2020-11-18, 11:52
Medlem
Ograsts avatar
Özz får väl hyra ut huset på Gotland eller sälja det?
Citera
2020-11-18, 12:02
Medlem
JumpingJacks avatar
Kör SVT någon upprättelsekampanj åt Özz Nujen nu? Förra veckan satt han i GoKväll och i veckan var han med i Morgonstudion. Jätteglad. Inga kritiska frågor.
Citera
2020-11-18, 12:31
Medlem
Alvids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JumpingJack
Kör SVT någon upprättelsekampanj åt Özz Nujen nu? Förra veckan satt han i GoKväll och i veckan var han med i Morgonstudion. Jätteglad. Inga kritiska frågor.
Allt normalt hos SVT då, så länge du är på de "godas" sida! I en normal värld hade han blivit rullad i tjära och fjädrar innan han sattes på en åsna och hemskickad till bergen.
Citera
2020-11-18, 12:32
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JumpingJack

Han var ju deras absoluta favorit och guldgosse, så självklart vill de ha tillbaka honom när dammet lagt sig lite. En skattefifflande och terrorfinansierande svenskhatande kurd är trots allt otroligt rätt för just SVT.
Citera
2020-11-18, 13:15
Medlem
Lian.Vendls avatar
https://www.ratsit.se/5566773825-Nujen_Media_Aktiebolag#ekonomi

Är det bara jag som tänker att hans "blödande företag" är hån mot de som verkligen lider?
Han har ju trots allt ett eget kapital på 9 millar i ett av sina bolag.
Då ska han väl kunna överleva ett par pandemi-år?
Citera
2020-11-18, 13:27
Medlem
DeValeras avatar
Det blev inte Özz som utsågs till årets svt-julvärd. Hans tur kommer nog nästa år istället. Då kanske Rahmat Akilov kan vara med som gäst/bisittare också.
Citera
2020-11-18, 13:38
Medlem
rallykalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbortRetryIgnore
Intervjun där många - inklusive Janne J - i förväg hade bestämt sig att Özz "finansierat terrorattentat"? Märk också att Janne slutade/fick sparken från Uppdrag granskning efter denna "intervju". Hans förträffliga journalistik var nog inte så förträfflig trots allt. Möjligen var han på fallrepet redan efter han tog ställning för konspirationsteoretikerna som försökte kuppa in sig på Bokmässan något år innan och Özz-grejen var bara ett tramsreportage från hans sida, för att ha något att göra innan han gick vidare till nästa jobb.

Özz svåger betalade terroristen för svartjobb tre år innan vansinnesfärden med lastbilen. Hur är då Özz skyldig? Svågern är ingift i familjen och vad denne sysslar med hade nog Özz dålig koll på.

Att Özz inte betalade en krona för renoveringen på ett hus som han ägde till 50% finner jag föga troligt. Varför skulle hans svåger stå för allt? Nej, det ligger en hund begraven.
Citera
2020-11-18, 20:20
Medlem
fnirps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle
Efter hur Özz Nujen betedde sig i intervjun med Janne Josefsson så har jag noll sympati med den människan.

Hear hear!
Citera
2020-11-18, 20:21
Medlem
fnirps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurrunge
Hur fan kan folk betala för att se skiten? Obegripligt! Hoppas hans företag böder till slutet.

Tja, fackförbundet Unionen tyckte det var värt att hyra in hans tjänster för ett litet tag sedan. Tydligen är han duktig på miljö och klimat och sånt :-)
Citera
2020-11-18, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HarryManback
Han är ju inte ens rolig...

Nåväl, har inte lagt en tanke på hans företag. Många företag går under, hans kanske blir ett i mängden.

Han får väl börja om eller söka ett kneg, som oss andra.

Jag tycker precis så!
Han är inte rolig alls.
Och intervjun sänkte han ändå mer.
Där tycker jag JJ får min sympati.
---
Att han sympatiserar med PKK
är ren terrorist dyrkan.
---
Citera
2020-11-18, 20:37
Medlem
Alvids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fnirp
Tja, fackförbundet Unionen tyckte det var värt att hyra in hans tjänster för ett litet tag sedan. Tydligen är han duktig på miljö och klimat och sånt :-)
Att Unionen betalar för plastturkens tjänster är föga förvånande, dom är ju noga med att man ska ha "rätt värdegrund"
Citera
2020-11-18, 21:53
Medlem
StuGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lauritsen
https://www.svt.se/kultur/ozz-nujen-om-regeringens-nya-coronarestriktioner

Efter gårdagens besked om att maxantalet för deltagare vid allmänna sammankomster nu sänks till åtta personer, finner nu sig många i den redan hårt ansträngda kulturbranschen ännu mer pressade.

Personligen så blöder mitt företag, säger Özz Nûjen i Morgonstudion.

Vad är era tankar?

Han blöder inte lika mycket som elvaåriga Ebba och de andra offren gjorde på Drottninggatan.

Ingen vettig arrangör kan vilja se sitt namn tillsammans med "Nujen" och skulle någon ovetandes boka in honom bör de å det snaraste upplysas om vem de befattar sig med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in