Resultat: ?
Sverigedemokraterna
70,41%
571 röster
Svenskarnas Parti
29,59%
240 röster
2013-03-20, 12:25
Medlem
infidels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrwu
Jag förstår inte vad som är fel med detta. Från vad jag har sett så är den största anledningen till att folk inte röstat bort import av brottslighet pga okunnighet och ignorans bland den svenska befolkningen. Man dumpar ju "invandrarna" i små förorter medans majoriteten av medelklassborgare inte får uppleva särskillt mycket "kulturell berikning" - det mesta de ser är via nyheter och massmedia och vi vet alla hur nyheter och massmedia har styrts till att kasta invandring is *bra* ljus så bra som de kan.

SD vinner, börjar tvångsintegrering, resten av svenskarna får en vakenchock, demokratin gör resten vid nästa val.

Det är ju typ samma sak som hur hycklarna som är för invandring försöker att få in mer folk som blir "svenska medborgare" och därmed röstar på de för att öka antalet röster de får.

Om du vill någonstans måste du ju lära dig att se framåt längere än endast till dina framfötter.

Nu har du hoppat i galen tunna. Som du kan läsa i andra inlägg är jag för att att svenskar, speciellt rika svenskar som ser sig som överklass, kulturberikas genom närkontakt med blatteriet.

Problemet är här att vanliga svenssons tror att SD är emot kulturberikning av tredje graden. En vanlig svensson tror att SD har SvPs partiprogram. Det är bara en liten del av SDs väljare som faktiskt vet vad de står för. Det finns gott om inlägg i I&I av typen "blattar i min unges skolklass/i min stad/på bussen osv... grr...grrr... SD 2014". Alla de människor som skriver sådana inlägg är oinformerade, ignoranta svenssons som inte fattar vad SDs"integration och assimilation" betyder i praktiken. Det enda de känner till är att SD har ett varumärke som "mot blattar och invandring". SD är inte mot blattar eller invandring. SD är mot islam.

Om jag får predika lite så är det tre saker som kännetecknar en svensson:

1) En svensson är ignorant - dvs han vet ingenting.
2) En svensson är ignorant om att han är ignorant - dvs han vet inte om att han inte vet
3) En svensson är ointresserad av att sluta vara ignorant - dvs han vill inte veta.

Sådana människor kan bara förstå eller komma ihåg ytterst enkel information. Det är därför man hela tiden måste bröla enkla saker som "SD är för assimilation och en mulattisering av det svenska folket och inte återvandring" eller "SD vill att det ska vara tio blattar i varje skolklass för SD är för assimilation och inte återvandring" eller "SD utesluter folk för rasistiska åsikter som dina" om och om igen tills SDs varumärke som anti-PK, anti-blatte är helt borta.

När det gäller sådant här så är upprepingar av enkla slogans mycket viktigare än djup intellektuell diskussion för mottagarna är helt enkelt inte kapabla till det. Jag behöver inte skriva här vad jag anser om demokrati som styrelseskick.
Citera
2013-03-20, 13:24
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av infidel
Ja precis, ska man tvångsintegrera och assimilera dem måste de tvångsplaceras i homogena svenneområden så det blir nån kontakt. Det lär bli jubel bland alla svenskar som idkat white flight.

SDväljare fattar inte att SDs integrations och assimilationslinje betyder att de måste bo och jobba med de blattar de vill undfly. Detta måste upprepas om och om igen tills även den dummaste förstår.

Ur ögonen på en genomsnittlig svensk så är inte själva faktumet att en människa är en invandrare ett problem, utan bara hur en människa uppför sig. Sannolikheten att en invandrare lär sig svenska och börjar jobba är oändligt mycket högre om en invandrare bosätter sig i en svenskt samhälle, istället för Rosengård. Jag har träffat ett par invandrare från norra Sverige, där ser man rätt tydligt att integrationen är bra. De pratar perfekt svenska utan någon som helst brytning och beter sig som vem som helst.

Att svenskar inte skulle vilja bo och jobba med blattar "de vill undfly" är bara struntprat från en typisk SvP väljare. Jag förstår ditt resonemang men du kan inte anta att alla värdesätter etniciteten som ni gör.
Citera
2013-03-20, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Ur ögonen på en genomsnittlig svensk så är inte själva faktumet att en människa är en invandrare ett problem, utan bara hur en människa uppför sig. Sannolikheten att en invandrare lär sig svenska och börjar jobba är oändligt mycket högre om en invandrare bosätter sig i en svenskt samhälle, istället för Rosengård. Jag har träffat ett par invandrare från norra Sverige, där ser man rätt tydligt att integrationen är bra. De pratar perfekt svenska utan någon som helst brytning och beter sig som vem som helst.

Att svenskar inte skulle vilja bo och jobba med blattar "de vill undfly" är bara struntprat från en typisk SvP väljare. Jag förstår ditt resonemang men du kan inte anta att alla värdesätter etniciteten som ni gör.

http://www.friatider.se/ny-folkrakning-illustrerar-segregeringens-usa

Fyfan för alla dessa Vita som vägrar blandas upp..

http://www.friatider.se/noll-procent-invandrare-nar-expressen-nyanstaller
http://www.friatider.se/inte-en-enda-invandrare-pa-aftonbladets-redaktion

Detta är helt onaturligt, måste bero på kolonialismens arv och nazismens strukturella, diskriminerande kvarlevor. Varför skulle naturen skapa detta vi och dem?!

http://www.friatider.se/forskning-nationalism-ar-naturligt
Citera
2013-03-20, 15:06
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R3kyl
http://www.friatider.se/ny-folkrakning-illustrerar-segregeringens-usa

Fyfan för alla dessa Vita som vägrar blandas upp..

http://www.friatider.se/noll-procent-invandrare-nar-expressen-nyanstaller
http://www.friatider.se/inte-en-enda-invandrare-pa-aftonbladets-redaktion

Detta är helt onaturligt, måste bero på kolonialismens arv och nazismens strukturella, diskriminerande kvarlevor. Varför skulle naturen skapa detta vi och dem?!

http://www.friatider.se/forskning-nationalism-ar-naturligt

Vad har dessa länkar att göra med det jag skrev?
Citera
2013-03-20, 15:40
Medlem
Citat:
Att vita vill bo, leva och jobba med andra vita.

Etniciteten har betydelse.
Citera
2013-03-20, 15:47
Medlem
Citat:

Tjaa.. vad sägs om den delen där du förnekar att folk är etniskt medvetna och favoritiserande, och att dessa egenskapet är naturliga?

Att ni antivita alltid har samma ursäkter om "ond Vit historia" eller "ekonomi/klass" för att rättfärdiga icke-Vit invandring och bortblandning av Vita?

Men poängen kanske undgick dig, precis som den etniska verkligheten.
Citera
2013-03-20, 15:56
Medlem
stopbitchings avatar
Citat:
Tjaa.. vad sägs om den delen där du förnekar att folk är etniskt medvetna och favoritiserande, och att dessa egenskapet är naturliga?

Att ni antivita alltid har samma ursäkter om "ond Vit historia" eller "ekonomi/klass" för att rättfärdiga icke-Vit invandring och bortblandning av Vita?

Nu ska vi inte underskatta klassbegreppet. Om alla människor hade fokuserat på klassfrågan på en global nivå där kapitalister roffar åt sig och en stor del människor blir lidande på grund av kapitalismen och istället bekämpat detta så hade vi inte haft invandring och etniska konflikter.

När hela världen börjar samarbeta för allas välbefinnande och då ingen människa missgynnas så kan den naturliga segregationen göra sitt
Citera
2013-03-20, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stopbitching
Nu ska vi inte underskatta klassbegreppet. Om alla människor hade fokuserat på klassfrågan på en global nivå där kapitalister roffar åt sig och en stor del människor blir lidande på grund av kapitalismen och istället bekämpat detta så hade vi inte haft invandring och etniska konflikter.

När hela världen börjar samarbeta för allas välbefinnande och då ingen människa missgynnas så kan den naturliga segregationen göra sitt

Finns alltid sociala problem att ta itu med. Att det är så mycket kapitalflöde hit och dit och utnyttjande är till stor del AV globalismen då den rivit upp alla organiska sammanslutningar, slitit sönder de naturliga gemenskaperna för ett "globalt samhälle".

Lösningen är inte mer marxism och globalism. Marxistanalys är nu i stort antivitism, de ser en globalt Vit minoritet som "förtrycker" icke-Vita genom "koloniala strukturer/mörk magi" et.c. Genetiska och etniska skillnader bland folk är en högst 'ojämlikt' och en förbjuden förklaring i marxism, vilket är grunden för de flesta klasskamp idéer. De vill ha "global jämlikhet" vilket helt enkelt är ett nytt modeord för kommunism.

Girighet och illojalitet till allt annat än pengar härstammar ju från att folk fått sina rötter kapade och alienerats från de naturliga sociala grupper de annars skulle omfamnas av och frodas i. Detta har bytts ut med slaveri till McDonalds, CocaCola, IMF och marionett tävlingar om vem som kan sprida mest "demokrati, frihet" och "välgörenhet" till världen trots de uteblivna utopiska effekter dem sägs ha.

Förtryck av folks nationalism/identitarianism>rotlöst identitetssökande>kaotisk global kärnreaktor, USA invaderar Irak, Irakier invaderar Sverige.
Senast redigerad av R3kyl 2013-03-20 kl. 17:32.
Citera
2013-03-20, 17:48
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:

Herregud människa, jag är emot invandringen men jag tror inte total stop är en lösning. Och nej, 100% av invandringen är inte analfabeter från Afrika). Det är inte så många som värderar etniciteten på samma sätt som du, för då skulle SvP fått mer än 0,01%.

Tydligen är man med SvP, eller så är man antivit. Är det din uppfattning?
Citera
2013-03-20, 18:40
Medlem
Citat:
Herregud människa, jag är emot invandringen men jag tror inte total stop är en lösning. Och nej, 100% av invandringen är inte analfabeter från Afrika). Det är inte så många som värderar etniciteten på samma sätt som du, för då skulle SvP fått mer än 0,01%.

Tydligen är man med SvP, eller så är man antivit. Är det din uppfattning?

Ja, herregud, antivit. Alla är inte analfabet utanför Europa, är det därför du vill blanda bort Vita svenskar och andra Vita folkgrupper? Hoppades du hade något mer kul, som kebab/pizza argument för utrotningen av den Vita rasen?

Riksdagsvalet 2010 var alltså en enkät om vad folk tycker om att Vita ska få existera? Intressant, missade den nyheten. I och för sig skulle det vara intressant med mer upplysning om det antivita folkmordet, men i ert antivita och "fria" system är det ju illegalt med etnisk statistik ändå, så?

Jag är inte med i SvP, och bryr mig inte om partipolitik väldigt mycket. Men stinkande, antivit smörja måste ju såklart pekas ut.
Citera
2013-03-20, 18:41
Medlem
Tercios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varnagel
Man ska strunta i vad anti-vita och hjärntvättade stackare kallar en och stå fast vid det som är sant, rätt och gott. Man kan helt enkelt inte undvika naziststämpeln om man är vit och vill att ens eget folk ska överleva och styra över sitt eget land.

Jag citerar mig själv:

Kolla även gärna intervjun med en parlamentsledamot från Gyllene Gryning, börjar vid 08:50. Rätt attityd.

http://www.youtube.com/watch?v=itCmenS_U6k

nog sant. Men menade mer hur man ska övertyga folk om de inte bryr sig om rationella argument och sanningen.
Citera
2013-03-20, 18:47
Medlem
DRPOEs avatar
Jimmy har med all önskvärd tydlighet visat vad som gäller, när han låter MSM diktera vilka som skall representera partiet.
Jag skulle tro att den dagen Sd får inflytande, vilket kan bli ganska snart, så kommer det endast att vara ytterst marginella skillnader jämfört övriga åttaklövern.

http://gotiskaklubben.wordpress.com/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in