Citat:
Ursprungligen postat av dannywtf
Visst är iOS:et mer optimerat och bättre kodat för att ge en fin användarupplevelse, men samtidigt missar man en del om man inte använder android. Jag måste säga att möjligheten att skräddarsy de olika hemskärmarna är värt otroligt mycket. Jag själv kör med en iPad och det är ganska irriterande att man måste öppna apparna för att exempelvis se kalendern/facebook/mail osv. Det är ju en rejäl fördel för androids del. Att iOS lyckats att få till ett operativsystem som inte är krävande är riktigt skickligt gjort, men vad sägs om att uppdatera ett system som grafiskt sett nästan sett likadan ut sedan år tillbaka?
Det gäller ju alla apples produkter. Anledningen till att de flesta anser iOS vara så lätthanterat är just för att det finns så få funktioner i den. Apple utvidgar ju hela tiden men det går oerhört långsamt. jag stör mig också på det men det är också därför jag jailbreakar så att jag kan hålla på och göra lite vad jag vill. Som jag ser det ska man inte använda deras produkter om man vill hålla på och tweaka för det är verkligen inte den målgruppen som de riktar sig emot.
Vad det gäller Ipad 3 så hoppas jag på en ny design. Vill se en tunnare och förstorad iphone4. Lite trött på utseendet måste jag säga. Blir väldigt besviken om ipad 3 bara kommer med bättre skärm/kamera och stöd för 4G.