Citat:
Ingalunda. Han har definitivt hotat Israel. Vi diskuterar inte ETT yttrande vid ETT tillfälle. Om formuleringen vi ett tillfälle varit "radera Israel från kartan" eller något mildare ändrar inget i sak. Hot har också framförts av iranska företrädare på andra sätt vid upprepade tillfällen. Att under militärparader i Teheran uppträda med "Israel" målade på missilerna är exempelvis också ett sätt att framföra hot på.
Ursprungligen postat av BlizzardKing
Ger du mig då rätt på punkten att han inte har hotat det judiska nationalhemmets existens?
Citat:
Skärp dig!
Sanslöst vad ni Fredrik Malmare pladdrar på i en evig tom och innehållslös svada.
Citat:
Vid sidan av Blizzardking, tomten, Cazzo, Libertarianen, EliasAlucard inklusive den efterföljande skaran anhängare av felstavande one-liner-skribenter framstår snart sagt alla som experter. Oavsett vad som diskuteras.
Varför tar du upp ovidkommande saker som terrorbalans? Försöker du leka expertkommentator?
Citat:
Påvisats, gapats, hojtats om, gnällts, gnölats, tjatats men aldrig övertygande förklarats och än mindre bevisats. Av dig lika lite som av dina mer dyslektiska meningsfränder.
"Israel" saknar existensberättigande av en mängd olika skäl som påvisats en masse i denna tråd och ett av dessa är just den terror som de i decennier tillåtits utsätta det palestinska folket för!!!
Citat:
Du bör bemöda dig med att återgå till dina tidigare poster innan du tvärsäkert tar avstånd från dem.
De som använder selektiv citering som en utstuderad debatteknik vet oftast att de är ute på hal is. 
Jag skrev inte "det judiska nationalhemmet", jag skrev judar.
Men så går det när man är så satans bekväm att man raderar det som motdebattören har skrivit. Du begär väl inte att jag ska sitta och bläddra tillbaka till mitt inlägg för att kolla vad jag verkligen skrev? Bara en nyliberal nazionistfascist kan vara så ohederlig.

Jag skrev inte "det judiska nationalhemmet", jag skrev judar.
Men så går det när man är så satans bekväm att man raderar det som motdebattören har skrivit. Du begär väl inte att jag ska sitta och bläddra tillbaka till mitt inlägg för att kolla vad jag verkligen skrev? Bara en nyliberal nazionistfascist kan vara så ohederlig.
Du skrev:
Det judiska nationalhemmet med en kriminell zionistisk regim som terroriserat och fördrivit den palstinska ursprungsbefolkningen i över 6 decennier och som började med detta långt innan staten utropats och FN's regelvidriga beslut trätt i kraft. Dessutom varit involverade i ett flertal revolutioner och annan omstörtande verksamhet i Europa de sista hundra åren.
Vad är syftningen i sista meningen som börjar "Dessutom varit involverade...osv" om inte på första meningens "Det judiska nationalhemmet...". Det står inget i din text om bara "judar" även om du nu anser att det var det du menade.
Citat:
Jaså, tycker du det. Vad tråkigt.
Men du uppvisar motsatsen i dina poster.
Citat:
"Frågan" krävde inget svar. Du kräver det av någon okänd anledning och mitt svar är att diskussionen är löjlig, annat än i ett rent principiellt perspektiv. Beräkningar gör gällande att det krävs mellan 12 och 14 miljoner anställda för att hålla koll på de e-mail, telefonsamtal och sms som sänds i Sverige.
Frågan om FRAs "signalspaning" krävde också ett svar.
Jaså och Irans president eller möjligen de andra arabiska ledarna?

Israel har ju spridit vapen över hela globen.