2008-05-16, 13:13
  #2905
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ronaldinho
Sedär, Ezzelino visade sig vara både ofattbart korkad och dessutom en inskränkt typ helt oförmögen att urskilja nyanser.

Dessutom som synes en fräck lögnare.


Dina inlägg är bara bjäbbande lyteskomik, din ömkligt lättstötta forumstalker och lipjude. Om det delades ut pris till mest offtopicsvamlande onelinerkraxare skulle du vinna varje år.

Jaha, Månsan säger sig inte vara född jude...nåväl, det är inte Per Ahlmark heller. Men om man arbetar hårt på att deformera sitt sinnelag kan man bli en judewannabe som karikatyriskt överträffar de flesta äktfödda judar, det har Ahlmark och andra eftertryckligt bevisat.
Varför de muslimska folken skulle vara mer inavlade än judesekten får du gärna förklara, Månsan.
Citera
2008-05-16, 13:24
  #2906
Medlem
Ronaldinhos avatar
Det var nog tionde gången du kallade mig jude, din fräcke lögnare.
När far super är det rätt.
Citera
2008-05-16, 13:34
  #2907
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Dina inlägg är bara bjäbbande lyteskomik, din ömkligt lättstötta forumstalker och lipjude. Om det delades ut pris till mest offtopicsvamlande onelinerkraxare skulle du vinna varje år.

Jaha, Månsan säger sig inte vara född jude...nåväl, det är inte Per Ahlmark heller. Men om man arbetar hårt på att deformera sitt sinnelag kan man bli en judewannabe som karikatyriskt överträffar de flesta äktfödda judar, det har Ahlmark och andra eftertryckligt bevisat.
Varför de muslimska folken skulle vara mer inavlade än judesekten får du gärna förklara, Månsan.


Med liten, men dock hårfin marginal strax före cazzo & BlizzardKing har du förärat dig veckans töntpris, du käre lille nazi Ezzelino:

http://www.Ezzelino.justgotowned.com/

Det lönar sig att vara oförskämd och otrevlig i diskussioner, du fick ett pris! Grattis!
Citera
2008-05-16, 13:41
  #2908
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Dina inlägg är bara bjäbbande lyteskomik, din ömkligt lättstötta forumstalker och lipjude. Om det delades ut pris till mest offtopicsvamlande onelinerkraxare skulle du vinna varje år.

Jaha, Månsan säger sig inte vara född jude...nåväl, det är inte Per Ahlmark heller. Men om man arbetar hårt på att deformera sitt sinnelag kan man bli en judewannabe som karikatyriskt överträffar de flesta äktfödda judar, det har Ahlmark och andra eftertryckligt bevisat.
Varför de muslimska folken skulle vara mer inavlade än judesekten får du gärna förklara, Månsan.

"Men om man arbetar hårt på att deformera sitt sinnelag kan man bli en judewannabe som karikatyriskt överträffar de flesta äktfödda judar, det har Ahlmark och andra eftertryckligt bevisat."


Det är sällan man ser sådana klockrent träffande analyser. Tack för den Ezzelino.

Men sen kan man ju fråga sig, vad är det som gör Ahlmark till mer stridbar för "Judiska frågor" än judarna själva?

Svaret är ju självklart. Kristendomen förstås.
Citera
2008-05-16, 14:44
  #2909
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kravman
Med liten, men dock hårfin marginal strax före cazzo & BlizzardKing har du förärat dig veckans töntpris, du käre lille nazi Ezzelino:

http://www.Ezzelino.justgotowned.com/

Det lönar sig att vara oförskämd och otrevlig i diskussioner, du fick ett pris! Grattis!

Hej, nazisionistiska kravmärkta kulting. Ska du inte passa på och åka och runka av dig på Ariel Sharon medan han fortfarande ligger i respirator och rosslar? Jag menar, du fullkomligt avgudar ju judiska krigsförbrytare, fjolla.
Alla inlägg jag sett av dina knoddiga prinskorvsfingrar har varit på gränsen till sinnesslöa - försök att höja dig ett snäpp någon gång, överraska lite.
Citera
2008-05-16, 14:45
  #2910
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roliga Rune
"Men om man arbetar hårt på att deformera sitt sinnelag kan man bli en judewannabe som karikatyriskt överträffar de flesta äktfödda judar, det har Ahlmark och andra eftertryckligt bevisat."


Det är sällan man ser sådana klockrent träffande analyser. Tack för den Ezzelino.

Men sen kan man ju fråga sig, vad är det som gör Ahlmark till mer stridbar för "Judiska frågor" än judarna själva?

Svaret är ju självklart. Kristendomen förstås.

Ja, kristendom och liberalism, en degenererande ideologisk kombination. Ahlmark har ju uppenbarligen också något slags psykisk störning.
Citera
2008-05-16, 14:56
  #2911
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Ja, kristendom och liberalism, en degenererande ideologisk kombination. Ahlmark har ju uppenbarligen också något slags psykisk störning.


Oj, har ni stött på varandra på den vårdinstutition som du bor på eller baserar du det på hörsägen?
__________________
Senast redigerad av kravman 2008-05-16 kl. 14:57. Anledning: Glömde göra Hitler hälsning till Ezzelino efter fråge tecken.
Citera
2008-05-16, 14:59
  #2912
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kravman
Oj, har ni stött på varandra i på den vårdinstutition som du bor på eller baserar du det på hörsägen?

Det är uppenbart för var och en som följt Ahlmarks "karriär" att "mannen" är rätt allvarligt störd, och en förbannat osympatisk landsförrädare. Jag förstår att din egen prekära situation (ett stingsligt vårdpaket? ) får dig att förmoda att alla lever likartade kroniskt institutionaliserade pseudoliv som du. Men vet du - så är det inte.
Citera
2008-05-16, 15:07
  #2913
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Det är uppenbart för var och en som följt Ahlmarks "karriär" att "mannen" är rätt allvarligt störd, och en förbannat osympatisk landsförrädare. Jag förstår att din egen prekära situation (ett stingsligt vårdpaket? ) får dig att förmoda att alla lever likartade kroniskt institutionaliserade pseudoliv som du. Men vet du - så är det inte.
Varför detta ideliga tjat om Per Ahlmark? Har du fått honom på hjärnan? Att Ahlmark inte tycks må helt prima själsligt kan även många av dina meningsmotståndare skriva under på. Skippa Ahlmark som ständigt återkommande slagträ i dina inlägg, det är imbecillt.
Citera
2008-05-16, 15:17
  #2914
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kravman
Oj, har ni stött på varandra på den vårdinstutition som du bor på eller baserar du det på hörsägen?

Hehe, Nog kommer Ezzo och jag ihåg varandra. Vi var på samma avdelning på Beckis. Låt oss säga att vi inte tyckte att Beckis motsvarade sitt namn. Ett namn som enligt oss förpliktigar. När vi tog över och hade ett hejdundrande party a la Gökboet som varade ett par dygn innnan polisen stormade in. Så försvarde Beckis sitt namn som Sveriges tokanstalt numero uno.
Citera
2008-05-16, 20:59
  #2915
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Det är uppenbart för var och en som följt Ahlmarks "karriär" att "mannen" är rätt allvarligt störd, och en förbannat osympatisk landsförrädare. Jag förstår att din egen prekära situation (ett stingsligt vårdpaket? ) får dig att förmoda att alla lever likartade kroniskt institutionaliserade pseudoliv som du. Men vet du - så är det inte.

Landsförrädare, judar, sionister, ho£ocau$st... du är alltså inte nazist?
Citera
2008-05-16, 21:32
  #2916
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av De Ambris
Landsförrädare, judar, sionister, ho£ocau$st... du är alltså inte nazist?

Nej, jag är inte nazist. Men du är väl att döma av dina skriverier på FB en schizofren, av hat och självförakt förtärd halvjude som gärna skulle döda så många slumpmässigt utvalda svenskar som möjligt? Med andra ord kanske man inte ska ta dina utgjutelser på så stort allvar, om man inte likt du själv är en sinnesrubbad Baruch Goldsteindyrkare?

http://en.wikipedia.org/wiki/Baruch_Goldstein
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in