2012-09-21, 01:33
Medlem
NyanNyans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Renewable
Du spekulerar jävligt friskt här, hur kommer det sig att alla fanatiker av olika slag alltid ska måla upp en apokalyptisk framtidsbild hela tiden? Sverige så som du vill ha det existerar inte längre ens idag, du behöver inte titta fram i tiden, se dig omkring vet jag.
Iran är en smältdegel, öppna gränserna för afrikansk massinvandring!
Citera
2012-09-21, 01:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NyanNyan
Iran är en smältdegel, öppna gränserna för afrikansk massinvandring!

det ena eller det andra.
inte ett öre för att afrikaner byggt sverige som mest passar dom in.
räkningen till verken för tv licens.
Citera
2012-09-21, 08:01
Medlem
AlwaysAllIns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Golonka
Tyvärr är detta en väldigt utbredd uppfattning bland invandrare och man stöter oerhört ofta på blattar som, med både övertygelse och patos, på allvar hävdar att svenskarna har invandrare att tacka för allt. Vissa är så blåsta att de tror att Sverige före 1960-talet bestod av ödemark fläckvis befolkat av människor i djurhudar som, berusade på jästa bär, kröp omkring i gyttja och åt sina egna barn om de kom åt.

Detta är naturligtvis resultatet av ett medvetet försök att framhålla nyttan av en stor invandring samt att på ett artigt sätt ge invandrare en smula självförtroende och få dem att inte känna sig fullt så misslyckade som de är. Svensken är faktiskt lite som japanen i flera avseenden när det gäller det sociala spelet och jag kommer osökt att tänka på en anekdot en fd kollega som var marinofficer berättade om ett besök i Japan. Man hade bjudits in att besöka en jättelik örlogsbas full med högteknologiska fartyg som blänkande och putsade låg till kaj medans väldrillade matroser ägnade sig åt exercis och underhåll. Chefen för basen slog ödmjukt ut med armen i en urskuldrande gest mot all den materiel och manskap som for omkring som myror utanför panoramafönstren och bad om ursäkt för den röra och.de värdelösa skitskeppen han tyvärr var tvingad att visa fram.

Vad jag vill säga med den anekdoten är att det är typiskt svenskt att inte framhäva sig själv, att närmast skriva ner sig och att ge andra än sig själv kredd för saker som gått bra. Hur ofta hör man inte svenskar säga "äsch, det var väl inget", "äh, det var en laginsats" och "det skulle aldrig gått utan din hjälp"?

Här händer det alltså att blatten hör svensken säga saker som i blattens öron låter som att svensken har honom att tacka för allt. Blattar är ju inte precis blyga för att framhäva sig själv och sätter aldrig sitt ljus under skäppan, så att säga. Det vimlar av babbar som på fullt allvar inbillar sig att Sverige har dem att tacka för allt! Speciellt roligt blir det när lite mer bildade blånegrer tar åt sig äran för vad ett par hundra valloner tillförde järnbruket för fyrahundra år sedan....

Strålande inlägg!
Tack.
"Förvånad"
Citera
2012-11-24, 21:18
Bannlyst
När jag växte upp i ett socialdemokratiskt Sverige ansåg ju sossarna att det var arbetarna som hade byggt upp Sverige.
Jag har sällan sett "afrosvenskar" kvalificera sig till någon annan titel än socialbidragstagare eller som interner på någon lokal anstalt.
Hur ser dagens SSU och Grön ungdom-medlemmar på dessa nya, otroliga rön som visar att det faktisk var afrosvenskarna, dvs Mugabe, Amin, Mobutu och Co som byggde Sverige istället för Branting, Hansson och Erlander?
Citera
2012-11-24, 23:13
Medlem
birgerburgers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B.I.
Varför ska det alltid vara ena sidan eller inget.

Vissa vita = "Vi möts på mitten", sköter pissig integrationspolitik och bryter ner landet och är smygrasister
Andra vita = Gillar inte svarta överlag

Vissa mörka = "Vi möts på mitten", så länge vi får säga att vi byggt upp samhället, att ni inte skulle vara någonting utan oss
Andra mörka = Gillar inte vita överlag

Jag kan ärligt säga att många invandrare varit med och byggt dagens samhälle eller sköter väldigt mycket saker produktivt. Så många städare, busschaufförer, sjuksköterskor och många arbetaryrken som invandrare jobbat med sen vi började ta emot invandring. På det sättet har de varit jättebra, jag uppskattar de som jobbat och hjälp det svenska samhället, på samma sätt är jag enormt stolt över att vara svensk själv och få ta del av top 3 bästa landet i hela världen.
Möts på mitten istället.
Eller kanske såhär som alla människor är, egoistiska horslynor som aldrig kan nöja sig.

Jovisst, en klassisk maktmetod. Den slutar med att den svagaste tror på skitsnacket om att "mötas på mitten". Om startpositionerna är 1 och 100 så hamnar 1 på 50 och 100 står kvar på 100. Sedan kommer skitsnacket igen om att "mötas på mitten" vilket gör att 50 hamnar på 75 och 100 står kvar på 100. Och så fortsätter serien att konvergera mot 60.
Citera
2012-11-24, 23:17
Medlem
Plytons avatar
Byggt upp? De flesta negrer är mer en belastning en än vinst. Dock har jag mött bra negrer. Det konstiga är att de tycker som mig?
Citera
2012-11-24, 23:17
Medlem
Guitarsmokes avatar
Jesse Jackson säger att Sverige var ett slavhandlarland vars framgångar till stor de berodde på detta. Anders Borg nickar instämmande

https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=4Jg-Es2PNUg#t=235s
Citera
2012-11-24, 23:32
Medlem
AlwaysAllIns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guitarsmoke
Jesse Jackson säger att Sverige var ett slavhandlarland vars framgångar till stor de berodde på detta. Anders Borg nickar instämmande

Obetalbart!
Våra så kallade kolonier var ena riktigt dåliga affärer på vilket sätt man än räknar. Där var vi inte bra alls. Vi var säkert för mjäkiga för att driva en koloni affärsmässigt. Vi tappade våra sista till fransmännen (tror jag det var) och efter lite "kanonmuller" (diplomati och stridsvilja uppvisades som skådespel) så var det en lättnadens suck i Stockholm, ett problem mindre att hantera.

Att negrer har byggt Sverige? Vart? Vänligen visa mig något bruk/ storföretag/ uppfinning i Sverige som en neger har gjort och sysselsatt flera hundra svenskar under lång tid. Näää, negrerna kostar utan någon som helst payback på kort eller lång sikt.

Flyktingpolitik skall bedrivas där misären är, INTE i Sverige.

"Förvånad"
Citera
2012-11-24, 23:33
Medlem
DestroyPrometheuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guitarsmoke

Den här bilden är ungefär allt man behöver säga om Race-Hustlern Jesse:
https://jasonjeffrey.files.wordpress.com/2007/09/racecard.jpg

Intressant att man får ännu mer vatten på sin kvarn om att Anders Borg också är nolla och tölp.
Way to go din riksfjolla, klipp hästsvansen och bli en man din jävla kärring.

Här lite mer:
Jesse Jackson: Jesus Was an Occucommie
http://moonbattery.com/?p=10392
Jesse Jackson Admits an Objective of Trayvon Martin Hype Is to Attack Second Amendment
http://moonbattery.com/?p=10707

precis som de här "Afrosvenskarna" så rör det sig om simpla neger-rasister.
Citera
2012-12-10, 17:32
Medlem
Om invandring nu är så himla bra borde inte lösningen på tredje världens problem vara invandring fattiga länder emellan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in