An amazing woman

Den var dock aldrig ett hotkort eller aktuell som anfallsvapen mot varken palestinier, någon av dem inblandade arabiska länderna som initierade inte bara ett krig...Den har aldrig varit en option - tänkbar alternativ - till attanvändas eller hota Iran, som ligger väldigt långborta.
att förbereda en kupp…grävdes ner av bulldozrar!
Men ingenting olagligt eller brott!!
.
....är det inte Martin van der Kirkoufe du menar...?
....Är du säker på att han är en israelisk militärhistoriker...? Är han inte någon hollendsk fotbollspelare...? Jag syslar med propagandafloskler...
Den var dock aldrig ett hotkort eller aktuell som anfallsvapen mot varken palestinier, någon av dem inblandade arabiska länderna som initierade inte bara ett krig...Den har i synnerhet aldrig varit en option - tänkbar alternativ - till att användas eller hota Iran, som ligger väldigt långborta.
....är det inte Martin van der Kirkoufe du menar...?
....Är du säker på att han är en israelisk militärhistoriker...? Är han inte någon hollendsk fotbollspelare...?
:
Försök diskutera i stället.

Har jag förnekat att Israel har kärnvapen eller att dem är förbereda att försvara sig....? för tredje gången :...Israels massförstörelsevapen - existerar, sant!! Aldrig förnekat!! Det tror jag/hoppas faktiskt... Den var dock aldrig ett hotkort eller aktuell som anfallsvapen mot varken palestinier, någon av dem inblandade arabiska länderna som initierade inte bara ett krig...Den har i synnerhet aldrig varit en option - tänkbar alternativ - till att användas eller hota Iran, som ligger väldigt långborta...
Du måste vara medlem för att kunna kommentera