2006-05-24, 00:04
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Lindholm
Bedräglig natur?
Precis! Exakt det du här ger prov på.
Citat:
Du vet precis lika väl som jag att araber medvetet tar ordet antisemitism bokstavligt och arbetar för en betydelseförskjutning. Visst, det finns folk som anser att araber är en samling rullsvansapor. Visst, Israels politik är långt från fläckfri. Men att säga att araberna är de som utsätts för den egentliga antisemitismen är mer än lovligt oärligt, Vilse-i-snöstormen.
Det är tvivelsutan zionisterna som arbetar för en betydelseförskjutning av det enkla skälet att araber också är semiter (dessutom den största semitiska gruppen), och antisemit i sin rätta och riktiga betydelse inte kan betyda något annat än 'kontra semiter', vare sig du vill det eller ej! Och som jag tidigare påvisat används ordet enbart i politiskt förtryckarsyfte och för att kunna undvika hårda och kalla fakta om zionismen, t ex för att slingra sig ur debatter. Något du för övrigt själv sysslar med.
Citat:
[*]De som har förtryckt och dödat mest muslimer är muslimerna själva.
Var? När? Källhänvisning tack! Utan det är dina inbillade fixa idéer utan värde.
Citat:
[*]Det är inte Israels fel att t.ex. Khadaffi är en diktator.
Vem har påstått något dylikt?
Citat:
Naturligtvis är dessa små obekväma faktoider som vatten på en gås för dig. Allt du behöver göra för att inte se när ditt korthus faller ihop är att tala om någonting annat.

/Herr Lindholm
Dina förvirrade tvångstankar och innehållslösa inlägg rinner av mig som vatten på en gås, ja.

Mina hårda och kalla fakta är gjutna i ett stabilt och oomkullrunkeligt sanningsfundament!
Citera
2006-05-24, 09:01
Medlem
Givatis avatar
Apropå att vara född 70!

Citat:
Ursprungligen postat av Bonzo
Jag är född 70! det du
men som sagt, längre kommer vi inte. Och du, ta om lektionerna på SFI, det måste vara kriminellt med så dåliga svenskakunskaper. Som kritisk till invandringspolitiken måste jag säga att du inte skulle klara FPs svenskatest

Det är inte konstigt alls, att du tolkar situationen i MÖ anakronistiskt. Den följer konsekevnt, oordningen som råder mellan din kronologiska och mentala ålder..
Citera
2006-05-24, 09:23
Medlem
Man lever och lär. Hade alltid för mig att antisemitism =judehat. Och så läser man

Citat:
Semites are peoples who speak Semitic languages; the group includes Arabs, Aramaeans, Jews, and many Ethiopians.... The most prominent Semites today are Arabs and Jews.

Nån har nog monopoliserat termen. Om jag skall säga vem som svartmålas mer idag så är det nog araber (varav största? delen är muslimer).
Citera
2006-05-24, 16:34
Medlem
Herr Lindholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BuzzardPung
Det är tvivelsutan zionisterna som arbetar för en betydelseförskjutning av det enkla skälet att araber också är semiter (dessutom den största semitiska gruppen), och antisemit i sin rätta och riktiga betydelse inte kan betyda något annat än 'kontra semiter', vare sig du vill det eller ej! Och som jag tidigare påvisat används ordet enbart i politiskt förtryckarsyfte och för att kunna undvika hårda och kalla fakta om zionismen, t ex för att slingra sig ur debatter. Något du för övrigt själv sysslar med.
För. Femtielfte. Gången. Din. Ohängde. Kvasiakademiker. Som. Är. Rena. Prinsessan. På. Ärten. Men. Som. Tar. Dig. Rätten. Att. Vara. Riktigt. Djävla. Vidrig. När. Det. Passar. Dig. Din. Smileyfixerade. Fjant. Det. Fanns. Ingen. Arabisk. Population. Att. Tala. Om. I. Europa. På. 1800-talet. Och. Arabernas. Situation. Idag. Kan. Knappast. Jämföras. Med. Judarnas. Situation. I. 1800-talets. Europa. Bland. Annat. Så. Finns. Det. Massa. Arabiska. Nationalstater. Där. Araberna. Förtrycker. Sig. Själva.

/Herr Lindholm

P.S. George Bush har MAX två år kvar. Du kan byta avatar nu. Den är såå 2001.
Citera
2006-05-24, 23:14
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Givati
Verklighetens Knesset sitter inte bara arabiska utan även israeliska, antisionister...

I Israel har alla möjligheter att påverka vilka ska styra landet...
Skitsnack! Och det är ju för fan inte det det gäller, din lilla sopa. Frågan är om de i själva verket har något att säga till om i frågor som gäller förhållandet till icke-judar!!?!! Och Israel Shahak punkterar den myten på ett fundamentalt trovärdigt sätt genom att t ex återge den Författningslag som instiftades 1985, vars existens det inte finns någon som helst anledning att ifrågasätta:

"---Enligt denna lag kan inget parti, som i sitt program öppet motsätter sig principen om 'en judisk stat' eller söker få denna princip ändrad med demokratiska medel, tillåtas delta i valen till knesset---".

Men det undvek du att kommentera, din fega zionistförsvarare!
Citat:
[b]Den fråga får du ställa till dem som försvarar bosättningarna.
Undvikande svar återigen (indirekt försvarar du bosättningarna). De khazariska zionistsvinen borde naturligtvis deporteras till Birobidjan omgående om det funnes någon logik och sunt förnuft i denna uppfuckade värld.
Citat:
hur det kommer sig att palestinierna är bereda att förnedra sig så totalt genom att vilja tillhöra - bli medborgare - i det land dem hatar mest av allt..
Är du så infekterad av lögner i din hjärna att du tror att den ursprungliga semitiska befolkningen hatar sitt hemland?
Citat:
Bullshit...Hamas borde omedelbart deklarera att de godkänner Israels rätt att existera bredvid deras tilltänkta Palestina samt respektera dem ingångna avtal Israel slöt med de tidigare regeringsrepresentanter...som bas för forsatt förhandling!

Gärna... fel nr 1. Israel, erkänner Hamas seger..Israel påstår INTE att Hamas är INTE legitim - folkvald - föräträdare, för det palestinska folket. Detta är ju esensen av problemet. I folkvalet ligger tragiken! Det Palestinska folkets 'legitima val' av Hamas...bevisar att folkets [ mahut ha kavanah ] ...djuåpaste önskan och mening var/är att eliminera staten Israel. Dem har åtminstone givit sin röst åt denna legitima folkvalde föräträdare och rustade denne med fullmakt att implementera sitt politiska program -till fullo!!

2. Israel menar att denna legitima - enligt dem demokratiska spelreglerna - för det palestinska folket, inte är förhandlingsduglig INTE bara pga av ovanstående folkliga anda....utan för att den varken erkänner Israels rätt att existera, heller respekterar ingångna avtal.

Det 3:e felet du gör är att du ogenomtänkt generaliserar vilt, och likställer Hamas med det palestinierna/Det palestinska folkt. Och Hamas rättigheter med folkets rättigheter. Precis på samma sätt, nedlåtande dock.. generaliserar du över judar och likställer israeler med dess regering.

Palestiniernas legitima, demokratiska föräträdare fortfarande är en organisation, en terroristisk sådan, som förkastar ett grundläggande demokratiskt internationellt folkrättsligt beslut: Israels rätt att existera och som sådan kan den knappast erkännas som en demokratisk politisk parti, eller förväntas att bli emottagen i enlighet med demokratins traditioner! Den israeliska regeringen har godkänt rätten till en palestinsk stat redan 1948! Tanken har åter förankrats senast inom Oslo avtalet 93...
Varför ska en ny regering tvingas acceptera avtal som en tidigare regim slutit?

Israels agerande innebär i praktiken att Knesset indirekt anser att Hamas inte är en legitim företrädare för det palestinska folket eftersom man vägrar förhandla med dem.

Vad skulle du ha valt? Fortsätta att misströsta med en korrumperad regim eller - eftersom det palestinska folket uppenbarligen anser sig inte ha något att förlora - våga satsa på ett nytänkande. Bara det är en skälig anledning för Isarel att acceptera det faktum att araberna har tröttnat på Fatah och börja förhandla. Inga kloka och hederliga semiter vill leva i en krigszon.

Dina problem med språkliga barriärer är uppenbarligen ett stort problem för denna debatt. Är det någon som generaliserar är det du, men du kanske inte förstår det själv, vad vet jag? Jag hänvisar till vitt skilda källor för att visa på hur odemokratiskt och ohederligt Israel är. Hade du kunnat läsa och förstå korrekt hade du förhoppningsvis insett det (men fan tro´t ). Du kan uppenbarligen inte skönja att jag i mitt förra inlägg ställde frågan om Israel har erkänt rätten till en Palestinsk stat ty allt ditt svar innehåller är osammanhängande verklighetsfrämmande nonsens - ditt eviga mantra. Har Israel erkänt rätten till en Palestinsk stat? Du svarar: '-Ja, sedan 1948' här ovan utan att redovisa några källor.

Var har jag likställt Hamas med det palestinska folket? Vänligen redovisa det. Men du kan inte det, därför att du lägger dina egna emotionella känslor i allt du läser och skriver. Jag sysslar med kalla hårda fakta, inte något jävla känsloinfekterat kärringtrams!

Du vågade tydligen inte uppge din egen ålder till Bonzo, men jag misstänker att du är en ung fanatisk (troligtvis vilsen) spoling - intoxikerad av zionistisk propaganda och den megalomana känslan av att tillhöra 'Herrens egendomsfolk' - fullständigt i avsaknad av empati för andra människogrupper, trots ditt tjoller om 'ödmjukhet' som uppenbarligen är innehållslöst, och komplett avskuren från det faktum att den israeliska staten i praktiken grundades redan på artonhundratalet bland rabiata hänsynslösa högfärdsgalna östeuropeiska judar som med mygel och manipulation - inte minst den ofantligt överdrivna myten om 'Förintel$en' (tacka NaZionismen för det !) - till slut fick ett korrumperat världssamfund att acceptera kravet på ett judiskt nationalhem.

Här bifogar jag till din glädje ytterligare hårda fakta som påvisar den fanatiska inställningen hos vissa judar gentemot icke-judar. Det handlar om slaveri och trafficking:

http://www.mediamonitors.net/sanchez1.html
Citat:
"PA Uncovers Prostitution Ring In Gaza Run By High-Ranking Officers" notes the emergence of a slave trade in women in the Gaza Strip. What the report does not note is that the slave trade, mainly of Aryan women (blue eyes, blonde hair), is part of a much larger Jewish slave network that spans Eastern Europe. As described in Amnesty International, "Israel: Human Rights Abuses of Women Trafficked From the Commonwealth of Independent States", AI Index MDE 16/17/00, the trafficking in Aryan slave women by Israeli Jews is, as Minister of Justice Yossi Beilin acknowledged, fully legal.

The Jewish slave trade that has emerged in Eastern Europe and the CIS after the fall of Communism revives the ancient network of slave routes that dragged slaves from these areas to the Mediterranean and the Muslim Middle East for centuries. In medieval Europe, the very designation "Jew" was a synonym for slave trader, so common were the (often Khazar) Jewish slavers.
[...]
Most good people are at most indifferent to the Jewish taste for rape of Aryan slave women, figuring it is somehow their birthright, because of the Holocaust.
Lite bonusfakta:
Citat:
And finally, remember the speech of Max Nordau, at a Zionist Congress before World War I. He argued that Zionists should claim that six million Jews would be killed in the war everyone knew was coming, World War I, and that Palestine would be awarded to the Jews as payback.
http://web.amnesty.org/library/index/ENGMDE150242000
http://web.amnesty.org/library/index/ENGMDE150172000

http://www.nogw.com/download/2006_historical_6_mil.pdf

"I do not believe that telling the truth about Jews -- even the ugly truths -- is something that 'promotes hatred' of Jews -- at least not among intelligent people. If, for example, we point out that most Jews believe in and promote the Orthodox Jewish Version of the Holocaust, we are not claiming that they are evil any more than the many non-Jews who believe and promote the same story -- we are only saying that they are misguided and need to be properly informed. This, of course, does not keep believers in the Orthodox Jewish Version -- whether Jews or gentiles -- from hating US when we point out its falsity, and indeed, this is what they often do; but that only means that the worst we could be accused of is that, in telling the truth, we promote hatred of OURSELVES." --John 'Birdman' Bryant
Citera
2006-05-24, 23:35
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Lindholm
För. Femtielfte. Gången. Din. Ohängde. Kvasiakademiker. Som. Är. Rena. Prinsessan. På. Ärten. Men. Som. Tar. Dig. Rätten. Att. Vara. Riktigt. Djävla. Vidrig. När. Det. Passar. Dig. Din. Smileyfixerade. Fjant. Det. Fanns. Ingen. Arabisk. Population. Att. Tala. Om. I. Europa. På. 1800-talet. Och. Arabernas. Situation. Idag. Kan. Knappast. Jämföras. Med. Judarnas. Situation. I. 1800-talets. Europa. Bland. Annat. Så. Finns. Det. Massa. Arabiska. Nationalstater. Där. Araberna. Förtrycker. Sig. Själva.

/Herr Lindholm
Måste vara du som är fixerad vid smileys eftersom du tar upp det; "Den som nämde´t han klämde´t".

Eller beror det på din återkommande argumentstorka? Ditt svar indikerar med all önskvärd tydlighet att du är faktamässigt punkterad.

Har du fullständigt tappat kontrollen till källor som styrker dina suffisanta poster eller är du bara lite uppretad över att jag ironiserar över dina andefattiga och själsligt garrotterade inlägg som alltmer fjärmar sig från trådens huvudsakliga ämne?
Citat:
P.S. George Bush har MAX två år kvar. Du kan byta avatar nu. Den är såå 2001.
Fjolla!

"TELLING THE TRUTH IS NOT ANTISEMITIC. AM I RIGHT?"
-- Joe Wood, (African-American author),
in Berman, Paul. Blacks and Jews: Alliance and Arguments,
Delacorte Press, NY, 1994, p. 112

"THE HUNT FOR ANTI-SEMITES IS A HUNT FOR POCKETS
OF RESISTANCE TO THE NEW WORLD ORDER, LIKE
NAZIS GOING HOUSE TO HOUSE.
-- Israel Shamir

"TO SEE WHAT IS IN FRONT OF ONE'S NOSE
REQUIRES A CONSTANT STRUGGLE."
-- George Orwell, 1946

"THERE IS NOTHING MORE FRIGHTENING THAN ACTIVE IGNORANCE."
-- Goethe

"IN A TIME OF UNIVERSAL DECEIT, TELLING THE TRUTH
IS A REVOLUTIONARY ACT."
-- George Orwell
Citera
2006-05-24, 23:49
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zeke12
Man lever och lär. Hade alltid för mig att antisemitism =judehat. Och så läser man
Citat:
Semites are peoples who speak Semitic languages; the group includes Arabs, Aramaeans, Jews, and many Ethiopians.... The most prominent Semites today are Arabs and Jews.
Nån har nog monopoliserat termen. Om jag skall säga vem som svartmålas mer idag så är det nog araber (varav största? delen är muslimer).
Du har förstått poängen. Välkommen till sanningssökarklubben.

De facto är det så att den zionistiska rörelsen försöker tvätta sina egna kriminella handlingar och terrorism rena från anklagelser genom att hela tiden hänvisa till antisemitism när de blir utsatta för kritik. Personligen har jag svårt att visa respekt för respektlöst folk. :shoot2:
Citera
2006-05-25, 10:08
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
...svara på min fråga...om hur det kommer sig att palestinierna är bereda att förnedra sig så totalt genom att vilja tillhöra - bli medborgare - i det land dem hatar mest av allt..
Vore trevligt för debatten om du kunde svara ärligt på följande fråga; Vad är det, enligt din mening, som gör att just judar är (mest) berättigade till detta geografiska område?
Citera
2006-05-25, 14:36
Medlem
Givatis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlizzardKing
..
"--- Enligt denna lag kan inget parti, som i sitt program öppet motsätter sig principen om 'en judisk stat' eller söker få denna princip ändrad med demokratiska medel, tillåtas delta i valen till knesset---".

Men det undvek du att kommentera, din fega zionistförsvarare!

Inte heller andra antidemokratiska partier...[ Kach partiet t.ex ] som vill med Knessets parlamentarisk stöd, eliminera den nuvarande demokratsiska konstitutionen...eller araber/muslimerna i Israel, men detta undvek du att kommentera, din fega antisemit och islamistförsvarare...

Citat:
Varför ska en ny regering tvingas acceptera avtal som en tidigare regim slutit?

"Tvingas" kan dem inte som sagt...men dem måste snart välja mellan demokrati och teokratur....palestinsk inbördeskrig eller kompromiss, fortsätta uppvigla för judeutrotningen eller börja slakta (egna) heliga kor! Vill man vara med i storpolitiken och påverka ...följa det som omvärlden väntas från palestinsk ledarskap, om deras mål är en demokratisk stat bredvid Israel. ...så måste man följa en hel del demokratiska spelregler (bla följa ingånga avtal...)börja ge avkall på några egna övertygelser. Om man inte följer ingångna avtal, hur kan man övertyga ens motpartner, om att dem nya håller, även när regimen bytts ut....? Det säger sig självt att stabilitet och trygghet => ömsesidig tillit, krävs och byggs enligt denna tumregeln!

Citat:
Israels agerande innebär i praktiken att Knesset indirekt anser att Hamas inte är en legitim företrädare för det palestinska folket eftersom man vägrar förhandla med dem.

Man vill helt enkelt inte förhandla med organisationer som kallar för ideologiskt eliminerande av judar/Israel. Israel förkastar Hamas politiska agendan, inte det palestinska folkets rätt!! Israels agerande är konsekvent och demokratiskt.

Citat:
Vad skulle du ha valt? Fortsätta att misströsta med en korrumperad regim eller - eftersom det palestinska folket uppenbarligen anser sig inte ha något att förlora - våga satsa på ett nytänkande.

Det palestinska folket uppenbarligen inte har något att förlora och därför bör stå ut konsekvenserna av detta...nytänkande...ja!!

Citat:
Bara det är en skälig anledning för Isarel att acceptera det faktum att araberna har tröttnat på Fatah och börja förhandla. Inga kloka och hederliga semiter vill leva i en krigszon.

Revisionist...Det var ju Fatah/PLO som inledde förhandlingar med Israel i Oslo 93, har du redan glömt?...

Håller med dig. inga klok hederliga människor, oavsett deras härkomst, ålder, religion eller kön vill leva i krigszon!
Citera
2006-05-25, 14:45
Medlem
Givatis avatar
Citat:
Vore trevligt för debatten om du kunde svara ärligt på följande fråga; Vad är det, enligt din mening, som gör att just judar är (mest) berättigade till detta geografiska område?

Var ärlig nu, svar på följande fråga: Var, enligt din mening, har jag påstått att just judar är mest berättigade till detta geografiska område...
Citera
2006-05-25, 17:10
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Inte heller andra antidemokratiska partier...[ Kach partiet t.ex ] som vill med Knessets parlamentarisk stöd, eliminera den nuvarande demokratsiska konstitutionen...eller araber/muslimerna i Israel, men detta undvek du att kommentera, din fega antisemit och islamistförsvarare...
Vilka jävla antidemokratiska krafter? Likud och dess efterföljare är väl så antidemokratiska något parti kan bli så vitt jag förstår. Shahak menar ju att Israel inte är demokratiskt därför att vissa frågor - angående människors lika värde - inte kan behandlas pga lagstiftning. Men jag kanske missförstår vad du egentligen vill ha sagt här för din svenska är under all kritik och understundom så gott som oförståelig.

Men å andra sidan, argumenten dina är kanske inte så fundamentalt faktabaserade eftersom du var tvungen att försvara din okunnighet med ett hatepitet:

http://www.flashback.org/showpost.php?p=4250293&postcount=1174
Citat:
De facto är det så att den zionistiska rörelsen försöker tvätta sina egna kriminella handlingar och terrorism rena från anklagelser genom att hela tiden hänvisa till antisemitism när de blir utsatta för kritik.
http://www.flashback.org/showpost.php?p=4250011&postcount=1172
Citat:
"I do not believe that telling the truth about Jews -- even the ugly truths -- is something that 'promotes hatred' of Jews -- at least not among intelligent people.
Citat:
"Tvingas" kan dem inte som sagt...men dem måste snart välja mellan demokrati och teokratur..
Teokrati är exakt vad Israel är. Läs Shahak m flera om du vågar.
Citat:
..palestinsk inbördeskrig eller kompromiss, fortsätta uppvigla för judeutrotningen eller börja slakta (egna) heliga kor!
Vilken jävla judeutrotning? Du resonerar som katten går runt het gröt. Jag skulle tro att palestinier är mer demokratiska än vad fanatiska zionister är som bevisligen strävar efter en judisk stat.

Vem skulle tjäna på ett inbördeskrig? :evil:
Citat:
Vill man vara med i storpolitiken och påverka
Vilken jävla storpolitik? Palestinierna är nog nöjda om de får självbestämmanderätt och blir behandlade som människor och inte som kreatur, är det svårt att få in i en zionistintoxikerad hjärna?
Citat:
...följa det som omvärlden väntas från palestinsk ledarskap, om deras mål är en demokratisk stat bredvid Israel. ...så måste man följa en hel del demokratiska spelregler (bla följa ingånga avtal...)börja ge avkall på några egna övertygelser.
Vilka jävla avtal. Palestinierna har ju blivit lurade ända sedan 1900-talets början! De blev lovade en egen stat av engelsmännen men detta löfte kördes uppenbarligen ganska enkelt över av megalomana inflytelserika zionister bl a därför att engelsmännen inte ville judar där - t o m Chuchill erkände ju att judarna var ett problem. Få in det i din trånga hjärnsubstans någon gång. Det spelar ingen roll hur du argumenterar därför att du historiskt och faktamässigt har fel i dina påståenden.
Citat:
Om man inte följer ingångna avtal, hur kan man övertyga ens motpartner, om att dem nya håller, även när regimen bytts ut....?
Det förutsätter väl för tusan bövlar att man sätter sig ner vid förhandlinsbordet och tar reda på det!
Citat:
Det säger sig självt att stabilitet och trygghet => ömsesidig tillit, krävs och byggs enligt denna tumregeln!

Då kanske de oförsonliga och intoleranta zionisterna skulle anamma ditt råd och sätta sig vid förhandlingsbordet med den folkvalda regimen. Men det gör de inte därför att de inte vill ha några icke-judar (på lika villkor) i sitt fina nationalhem, annat än som slavar förstås!
Citat:
Man vill helt enkelt inte förhandla med organisationer som kallar för ideologiskt eliminerande av judar/Israel. Israel förkastar Hamas politiska agendan, inte det palestinska folkets rätt!! Israels agerande är konsekvent och demokratiskt.

Israels agerande - så som det hittills har visat sig - är ytterst in-konsekvent, skenheligt och anti-demokratiskt. I praktiken innebär denna förhandlingsvägran att man förkastar det palestinska folkets rätt, det är den direkta följden av Israels agerande hur gärna du än vill att det ska vara annorlunda. Hur många gånger ska jag behöva upprepa det?

Påvisa var någon organisation, med den stora massans stöd, vill 'ideologiskt eliminera' judar - det du här ovan kallar för judeutrotning!
Citat:
Det palestinska folket uppenbarligen inte har något att förlora och därför bör stå ut konsekvenserna av detta...nytänkande...ja!!

Du ser ju själv hur du förkastar det palstinska folkets val! Du är så fanatiskt extremistisk att du inte märker hur du baktalar dig själv, satans egenmäktige dajjân! Är man trött på en korrumperad politik så röstar man på något annat. En helt logisk och natulig följd av vanstyre.
Citat:
Revisionist...Det var ju Fatah/PLO som inledde förhandlingar med Israel i Oslo 93, har du redan glömt?...

Revisionist vet en spoling som du knappast vad det är, misstänker jag. Hur många år över tjugo är du? 2?

Fatah/PLO blev hela tiden överkörda av sluga zionister och undergivna amerikanare och araberna gjorde aldrig något åt det. De såg till att de själva hade det gott istället, på sitt eget folks bekostnad.
Citat:
Håller med dig. inga klok hederliga människor, oavsett deras härkomst, ålder, religion eller kön vill leva i krigszon!
Överens? Har du käkat lyckopiller?

Inga kommentarer angående slaveri och vissa judars förkärlek för våldtäkt av vita ariska kvinnor?
Märkligt hur tyst du blir när kalla fakta om zionisters goyimfientliga beteende tas upp i tråden.

http://www.haaretz.com/hasen/spages/691467.html
Citat:
Documents reveal Labor-Likud plans for West Bank
By Akiva Eldar

Highly confidential documents from the Ministry of Justice dating from the early 1990s, copies of which were sent to the ministers of defense, justice and housing as well as the attorney general, confirm the existence of a vast
network of ties between Likud and Labor governments, and land dealers and settlers' associations, for the purpose of acquiring land in the West Bank.

The documents were presented to the High Court of Justice during the hearings for petitions submitted by residents of Bilin and the Peace Now organization against the construction of hundreds of apartments on village lands and against the route of the fence that bisects them.

In a highly confidential letter sent in November 1990 to the coordinator of
activities in the territories, Plia Albeck, who was in charge of the civil
department of the State Attorney's office, wrote that "because this area was
apparently purchased by the Hakeren company, and it therefore hold the rights to this area and because it asked from the supervisor of government property to manage it, then this area is apparently government property," even though the senior representative of the Ministry of Justice is not convinced that Hakeren indeed purchased this land legally, and as proof thereof she inserts the word "apparently" twice, she permits the area to be declared "government property."

Albeck asks to maintain complete confidentiality claiming that the revelation
of the deals may endanger the sellers' lives. It should be noted that one of
the parties to this deal was land dealer Shmuel Einav, who's name was linked
during Aryeh Deri's trial to a big land deal in the Har Shmuel neighborhood
adjacent to Jerusalem, where Palestinian lands were obtained with the aid of
falsified documents.
Citera
2006-05-25, 17:25
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Var ärlig nu, svar på följande fråga: Var, enligt din mening, har jag påstått att just judar är mest berättigade till detta geografiska område...
Men du försvarar ju det judiska nationalhemmet med blodig näbb och variga klor! Så det är helt enkelt en logisk följd av dina inlägg att läsare får intrycket av att du anser att judar har besittningsrätt än andra semiter över denna trakt. Och det är även en logisk följd av din zionistinfekterade retorik att du besvarar en fråga med en ny fråga för att undvika sakfrågan.

Låta mig refrasera mig; Anser du att det är rätt och riktigt med den massinvasion av östeuropeiska judar till Palestina som skett de sista hundra åren? Och hur rättfärdigar du det i så fall?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in