Citat:
Ursprungligen postat av
Autozione
Lite tråkigt att Rolf inte gick vidare till final, han verkar vara en skön gubbe. Konstigt att Alexandra gick vidare, kändes inte som att hennes prestation igår var något att hänga i julgranen. Birgitta är grym, hon har för övrigt gjort Rutiga Kokboken som har väldigt många bra recept för nybörjare.
Jag va helt säker på att Johanna skulle åka, hon va klart sämst av alla, Rolf skulle solklart ha gått till final, verkar som juryn favoriserar tjejerna rätt hårt, hade jag varit Rolf så hade jag varit galen och skällt ut dårarna.
Annars har det varit pinsamt låg kvalite på denna säsong, många platta fall, ingen av deltagarna skulle ens ha blivit uttagna till tex Hela England bakar, där kan man snacka baktalanger.
Jag tycker inte nån av dessa har kapacitet att ge ut en vettig bakbok,
Känns som juryn har haft Ulrika som favorit hela vägen, hon har gjort bort sig många gånger men alltid lyckats hänga kvar, tror dom vill ha henne som vinnare pga hennes historia om sitt dåliga självförtroende och att hon aldrig är nöjd med sina prestationer, dom vill genom att ge henne segern visa alla att allt är möjligt.