tja hade tänkt köpa en padda på realese dagen och undrar om dem kommer sälj i typ elgiganten, siba, mediamarkt.. eller är det bara speciellt utvalda butiker. Bor i malmö föresten, kan någon säga en butik som kommer sälja den nya ipaden om dem inte säljer i dem stora elektronik kjedjorna..
tja hade tänkt köpa en padda på realese dagen och undrar om dem kommer sälj i typ elgiganten, siba, mediamarkt.. eller är det bara speciellt utvalda butiker. Bor i malmö föresten, kan någon säga en butik som kommer sälja den nya ipaden om dem inte säljer i dem stora elektronik kjedjorna..
Phonehouse.se har sagt till mig att det kommer gå att förboka ipad3 på deras hemsida. Från vilken dag visste dom dock inte, kollar varje dag men än har jag inget sett. Funderar på att ringa dom igen!
Elgiganten får in den på fredag, vet inte om d gäller alla varuhus men de har släppt lite info på deras hemsida
Det är nog något fel, för både 16, 32 och 64 GB 4G kostar ju 9990:-
Antagligen preliminärt pris eftersom att priserna fortfarande inte är officiella. Det är ju bättre att sätta skithögt och sänka än att ha lågt och sedan höja
Antagligen preliminärt pris eftersom att priserna fortfarande inte är officiella. Det är ju bättre att sätta skithögt och sänka än att ha lågt och sedan höja
Flera sidor (uppdaterad idag) har gått ut med officiella priser, och de är exakt så mycket vi har misstänkt... Dvs. Så mycket som iPad 2 kostade vid släppte.. Fr. 4395 kr
Personligen kommer jag vänta tills morgonen och köpa den i en vanlig premium reseller butik på dagen runt 10 tiden. Kommer inte orka köa o grejer bara för att få denn på natten...