Citat:
Ursprungligen postat av JonasE88
Det är köp i fysisk affär jag talar om, eftersom han bara ska dit på semester. Polaren ska förmodligen bara vistas i NYC, men har du något annat förslag i närheten kanske jag lyckas övertala honom
Har du någon aning om den kommer finnas tillgänglig runt den 29-30? Annars kanske man får knata ner och köa på fredag som alla andra

Ingen aning faktiskt, tror de är slut så du gör nog säkrast i att köa på fredag. Men kan du vänta och kanske få den billigare i USA så kör till!
Apple Store säger ju 1-2 veckor nu i alla fall.
(Trodde han redan var i USA och skulle sedan till NYC innan hemresan, men då misstog jag mig!)
Citat:
Ursprungligen postat av gel
Jo det är dom officiella priserna! Det är vad priserna kommer vara och det är samma som iPad 2 när den släpptes
Källa:
http://www.apple.com/se/pr/library/2012/03/19New-iPad-Tops-Three-Million.html
Grymt, tack! (Hade bara läst den engelska..)
Citat:
Ursprungligen postat av thisisnotme
Nej, dom brukar man väl få köpa separat? Och dom är inte direkt billiga.
Äh, 279kr tror jag de kostar. Det är väl inte så dyrt. (Kan dock hålla med om man kollar vad de kostar att producera blir de helvetes dyra, men man får betala ifall man vill ha ett helt enkelt)
Citat:
Ursprungligen postat av gel
Det jobbigaste med nattköerna är att man, om man bor utanför staden som jag, är att man måste köa så jäkla länge det är ju knappast nån ide att åka hem efter jobbet... Sen e det ju ett jäkla bökats åka hem... Verkar ju vara nattbuss som gäller!

Måste säga att jag känner igen mig. Tur att man snart ska flytta in till Göteborg!