2012-09-21, 19:30
Medlem
Penetreights avatar
Har kpt ett minneskort till min Samsung ST94 och minneskortet verkar inte fungera, kpte kortet i ngon elektronikaffr och expediten frgade om kameramodell och han fick svaret.
Har testat att formatera kameran med kortet i men vill inte funka.

Minneskortet r ett Sandisk 2 Gb microSD kort med std fr HD video.

Finns det ngot att gra eller ska jag ka 4 mil till affren & be om ett nytt? Glmde frsts att ta med kameran frsta gngen men han fick ju modellnamn.
Citera
2012-09-22, 11:36
Moderator
rotadents avatar
Testa att formatera kortet i datorn? Vldigt mrkligt, det lter ju lite som att det r fel p kortet, det ska inte vara ngra konstigheter att anvnda det annars. Om det r rtt typ av kort s ska det fungera.

Vldigt mrkligt med en vanligt kompaktkamera som kr microSD dock, det har jag aldrig sett frut.
Citera
2012-09-22, 17:42
Medlem
Penetreights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotadent
Testa att formatera kortet i datorn? Vldigt mrkligt, det lter ju lite som att det r fel p kortet, det ska inte vara ngra konstigheter att anvnda det annars. Om det r rtt typ av kort s ska det fungera.

Vldigt mrkligt med en vanligt kompaktkamera som kr microSD dock, det har jag aldrig sett frut.

Han som slde den till mig sa att det skall funka med det kortet. Gick till en annan affr och han testade att formatera kortet i datorn. Det slutade med att jag kpte ett annat kort av han som fungerade, och lever nu lycklig i alla mina 'dar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in