Citat:
Ursprungligen postat av
SweetSarhas
Ursäkt om detta låter okänsligt men din kompis är ju uppenbart en idiot. om han dag 1 drar i sig 2 sprut och nästan dör med ambulans etc.. varför i helvete drar han i sig lika mycket dagen efter? din kompis är ett pucko och det är ingenting fel på fentanylet han tog utan problemet ligger i hans bristande respekt gentemot substansen och uppenbarligen bristen på IQ
haha, vem är det som är en idiot egentligen? Du uttalar dig om en person du inte vet ett skit om. Först och främst så är han tidvis suicidal, så det kan mycket väl ha varit medvetet. I det här fallet tror jag dock inte det. När han skrevs ut från sjukhuset efter första natten så var hans närminne lika bra som hos en med Alzheimers och han hade inget som helst minne av att han över huvud taget ens hade varit på sjukhuset redan när han satt i bilen på väg hem. Så vad sägs om att hålla käften, djävla idiot?
Och det var uppenbarligen en stor skillnad på det fentanyl han hade första gången jämfört med det han hade andra gången, eftersom han kunde konsumera hela den första flaskan utan några som helst problem. Rimligtvis var det olika koncentration i dem.
EDIT:
Jag kan för övrigt säga att jag känner igen din typ väldigt väl. Du vet precis allting om droger och hur de påverkar dig, och det är aldrig fel på det som du köper och du har respekt för dem osv osv. Förr eller senare kommer du också att riskera att dö, det är dock inte mitt problem.
EDIT2:
Och tro nu inte att jag på något sätt är emot droger i allmänhet eller är en förbudsförespråkare. Tvärtom, jag är så liberal man kan bli och om folk vill förstöra sina liv så är det helt upp till dem. Jag tyckte dock att det vore relevant för att informera folk om att iaf akrylfentanyl från RC24 uppenbarligen kan slå väldigt fel.