2012-04-27, 14:14
Medlem
Jag valde också svart IPad då tanken var att den skulle användas mycket som filmspelare på resor och sånt. Är riktigt nöjd med den. Men den vita störde inte jättemassor då jag i vintras kollade på en film på en vit ipad.

Så det är nog helt du själv som skall välja färg men om du frågar vilken som är vanligar så tycker jag fler har den vita än den svarta. För att alla köper den vita för att de tycker alla har den svarta :P
Citera
2012-04-27, 14:23
Medlem
DAL1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jabbe91
Köpte den i samma affär som jg köpte ipaden. En lokalaffär
Tack för svaret, ska kolla närmre var jag kan köpa ett sådant i närheten!
Citera
2012-04-27, 18:43
Medlem
P-B-s avatar
Funderar på att köpa en Ipad 3G. Men är lite osäker på vad jag ska använda den till egentligen. Hur funkar det att att se sport & film i den?
Citera
2012-04-27, 19:03
Medlem
Nemjungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P-B-
Funderar på att köpa en Ipad 3G. Men är lite osäker på vad jag ska använda den till egentligen. Hur funkar det att att se sport & film i den?

Om du mestadels ska ha den hemma är de onödig extra pengar att lägga.
Citera
2012-04-27, 19:07
Medlem
P-B-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemjung
Om du mestadels ska ha den hemma är de onödig extra pengar att lägga.

Kommer nästan uteslutande att använda den hemma
Citera
2012-04-27, 19:41
Medlem
Nemjungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P-B-
Kommer nästan uteslutande att använda den hemma

Enligt mig då onödigt med 3G/4g.. Wifi räcker gott å väl. Har man iPhone kan man ju bara dela 3G när man behöver de ute.
Citera
2012-04-27, 20:01
Medlem
Nemjungs avatar
När jag ska installera apps från AppStore å väljer gratis appar så måste min betalinformation fyllas i..varför?
Citera
2012-04-27, 23:07
Medlem
BlondinBalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemjung
Enligt mig då onödigt med 3G/4g.. Wifi räcker gott å väl. Har man iPhone kan man ju bara dela 3G när man behöver de ute.

Behövs ingen iPhone för det.
Citera
2012-04-27, 23:18
Medlem
Har en iPad 3 wifi 64gb och ofta när den har legat orörd en längre stund, exempelvis över natten, så uppför sig den lite konstigt. Den tappar wifi (både symbolen uppe till vänster och själva uppkopplingen), det går inte att gå in i inställningar (bakgrundsbilden i inställningar syns men inga alternativ, för att sedan efter 30 sekunder senare "krascha" ut till huvudmenyn med ikoner) och jag kan inte stänga av maskinen med att hålla in "vila"-knappen (den upptill) och få upp så att jag kan slide'a "Stäng av". Det enda jag kan göra är en hard reset (hålla in vila- och hemknappen samtidigt), då fungerar den som vanligt igen efter omstart.

Jag har dragit mig för att göra en fabriksåterställning av iOS, men jag antar att det är nästa steg i felsökningen?
Citera
2012-04-27, 23:51
Medlem
Nemjungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlondinBalle
Behövs ingen iPhone för det.
Okok jag vet inte har inte testat bara läst om de.. Hur är de på tåg ? Har de bra wifi eller? Har ipad3 med wifi.
Citera
2012-04-28, 07:34
Medlem
BlondinBalles avatar
Ljudet när jag skriver och skärmen låses har försvunnit.
Har kollat i inställningar och det är på men inget hörs. Tips tack!
Citera
2012-04-28, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlondinBalle
Ljudet när jag skriver och skärmen låses har försvunnit.
Har kollat i inställningar och det är på men inget hörs. Tips tack!
Inställningar > Allmänt > Ljud (längst ner)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in