2016-07-05, 20:04
Medlem
Är det någon annan än jag som inte får någon önskvärd effekt av Fentanyl plåster? är inne på den 28onde timmen med 4st 75mcg plåster klistrade på kroppen och utöver det så tuggar jag en
_____
[_____] stor bit som tuggas/snusas samt att jag rökt nästan ett helt plåster och visst när jag röker så blir jag mjuk i några minuter innan det släpper och jag är tillbaka på nästintill normalt läge.

Har en viss tolerans sure men jag borde verkligen bli kraftigt fläng på 4st plåster + tuggande + rökande

Det är svenska fentanyl plåster. dom är inte utgångna, jag har inte tagit buprenorfin eller någon annan opiat eller substans i samband med detta.

Vad kan detta bero på? det kan omöjligt vara tolerans då jag legat rätt lågt på opiat fronten senaste 2 månaderna och har inte tagit något alls senaste veckorna som förklarar utebliven effekt

får inte ens den smärtlindrande effekten då min Nervskada i ryggen gör ondare än nånsin förr
Citera
2016-07-05, 21:12
Medlem
bjornebarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweetSarhas
Ursäkt om detta låter okänsligt men din kompis är ju uppenbart en idiot. om han dag 1 drar i sig 2 sprut och nästan dör med ambulans etc.. varför i helvete drar han i sig lika mycket dagen efter? din kompis är ett pucko och det är ingenting fel på fentanylet han tog utan problemet ligger i hans bristande respekt gentemot substansen och uppenbarligen bristen på IQ

haha, vem är det som är en idiot egentligen? Du uttalar dig om en person du inte vet ett skit om. Först och främst så är han tidvis suicidal, så det kan mycket väl ha varit medvetet. I det här fallet tror jag dock inte det. När han skrevs ut från sjukhuset efter första natten så var hans närminne lika bra som hos en med Alzheimers och han hade inget som helst minne av att han över huvud taget ens hade varit på sjukhuset redan när han satt i bilen på väg hem. Så vad sägs om att hålla käften, djävla idiot?

Och det var uppenbarligen en stor skillnad på det fentanyl han hade första gången jämfört med det han hade andra gången, eftersom han kunde konsumera hela den första flaskan utan några som helst problem. Rimligtvis var det olika koncentration i dem.

EDIT:
Jag kan för övrigt säga att jag känner igen din typ väldigt väl. Du vet precis allting om droger och hur de påverkar dig, och det är aldrig fel på det som du köper och du har respekt för dem osv osv. Förr eller senare kommer du också att riskera att dö, det är dock inte mitt problem.

EDIT2:
Och tro nu inte att jag på något sätt är emot droger i allmänhet eller är en förbudsförespråkare. Tvärtom, jag är så liberal man kan bli och om folk vill förstöra sina liv så är det helt upp till dem. Jag tyckte dock att det vore relevant för att informera folk om att iaf akrylfentanyl från RC24 uppenbarligen kan slå väldigt fel.
Senast redigerad av bjornebarn 2016-07-05 kl. 21:23.
Citera
2016-07-15, 04:05
Medlem
Stene-Spareviks avatar
Fentanyl blotters?

Något som har fastnat på min allmänna intresses radar på sistone har varit droger man kan upplösa i blotters som inte är psykadelika. Första åtanke var att kolla upp Fentanyler just pga hur potent det är i små mängder vilket är en delad egenskap med LSD.

Kom över två källor i internet som säger sig ha testat:

https://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=63581

http://www.bluelight.org/vb/threads/674996-Fentanyl-blotters

Är ingen Opiat snubbe själv men i intressets namn tänkte jag höra med er på flashback. Har nån nånsin testat det? Händer det att folk, privat, löser upp det i läskpapper för att sedan bruka som alternativ till andra vägar som ni vet?
Citera
2016-07-29, 02:39
Medlem
nokos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stene-Sparevik
Något som har fastnat på min allmänna intresses radar på sistone har varit droger man kan upplösa i blotters som inte är psykadelika. Första åtanke var att kolla upp Fentanyler just pga hur potent det är i små mängder vilket är en delad egenskap med LSD.

Är ingen Opiat snubbe själv men i intressets namn tänkte jag höra med er på flashback. Har nån nånsin testat det? Händer det att folk, privat, löser upp det i läskpapper för att sedan bruka som alternativ till andra vägar som ni vet?
Har precis fått hör talats a om den och håller tummarna för att jag jag får köpa ett gäng, de borde väll ,er säkra än vanliga plåster. Har länge velat desta på det det, men då det är dödsdrogen nummer ett så är jag inte tillräckligt livstrött för att testa
Citera
2016-08-05, 04:17
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=28rJqj-7pEY

Någon som har en åsikt angående denna dokumentär?
Citera
2016-08-10, 22:54
Medlem
What to say ?

http://www.expressen.se/nyheter/marcus-rokte-lagliga-drogen-fentanyl--dog/
Citera
2016-08-10, 23:45
Medlem
boredomss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stene-Sparevik

"Små mängder" har inget att göra med vare sig en drog funkar som blotter eller inte.. Akrylfentanyl har heller ingen likhet med LSD genom att det är psykoaktivt i vissa doser. Akrylfentanyl säljs i 1mg/tab, LSD säljs i mcg....
Citera
2016-08-11, 02:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av krets
kan jag inte tugg 5 plåtser då? då blir det ju 50

Då dör du nog!
Citera
2016-08-11, 06:59
Medlem
Jag har aldrig testat fentanyl... har aldrig vågat. Vad är det som är så speciellt med fentanyl? Den är fruktansvärt dospotent och farligt.
Vad är det för fel på morfin, oxycodon, heroin osv?
Citera
2016-08-15, 12:10
Medlem
Stene-Spareviks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boredoms
"Små mängder" har inget att göra med vare sig en drog funkar som blotter eller inte.. Akrylfentanyl har heller ingen likhet med LSD genom att det är psykoaktivt i vissa doser. Akrylfentanyl säljs i 1mg/tab, LSD säljs i mcg....

Nämde aldrig Akrylfentanyl specifikt men ok. Menade potenta fentanyler i huvudtaget. Ett blotter kan hålla upp till 5000ug Beroende på storlek på blottrer och molekylen i sig osv. 5 miligram är en rus dos på många medel. Finns Xanax i blotterform. Eller som exemplet i Bluelight tråden jag länka med fentanyl blotter på 150 ug. Men att många medel som slängs på ett blotter är under miligramen är för att det är enklare att dosera så "små mängder" av potenta ämnen rätt genom att blanda vatten. Därför också skrev jag att det var en delad egenskap, inte att det liknar LSD.
Citera
2016-08-15, 17:31
Medlem
Dör man om man tar ett 12 mikrogram plåster om man inte alls har någon opiattolerans? (tar plåstered på huden)
Citera
2016-08-15, 18:58
Medlem
outofcases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Limpandude
Dör man om man tar ett 12 mikrogram plåster om man inte alls har någon opiattolerans? (tar plåstered på huden)

Nej.

Fel tråd.

Du får röka allt i ett i en glaslampa samt druckit ngn liter för att vara på den säkra sidan.

Men jag ser hellre att du pratar med någon, skriv om du vill.

Om jag uppfattar det rätt att du var ute efter att lägga hatten på hyllan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in