Vi har märkt att en del har problem att logga in på Mini-sidan efter en produktionssättning. Prova att använda denna länk som är utan det sista snedstrecket så ska det fungera:
Har du fortfarande problem så får du givetvis gärna ringa in till oss på 08-562 250 00 eller så kan jag hjälpa till så gott jag kan här om du kan ge information om vilken webbläsare du har och vilket problem du upplever.
Gick ju fort men det är ju rätt muppigt när det säckar ihop.
Har ju hänt mer än en gång när det är lite mer aktivitet i ett större bolag. Man kan ju visst ringa och lägga ordrar den vägen till onlinetaxa då (om jag har förstått saken rätt, vet iofs inte hur lätt det är att komma fram då?)
Känns ju lite sådär. Vet inte vad det var nu och det var ju någon kvart det varade så snabbt löst.
edit: funkar nu. sidan var seg som sirap och nu kom nedan meddelande också:
Du har kommit hit eftersom du försökte använda en gammal länk eller favorit/bokmärke.
Den länk du använde fungerar inte längre då Avanza har uppdaterat sina internetadresser för att kunna erbjuda en bättre och tillgängligare webbtjänst. Vi rekommenderar att du uppdaterar dina Avanza-länkar för att komma direkt till Avanza nästa gång.
För att komma till Avanza klicka här eller vänta så flyttas du automatiskt efter en liten stund.
Med vänliga hälsningar
Avanza
Senast redigerad av Ugbug 2013-05-18 kl. 14:25.