2012-09-21, 04:44
Medlem
ga_mannens avatar
WKN K1 World Title
Tofan Pirani (Sverige) vs Joey George (Kanada)

WKN K1 European Title
Sadibou Sy (Sverige) vs Corentin Jallon (Frankrike)

Supremacy Titans title
Vinnare semifinal 1 (Sebastian Mendez / Akeem Sadiku) vs vinnare semifinal 2 (Jason Woodham / Ricardo Gonzalez)

International K1 PRO Prestige Fight
André Bånghäll (Sverige) vs Mostafa Mosadegh (Iran)

Zina Djelassi (Sverige) vs Charity Adebor (Nigeria)

Abdou Karim Chorr (Sverige) vs Siavash Dastvard (Iran)

Supremacy Titans title elimination 2
Jason Woodham (England) vs Ricardo Gonzalez (Sverige)

Supremacy Titans title elimination 1
Sebastian Mendez (Tyskland) vs Akeem Sadiku (Nigeria)

(tror Nils Widlund skulle gå en match också vilket alltid är kul..)

Galan ska uppenbarligen hållas på berns också vilket verkar rätt ball.

Vad tror ni om detta fightcard?

http://www.supremacy.tv/
Citera
2012-09-21, 19:45
Medlem
Protons avatar
Tyvärr är det inget namn på den där listan jag kan tänka mej att betala minimipriset 590 spänn för att se.

För övrigt så ska Nisse Widlund, enligt en artikel på Fightermag, möta Alexander Arutunyan på denna tillställning.

Edit: 595 var det till och med:
http://www.fightermag.se/nyheter/2012-09-20/biljettpriser-for-supremacy-league
Senast redigerad av Proton 2012-09-21 kl. 19:47.
Citera
2012-09-24, 15:32
Medlem
ga_mannens avatar
en ny match + en matchändrng.

En dammatch mellan Jenny Krigsman(swe) och Mellony Geugjes (ned)

samt att tofan har fått en ny motståndare i serben Milan Dasc som efter en snabb googling verkar rutinerad med erfarenhet inom både proffsboxning samt kickboxning.
Citera
2012-10-13, 17:28
Medlem
Jesusdidnttaps avatar
Taggar inför en fet gala!

35 spänn bara för PPVn, gå in på supremacy.tv och köp PPVn, sedan är det bara att njuta av hård action!
Citera
2012-10-13, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jesusdidnttap
Taggar inför en fet gala!

35 spänn bara för PPVn, gå in på supremacy.tv och köp PPVn, sedan är det bara att njuta av hård action!

Ledsen men till och med 35 kr känns för mycket för den här galan
Citera
2012-10-13, 22:54
Medlem
Protons avatar
Med facit i hand så var det väl ungefär vad jag var beredd att betala, dvs 35 spänn för streamen.
Citera
2012-10-13, 23:30
Medlem
Jesusdidnttaps avatar
Bra fighter!

men....

1. Ska man ha en kommentator som pratar engelska då ska inte vara någon som bryter på svenska, se förfan till att skaffa en som pratar PERFEKT engelska så slipper man störa sig på det. Alternativt så pratar man svenska.

2. Streamen laggade en hel del, förstörde stämningen på många bra matcher.

3. Mer professionellt intryck, en announcer som uppenbarligen inte förstår hur ett domslut ska presenteras samt en domarkår som hörbart ropade ut resultat till announcern, det förstörde den spänningen som försöktes bygga upp.

Summan av kardemumman: För 35spänn så fick man precis vad man betalade för. Älskar att dem försöker och kommer absolut köpa nästa gala om dem bara lägger ner mer krut på detaljerna
Citera
2012-10-14, 14:36
Medlem
Protons avatar
Citat:
Bra fighter!

men....

1. Ska man ha en kommentator som pratar engelska då ska inte vara någon som bryter på svenska, se förfan till att skaffa en som pratar PERFEKT engelska så slipper man störa sig på det. Alternativt så pratar man svenska.

2. Streamen laggade en hel del, förstörde stämningen på många bra matcher.

3. Mer professionellt intryck, en announcer som uppenbarligen inte förstår hur ett domslut ska presenteras samt en domarkår som hörbart ropade ut resultat till announcern, det förstörde den spänningen som försöktes bygga upp.

Summan av kardemumman: För 35spänn så fick man precis vad man betalade för. Älskar att dem försöker och kommer absolut köpa nästa gala om dem bara lägger ner mer krut på detaljerna
Underligt att du upplevde lagg på streamen, bortsett från ett eller två "hack" för min del tyckte jag den funkade som ett urverk, det var inget jag störde mej på i den iaf.
Citera
2012-10-14, 19:37
Medlem
Jesusdidnttaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Proton
Underligt att du upplevde lagg på streamen, bortsett från ett eller två "hack" för min del tyckte jag den funkade som ett urverk, det var inget jag störde mej på i den iaf.

Då kan det ha varit min uppkoppling som va kass
Citera
2012-10-14, 19:47
Medlem
Lasse Berghagens avatar
Galan var alltså si så där? Då gjorde man rätt som valde sushin på Berns asiatiska istället. Linnementdoften kändes dock in.
Citera
2012-10-14, 20:11
Medlem
Jesusdidnttaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lasse Berghagen
Galan var alltså si så där? Då gjorde man rätt som valde sushin på Berns asiatiska istället. Linnementdoften kändes dock in.

Riktigt feta matcher! Dock produktionen lämnade en del att önska
Citera
2012-10-14, 22:41
Medlem
Lasse Berghagens avatar
Citat:
Riktigt feta matcher! Dock produktionen lämnade en del att önska

Där ser man. Har blivit aningen besviken på arrangemangen ett par ggr. Priset togs väl i Solnahallen för något år sedan då man inte ens kunde få sig en kall öl under matcherna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in