Citat:
Så när jag påstår att "zionistjudar med atomvapen är ett globalt hot mot världsfreden och att de använde biologiska stridsmedel redan 1948" så är inte det ett diskussionsunderlag och en "åsikt" värd att bemöta?
Ursprungligen postat av Månsan
Det enda du yttrat riktat till mig på länge var detta (överflödiga) inlägg:
Inte mycket att replikera på den svadan. Inget diskussionsunderlag och ingen frågeställning att besvara, mest ett rabblande av åsikter vi läst många gånger förut. Jag kunde möjligen vidhållit att Per Gahrton är en av landets största idioter, men även i den frågan har vi uppenbarligen skilda uppfattningar.
Inte mycket att replikera på den svadan. Inget diskussionsunderlag och ingen frågeställning att besvara, mest ett rabblande av åsikter vi läst många gånger förut. Jag kunde möjligen vidhållit att Per Gahrton är en av landets största idioter, men även i den frågan har vi uppenbarligen skilda uppfattningar.

Citat:
I en tråd som handlar om och heter Avskaffa Israel? saknar dessa 2 frågor relevans enligt min mening, vilket jag påpekat sedan första gången du tog upp frågan, principfrågan är israels existensberättigande. Dessutom har du mängder med frågor du undvikit att svara på - dodging verkar vara din paradgren - så du sitter knappast i en position där du kan diktera villkoren. För övrigt har den kunnige Shiaarab redovisat ett bra svar på dina frågor i inlägg #3638, kan du inte nöja dig med det?
Tvärtom en högst relevant fråga och en för tråden intressant principdiskussion. Jag anser att taktiken att vid (själv) valda tillfällen plötsligt vägra svara på frågor med hänvisning att de är "ovidkommande" endast är ett billigt sätt att smita undan.
Citat:
Här vill jag att du bevisar ditt påstående som inte är något annat än ett klenmodigt försök att attackera mig som person istället för de sakfrågor du saknar relevanta svar på. Min monitor kraschade - som sedemera visade sig vara mitt grafikkort som tackat för sig - och 11 augusti var sista dagen jag var online så vitt jag minns, men redovisa gärna i vilka trådar jag var "synnerligen aktiv" under den tid du hänvisar till. Dessutom bestämmer jag själv var och när jag skriver på FB. Capisce?
Det hedrar dig att du värdesätter annat än Flashback. Under den tid jag hänvisade till var du dock synnerligen aktiv i andra trådar. Jag höll nämligen ögonen på dig med förhoppning om att du skulle återkomma till tråden du så huvudstupa försvann från.
Senast redigerad av BlizzardKing 2008-09-10 kl. 17:03.
Senast redigerad av BlizzardKing 2008-09-10 kl. 17:03.