Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-12-20, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stalinboobs
Jo visst men dom var ju alldeles för hårda mot henne. Med deras egna kriterier mötte hon ju dom? Förstår inte vad hon borde gjort annorlunda. Men hon är ju väldigt envis men det respekterar jag att hon står upp för sig själv
Nu sist sa de ju uttryckligen att hon borde ha mer olika, starka färger? Hon mötte inte deras kriterier och det sa de till henne tidigt. Hon hade kunnat ändra lite på färgerna där, de sa ju mer eller mindre rakt ut att de inte tyckte hennes färger var olika nog.
Citera
2025-12-22, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menskonst
Nu sist sa de ju uttryckligen att hon borde ha mer olika, starka färger? Hon mötte inte deras kriterier och det sa de till henne tidigt. Hon hade kunnat ändra lite på färgerna där, de sa ju mer eller mindre rakt ut att de inte tyckte hennes färger var olika nog.
Ja absolut men dom sa inte det till någon annan? Bara till henne? Och hennes va inte mycket sämre än andras
Citera
2025-12-22, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stalinboobs
Ja absolut men dom sa inte det till någon annan? Bara till henne? Och hennes va inte mycket sämre än andras

Besos!! Du säger INTE rasande elegant.
Det är inte ditt uttryck att säga.
Det är Bara Birgittas ❤️
Citera
2025-12-22, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menskonst

Och hon följde inte kriterierna.
Så hon får skylla sig själv
Citera
2025-12-22, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MajsanB
Besos!! Du säger INTE rasande elegant.
Det är inte ditt uttryck att säga.
Det är Bara Birgittas ❤️

Haha jag backar 😂
”Birgitta skulle ha sagt….. ”
Citera
2025-12-22, 20:55
Medlem
Tekniska baket är specialdesignat för att det ska passa Nada. Två muslimer i jurryn vill att den enda tävlande muslimen ska vinna. Mark my words, det kommer att ske.
Citera
2025-12-22, 22:09
Medlem
Dålig säsong. Sarkastisk programledare, hoppas hon är skriptad och inte sådan i verkligheten. Konstiga dueller med oklara regler, varför godkändes plötsligt en churros och det avgjorde duellen?

Men framförallt är det ett sådant skrikande om tider. Programmet ska kora den som bakar bäst, inte den som klarar stressen bäst.
Citera
2025-12-22, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dawasmamma
Tekniska baket är specialdesignat för att det ska passa Nada. Två muslimer i jurryn vill att den enda tävlande muslimen ska vinna. Mark my words, det kommer att ske.

Bedros har ett armeniskt namn.
Armenien är väl ett av det äldsta kristna länderna.
Senast redigerad av nantes 2025-12-22 kl. 23:22.
Citera
2025-12-23, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nantes
Bedros har ett armeniskt namn.
Armenien är väl ett av det äldsta kristna länderna.

Han har en syrisk flagga i sin bio på Instagram. Muslim eller inte, de håller varandra om ryggen big time.
Citera
2025-12-24, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dawasmamma
Han har en syrisk flagga i sin bio på Instagram. Muslim eller inte, de håller varandra om ryggen big time.

Efter vad jag sett i programmet har Bedros inte mycket att säga till om, det är Camilla som bestämmer allt.
Citera
2025-12-25, 11:06
Medlem
Demyxs avatar
Tycker alltid programmet har haft problem med att juryn tydligt favoriserat en deltagare. Jag har sett typ tio säsonger, och alla år utom två har jag kunnat gissa vinnaren efter tre-fyra avsnitt. För nått år sen var det t.o.m. ett avsnitt när deras favorit inte lagt sitt bakverk där det ska stå när tiden år ute (vilket innebär att det inte bedöms och räknas som att man inte färdigställt ngt), och de skickade ändå hem någon annan, trots att de ofta skickat hem andra deltagare för att missat något litet kriterium. Föga förvånande vann hon sen säsongen.

Tycker spontant att Jennifer borde ha vunnit, men hon fick chansen i fler avsnitt att ändra sina planer när juryn påtalat att hon inte uppfyllt kriterierna, och så vitt jag minns gjorde hon det aldrig ändå. Hon hade väldigt svårt att ta kritik, så det kanske var en faktor. Synd i vilket fall som helst, för hon var klart duktigast den här säsongen (IMHO).
Citera
2025-12-25, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Demyx
Tycker alltid programmet har haft problem med att juryn tydligt favoriserat en deltagare. Jag har sett typ tio säsonger, och alla år utom två har jag kunnat gissa vinnaren efter tre-fyra avsnitt. För nått år sen var det t.o.m. ett avsnitt när deras favorit inte lagt sitt bakverk där det ska stå när tiden år ute (vilket innebär att det inte bedöms och räknas som att man inte färdigställt ngt), och de skickade ändå hem någon annan, trots att de ofta skickat hem andra deltagare för att missat något litet kriterium. Föga förvånande vann hon sen säsongen.

Tycker spontant att Jennifer borde ha vunnit, men hon fick chansen i fler avsnitt att ändra sina planer när juryn påtalat att hon inte uppfyllt kriterierna, och så vitt jag minns gjorde hon det aldrig ändå. Hon hade väldigt svårt att ta kritik, så det kanske var en faktor. Synd i vilket fall som helst, för hon var klart duktigast den här säsongen (IMHO).

Hon borde vunnit. Men de ville att nada skull vinna så det gjorde hon. Nada va helt klart näst bäst
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in