Jag dejtade en tjej innan sommaren och fick mycket god kontakt med henne. Men vi spenderade sommaren ifrån varandra och när vi träffades efter sommaren blev jag "friendzonad".
Jag vet att det var mer än vänskap och vi har en otrolig personkemi, men hon tog den enkla vägen då hon inte vill förlora mig som vän och slippa bekymmer med gemensamma vänner om vi testar och saker skiter sig. Hon tror sig inte ha några känslor mer än vänskap men jag har fått många idikationer på att de finns eller har funnits, givetvis försvinner saker under sommaren och det finns ju sällan där direkt när man ses igen.
Jag är en en trygghet för henne och tror att det mycket väl kan vara en faktor i att hon inte känner den spänningen och tvekat så mycket att hon tagit detta beslut. Hur lurar jag henne att våga testa om det finns kvar något från i våras.
Givetvis så kommer det troligen att gå åt pipan, men jag har bestämt mig för att testa då personkemin är något jag aldrig tidigare upplevt, inte ens i närheten. Det är något speciellt med denna kvinnan.
Jag söker någon spännande idé att överrumpla henne med, förnuft nog att förstå att det är ett väldigt "long shot" har jag men det är för spännande för att ge upp utan en fight.
Jag söker någon spännande idé att överrumpla henne med, förnuft nog att förstå att det är ett väldigt "long shot" har jag men det är för spännande för att ge upp utan en fight.
Busenkelt! Bjud hem damen och möt henne med öppna armar och snabeln dinglandes genom gylfen.
- Skriker hon och springer så är det kört*
- Blir hon arg finns det hopp
- Blir hon glad är det bara att köra på
Ha're så trevligt. Håll tråden uppdaterad.
*... eller så har du löparskorna redo, du ville ju inte "ge upp utan en fight"?
Busenkelt! Bjud hem damen och möt henne med öppna armar och snabeln dinglandes genom gylfen.
- Skriker hon och springer så är det kört*
- Blir hon arg finns det hopp
- Blir hon glad är det bara att köra på
Ha're så trevligt. Håll tråden uppdaterad.
*... eller så har du löparskorna redo, du ville ju inte "ge upp utan en fight"?
Precis i min smak, tyvärr så har hon inte sett How I met your mother avsnittet så hon kan dra kopplingen till "the naked man"... Men helt klart ett intressant försök.
Får väl vänta tills hissdörren stängt innan jag öppnar så hon inte har någon stans att ta vägen
Så fort du blivit friendzonad så finns det inte mycket du kan göra. Om hon inte tänker på dig på det sättet, så har du inte sån stor chans att kunna ändra på det. Tyvärr.
du måste ju vara säker på att hon också känner något..mig har det ofta hänt att jag är galen i en kille och efter sommaren har jag bara glömt honom för att det har gått så lång tid, man har träffat andra..Men! efter ett tag kom känslorna alltid tillbaka...
1. vänta 1 månad och se hur hon beter sig. är hon forfarande kall bör du vänta längre..
2. va nära henne, typ lite kroppskontakt och grejer..sen när ni är ensamma, lite närmare..om hon känner något alls kommer hon antagligen tappa kontrollen. Gör hon inte det.. :/ tyvärr
Jo, det är nog rätt väg att gå, även om det vore kul att köra en naked man eller något liknande. Tyvärr så har vi inte stött på varandra naturligt senaste veckan, ses man inte så tappar man ju själv känslorna också.
Jo, det är nog rätt väg att gå, även om det vore kul att köra en naked man eller något liknande. Tyvärr så har vi inte stött på varandra naturligt senaste veckan, ses man inte så tappar man ju själv känslorna också.
Kan du inte bara skicka ett sms eller ringa och kolla om ni kan träffas och ta en fika, käka, kolla en film, ta en öl eller så? Ni hade ju så jävla kul i våras och du saknar ju hennes konstiga skratt eller något. Få det att låta så kompisaktigt du kan så hon inte blir rädd att du ska försöka få henne i säng.