Citat:
Ursprungligen postat av gnagetelaget
denom känner väl att han måste visa hur tuff han är medans alla som inte kan nåt om dom här drogerna är töntar. du verkar ju funtad i alla fall.
ONT: Ruset är alltså någorlunda likt lustgas? kan man sne tända på skiten och börja skala av sig skinnet typ eller? tycker för övrigt inte att det spelar någon roll hur "farligt" det är på lång sikt eller vad man ska säga, lever gör man ju trots allt bara en gång och nu för tiden är väl typ svenska lantchips livsfarliga enligt forskare. Bara man inte lyckas ta livet av sig under själva ruset

Visa lite respekt nästa gång. Räcker med att skriva "okej, ska tänka på att söka ordentligt nästa gång, men kan du berätta mer om dom droger du skrev där?" istället för att börja tjafsa. Om du vill ha kvar din användare här på forumet det vill säga.
Dissociativ betyder i princip "verklighetsbortkopplande" och det är det du letar efter. Jag har länge hållt på med lustgas och gillar det fortfarande trots att jag provat mycket tyngre droger. Vet inte hur erfaren du är med lustgas men jag kan ju rekommendera dig att ta fler patroner när du kör, tar du 20-30 patroner får du en jävla resa och det räcker ju ca en timme iaf. Ketamin har jag provat och det är helt otroligt och ja, det påminner om lustgas.
Som sagt är Special K och liknande inget man ska hålla på med om man är oerfaren när det gäller droger. Spelar ingen roll hur mycket självförtroende man tror man har för när sånt försvinner lätt när man är under påverkan. Coola kids som röker cb (som är bland det ofarligaste du kan göra i drogväg om du testar det 1 gång) kan spåra helt eftersom dom går in med inställningen "det är hur lugnt som helst" men när det väl kickar in blir de skiträdda och inser hur små dom är. Om du snedtrippar på PCP, DXM eller K kan det förstöra ditt liv i 10 år framöver.
Du förstår nog att substanser som gör dig HELT bortkopplad från den vanliga världen i 60 minuter är
extremt mycket känsligare och farligare än de flesta andra droger som gör dig lite gladare och lugnare.