Citat:
Ursprungligen postat av Ronaldinho
Sedär, Ezzelino visade sig vara både ofattbart korkad och dessutom en inskränkt typ helt oförmögen att urskilja nyanser.
Dessutom som synes en fräck lögnare.

Dina inlägg är bara bjäbbande lyteskomik, din ömkligt lättstötta forumstalker och lipjude.

Om det delades ut pris till mest offtopicsvamlande onelinerkraxare skulle du vinna varje år.
Jaha, Månsan säger sig inte vara född jude...nåväl, det är inte Per Ahlmark heller. Men om man arbetar hårt på att deformera sitt sinnelag kan man bli en judewannabe som karikatyriskt överträffar de flesta äktfödda judar, det har Ahlmark och andra eftertryckligt bevisat.
Varför de muslimska folken skulle vara mer inavlade än judesekten får du gärna förklara, Månsan.