Citat:
Ursprungligen postat av Cheexo
Sen får man ju se kritiskt på hur drivande Iran egentligen var under samtalen. Nordkorea visade ju ungefär samma entusiasm under sexpartsamtalen i Beijing, se hur det gick sen..
Sexpartssamtalen har ingenting med den rådande situationen i Iran att göra. Fullständigt ovensentligt. Iran slutade med samtalen för att dom var fruktlösa, inte tvärtom. Kan garantera dig att Iran är intresserade av en lösning av denna fråga, om det innebär att dom inte tappar ansikte.
Citat:
Jag frågade dig om hur det stod till, och ett svar räckte. Försöker knappast sätta någon slags stämpel på dig. Förutom möjligtvis det att du har svårt att förstå skillnaden mellan frågor och antaganden.
Man blir lite frågande när du stället frågor(påståenden), som jag svarat på flera gånger under dom senaste dagarna i dessa trådar(bl.a. flera gånger idag).
Du försöker sätta en stämpel på mig att jag inte förstår skillnaden mellan frågor och antaganden? Hur menar du? Menar du frågor som i situationer eller diskussioner? Eller frågor som frågor man ställer till någon?
Vänligen utveckla.
Citat:
Er..va? Förlåt mig, men jag kan helt enkelt inte hjälpa det faktum att de uttalanden du gjort i posterna i mina ögon inte riktigt stämmer överens med din förrädiskt neutrala hållning.
Min förrädiskt neutrala hållning? Hur menar du? Menar du att jag är falsk i min humanistiska retorik? P.g.a. att jag är kritisk till Israels statsterrorism? Kan man inte vara humanist och samtidigt Israelkritisk?
Vänligen utveckla.