Citat:
Ursprungligen postat av thisisnotme
Har bara använt 1an lite smått men störde mig på att safari fick ladda om sidor hela tiden, visst är det ram-relaterat problem? Hoppas man slipper sånt helt på 3an, men det kanske redan fungerar bra på tvåan?
Fungerar åt helvete för mig (för att använda starka ord, dock har jag bara en iPhone 3GS). Men problemet känns ligga i Safari då man kan ladda ner andra appar som använder internet och där sidorna inte laddas om varje gång, så tror knappast att problemet är ram-relaterat i just denna fråga, dock skulle det kunna vara det i datorer och annat.
Citat:
Ursprungligen postat av Semester
Ibland ger de en hint om vad som kommer exempelvis "let's talk iphone" som hävdas vara en hint mot Siri. Men "and touch" kan förstås bara vara en hint till iPad' kanske är "see" en hint mot ny Apple TV, hopplöst men kul att spekulera men snart blir vi varse.'

Sant, dock tror jag det finns mer i det än bara "and touch" för iPad och "see" för Apple TV. "Let's talk iPhone" verkade ju vara en hel garanti på Siri tyckte jag det kändes som.
(Se gärna senast posten/frågan till dig från mig också, skulle vilja veta!)
EDIT: Tråkigt att vi inte får använda oss av LTE/4G på iPad 3 heller. Skall tydligen bara fungera i USA till Verizon och AT&T

Inget jag känner som ett problem, men alltid ett plus med snabbare internet! (Ett större minus skulle vara dual-core)