, jag har länkat till förbannelse i det här ämnet, jag borde snart bli anmäld som manisk.
Men du, min vän, orkar inte lägga två strån i kors och söka.
Så.... Det är faktiskt upp till dig nu.

Jag har sagt mitt.
Citera
2012-10-06, 07:24
Medlem
MrWins avatar
Tror att en del donatorer är psykopater som vill sprida sin sjuka sperma så mycket som möjligt. Därför är användandet av anonyma donatorer som fortfarande finns i Danmark och andra länder oseriöst.

Det här är inte första gången. För något år sedan var det en donator i Holland som visade sig bära på äftliga sjukdomar och givetvis inte hade en aning om detta enligt egen utsago. I USA har en donator med autism spridit sin sjukdom osv.

Till alla kvinnor som funderar på insemination i Danmark. Använd sk öppen donator. Det är visserligen ingen garanti för att undvika sjukdomar men risken för detta bör vara mindre.
Citera
2012-10-06, 15:27
Bannlyst
Citat:
Tror att en del donatorer är psykopater som vill sprida sin sjuka sperma så mycket som möjligt. Därför är användandet av anonyma donatorer som fortfarande finns i Danmark och andra länder oseriöst.

Det här är inte första gången. För något år sedan var det en donator i Holland som visade sig bära på äftliga sjukdomar och givetvis inte hade en aning om detta enligt egen utsago. I USA har en donator med autism spridit sin sjukdom osv.

Till alla kvinnor som funderar på insemination i Danmark. Använd sk öppen donator. Det är visserligen ingen garanti för att undvika sjukdomar men risken för detta bör vara mindre.
Varför åka till Danmark?. Åk till närmaste flyktingförläggning så har ni ju litervis med donatorsperma alldeles gratis.....Dessutom så får ni ju så fina färger på barna åxå. Brun utan sol om man så säger....
Citera
2012-10-07, 16:24
Medlem
Förstår mig inte alls på hur folk kan vilja acceptera sånt här. Att klanta sig så där, fyfan. Dödsstraff åt den säger jag bara. Sedan är spermiedonation bara sjukt och hemskt. Tänk hur många halvsyskon ungarna får som de aldrig får träffa. Och tänk om detta i framtiden blir så populärt att halvsyskon råkar träffas och skaffa barn. Helt sjukt. Och stackars ungar som får sådana fel på grund av "donation".
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in