2014-03-17, 21:33
Medlem

Råkade bli fel med pastebin-länken. Rätta länken är http://pastebin.com/GA5N4k2a
Citera
2014-03-17, 22:07
Medlem
r_o_ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marlo.Stanfield
Tack för svaret, då slipper jag leta i onödan. Fan vad tråkigt som sagt. Får hoppas att JB till iOS 7.1 kommer ut men det ser inte ljust ut av det jag läst.

Anledningen att jag vill uppdatera är att min Movie Box app slutat fungera som den skall.
Nu känner jag inte till "movie box", det finns ingen annan app att ersätta med?
Citera
2014-03-20, 22:02
Medlem
Plus testade två snikplattor mot två dyrare plattor, Samung och iPad, och iPad blev totalsegrare p g a bäst bildkvalitet, bäst ljudkvalitet (trots att Samsung ansågs ha bäst ljudupplevelse), överlägsen batteritid, och bäst i hållbarhetstesterna.

Det var mycket stor skillnad mellan de två snikplattorna och de två dyrare.

Plus avsnitt 9
Citera
2014-04-03, 22:08
Medlem
Nu är läget som så, att jag som har haft min iPhone 4 i snart 4 år, har beställt en ny mobil (htc one m8) och en surfplatta, iPad Air.

Så då undrar jag, går det att få in allt jag har på min iPhone nu, i min iPad sen? Är det bara att synka ihop det med iTunes på något sätt eller hur gör man?

Citera
2014-04-07, 00:11
Medlem
Hejsan.

Det är så att jag la in för några månader sen in video på min iPad Air, i appen AVplayer. Sen för några dagar sen så råkade jag radera videon på min Mac.

Nu undrar jag, går det på nått sätt att föra över videon i appen AVplayer till min Mac?

Tack i förhand.
Airees.
Citera
2014-04-07, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Airees
Hejsan.

Det är så att jag la in för några månader sen in video på min iPad Air, i appen AVplayer. Sen för några dagar sen så råkade jag radera videon på min Mac.

Nu undrar jag, går det på nått sätt att föra över videon i appen AVplayer till min Mac?

Tack i förhand.
Airees.

Problemet löst, tack ändå!

Airees.
Citera
2014-04-27, 10:23
Medlem
kysstiarslets avatar
När tror ni Ipad Air går ner i pris?

Tjaaaa

När tror ni ipad air går ner i pris något?

Citera
2014-04-27, 10:55
Medlem
Rackkartygarns avatar
När nästa iPad kommer
Citera
2014-04-27, 11:10
Medlem
Aldrig. Priset kommer vara detsamma men hårdvaran kan förbättras.
Citera
2014-04-27, 12:13
Medlem
dindummers avatar
Om du väntar på att den ska gå ned i pris så kan du lika gärna köpa en annan tablet.
Citera
2014-04-27, 13:36
Medlem
kysstiarslets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rackkartygarn
När nästa iPad kommer

Så det är då priserna börjar gå ned? Alltså när nästa kommer?
Citera
2014-04-27, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kysstiarslet
Så det är då priserna börjar gå ned? Alltså när nästa kommer?
Bara om du inte köper den från Apple och hittar en butik som vill sälja slut sitt lager, eller om du köper den begagnat. Apple kommer aldrig sänka priset på iPad Air, inte förrän den blir så gammal som iPad 4 är idag (och den kostar bara en tusenlapp mindre).

Vill du hanen tablet och inte har råd med iPad Air, köp en annan tablet. Du kan tex ta iPad mini retina (samma tablet fast med mindre skärm), eller en androidtablet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in