Citat:
Ursprungligen postat av BlizzardKing
Glädjande att du erkänner din brist på hållbara argument.

Citat:
"Sunt förnuft" har du knappast visat prov på hittills. Du sitter svarslös med byxorna i knävecken och fiser floskler!
Ja.. vilka argument ska man ha mot sådant?
Citat:
Avsnoppande av förhud har mycket lite med hygien att göra.

Hey.. ge
FAAAN i att kalla mig muslim!
Citat:
Du får nog lära dig att påvisa vad som är fel och falskt på de sidor jag hänvisar till innan du smutskastar dem.
Så länge radio islam är neonassesajten nummer ett så förkastas det automatiskt. Inbyggda filter tar bort allt sånt icke-relaterat nonsen. Det ärlika trovärdigt som om du skulle klippa in al-kajda sidor om att "usa är satan".
Citat:
Men du marknadsför med dina termer detsamma?

Ja, om en jude säger att han följer sin skrift måste jag ju följa det. Likväl som en muslim följer sin skrift. Jag kan inte manipulera deras tro. Är inte som du.
Citat:
Men "kriget" utbröt ju först i maj 1948, har inte de megalomana extremistiska zionisternas etniska rensning någon skuld till det?
Jisses, du är som en "jugge".. min farmorsfarfarssystersonmansgammelfarbrorsyster.... 800 år tillbaka blev spottad på av en "jude" så nu ska vi hämnas för evigt. Vilken jävla rensning snackar du om? Definera tack.
Citat:
Källa?
Oja!! Mossad har en exakt karta över alla israeliska soldater i Gaza!!Ge dig.. Jag dumpar över bevisbördan på dig.. om jag har fel..säg då gärna vilka.. och räkna INTE in de som ingår i de enskilda raiderna..för det är just raider och inte en ockupation.
Citat:
Fin omskrivning.

Värre är det med de judar som praktiserar Talmud.
Men det var ju judarna som först ville utrota områdets ursprungliga befolkning.
Va? Kan du inte din "historia" ens? För en perser är en arab jämförbart med hur vi svenskar uppfattar norrmänn. Min polare Afshin drog ett skämt som tydligen är ett av de bästa skämten som finns om just hur perserna ser på araberna. Jag antar att det försvinner en del i översättningen:
"Två araber var på bio i Theran och det var en jättespännande film. En av dem blev kissnödig och reste sig. Plötsligt hördes ett skrik och han kom snabbt tillbaka springade. 'var är det som står på?' undrade vännen. Svaret blev: 'Jag skulle gå och kissa, innan jag hann ut ur bion så öppnades och en motorcykel kom körande".
Detta är ett skämt som tydligen fungerade väl i hans kamratskap eftersom alla vet att biovaktmästarna kommer ibland in på salongen och med sin ficklampa leder folk till deras platser. Som sagt.. det är ett "lokalt" arabskämt. Så omskrivning? Inte riktigt va?