2012-09-22, 17:17
Medlem
Nargiss avatar
Hej

Jag är en tjej som tycker mycket om att min framtida kille ska vara som slav till mig. Tex att kyssa mina fötter och att jag ska binda honom och massa konstiga tankar. Är det normalt? Är det någon kille här som kan säga vad de tycker om det?? pinsamt
Citera
2012-09-22, 17:23
Medlem
Knappast normalt (eftersom det avviker från den stora massan). Jag tror emellertid att det dock inte är sällsynt. Gäller bara att hitta en likasinnad. Lycka till!

Edit:
Inga PM tack. Jag är inte intresserad.
Citera
2012-09-22, 17:24
Medlem
Inga problem för dig att hitta en slav.
Jag är själv en slav som gillar att smaka på fötterna. Jag har tillochmed
Blivit förnedrad och spolad i toan av min tjej.
Det hade kanske du med gillat göra med en kille?
Citera
2012-09-22, 17:31
Medlem
Nargiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knallebarr
Inga problem för dig att hitta en slav.
Jag är själv en slav som gillar att smaka på fötterna. Jag har tillochmed
Blivit förnedrad och spolad i toan av min tjej.
Det hade kanske du med gillat göra med en kille?

Jag har aldrig gjort men bara tanken gör mig upphetsad. Hoppas det är inget fel på mig då
Citera
2012-09-22, 17:33
Medlem
Inget fel på dig alls. Många tänder på detta men ingen pratar om det. Hade du gillat ovanstående?
Citera
2012-09-22, 18:00
Medlem
Man ska leva ut de man tänder på varför hålla det inne för sig själv och det är iget fel på dig.

Lycka till
Citera
2012-09-22, 18:14
Medlem
Nargiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knallebarr
Inget fel på dig alls. Många tänder på detta men ingen pratar om det. Hade du gillat ovanstående?

Citera
2012-09-22, 18:18
Medlem
eradicos avatar
Det där är ganska vanligt, kanske inte just fotfetischen men resten. Jag och min tjej lever i vad som så småningom nog kommer bli ett 24/7 förhållande med mig som undergiven. Och då är vi helt vanliga människor med jobb, studier och socialt umgänge.
Citera
2012-09-22, 18:59
Medlem
Kickexs avatar
Mja det är ju en av många fetischer.... Dock är det inget jag söker hos en tjej.
Om det finns en halv procent chans att tjejen ens skulle överväga att köra en en dildo i min röv så håller mig mig ifrån en sådan tjej med ett par mils marginaler....

Men även om det skulle vara "lite normalare" som att ta order som 'slicka mina fötter' eller att få en liten örfil då & då så är det inget jag personligen skulle gå igång på.
Citera
2012-09-22, 19:52
Medlem
Tanken på att bli dominerad av en tjej tycker jag är upphetsande, det är nog inte alltför ovanligt tror jag, dock kan det nog vara lite svårt att erkänna för många.

Att på hennes tillsägelse, naken knäböja inför hennes skönhet och kyssa/slicka hennes fötter, bli fastbunden i sänggavlarna till händer och fötter medans hon sänker sitt sköte över ansiktet på en och talar om för en att hon har total kontroll över ens av kåthet värkande penis och att om man är lydig och slickar henne så kanske hon sätter sig och rider en.
Kanske måste man även stå ut med att hon kissar på en där hon sitter över ansiktet på en..

Dominans och underkastelse kan vara väldigt upphetsande.
Citera
2012-09-22, 20:26
Medlem
Troll0lzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eradico
Det där är ganska vanligt, kanske inte just fotfetischen men resten. Jag och min tjej lever i vad som så småningom nog kommer bli ett 24/7 förhållande med mig som undergiven. Och då är vi helt vanliga människor med jobb, studier och socialt umgänge.

Vet inte om du formulerade dig fel eller om du bara har fått helt fel för dig?

Fotfetish är en av dem vanligaste (kanske den vanligaste?) fetishen som existerar.
Citera
2012-09-22, 21:45
Medlem
Nargiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Passenger-X
Tanken på att bli dominerad av en tjej tycker jag är upphetsande, det är nog inte alltför ovanligt tror jag, dock kan det nog vara lite svårt att erkänna för många.

Att på hennes tillsägelse, naken knäböja inför hennes skönhet och kyssa/slicka hennes fötter, bli fastbunden i sänggavlarna till händer och fötter medans hon sänker sitt sköte över ansiktet på en och talar om för en att hon har total kontroll över ens av kåthet värkande penis och att om man är lydig och slickar henne så kanske hon sätter sig och rider en.
Kanske måste man även stå ut med att hon kissar på en där hon sitter över ansiktet på en..

Dominans och underkastelse kan vara väldigt upphetsande.

Ja precis, vill dominera men kanske det är inte många män som skulle tycka om det
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in