2012-09-18, 12:45
Medlem
Tofflan69s avatar
Hejsan! Jag tänkte berätta en liten rusrapport som jag var med om för ungefär 3 veckor sedan. Hoppas ni finner den intressant, dock är den nog inte så mycket annorlunda från andra cb rus.

Ålder: 18-20 år
Kön: Man
Vikt: 65 Kg
Dos: ungefär 0.8g hasch
Erfarenheter: Grönt, brunt (ungefär 6ggr) och Alkohol

Det var en mysig fredag, flickvännen min skulle träffa en kompis så jag satt hemma själv vid datorn. Pratade i skype med en polare. Jag var grymt sugen på att röka så jag frågar min kompis, låt oss kalla honom X, om han vill komma över och röka. Han var sugen och tog första buss mot mig.

När han kom hem till mig kollade vi i min låda, där fanns det 2 feta joints (0.8g brunt) i vardera, som vi hade sparat sen helgen innan. Vi hade aldrig rökt såhär mycket på en gång och eftersom båda var någorlunda nya på drogen var vi inte säkra på om vi vågade. Men vi beslutade oss att ta med båda och gå till en Pizzera som låg i närheten. Där köpte vi en varsin 150g hamburgertallrik med extra bacon på. Vi köpte även massa muffins och läsk på affären bredvid. När vi hade maten, munchisen och rökat började vi röra oss mot en närliggande lekpark. Ni vet en sådan med klätternät som man lekte i när man var små. Vi satte oss där och var redo att börja.

22.00
Vi tände på och fan var starka dom var, vi båda började känna av direkt. Vi satt och flummade och åt upp våra hambugare, som aldrig varit så goda! Allt var underbart och jag har aldrig varit så hög i mitt liv som jag var just då. Vi skrattar åt precis allt och båda får ont i magen av allt skratt.

22.30
Vi tittar på varan, sen drar jag upp påsen med kakor som vi köpt tidigare och säger " you know what time it is!!!" och båda börjar garva, sen sitter vi som två ekorrar och trycker i oss kaka efter kaka. Vi äter dom på alla möjliga sätt, sakta, snabbt, uppochner allt man kan tänka sig.
Han hade köpt en Monster energy dricka och jag en Redbull. Min kompis kom på den awesome iden att man borde ta en klunk av vardera och sedan blanda runt i munnen som när du använder munskölj, sedan svälja sakta men säkert. Det var hur gott och awesome som helst och jag rekommenderar att ni göra detta.

22.45
Vi båda ligger i nätet och bara njuter av ruset. Säger dom mest konstiga saker och börjar leka med fantasin. Kommer inte ihåg just hur vi kom in på detta men vi skapade en låtsas polis i våra huvuden. Sen lade vi till massa konstiga kroppsdelar på honom. Vi kallade honom Swat-hybriden. Det står om honom på slutet om du skulle vilja läsa det. Jag öppnade muffinsen och kastade en till X. vi pular in dom i munnen och kan knappt andas. Båda börjar asgarva åt detta vilken gjorde situationen svårare. Min kompis frågar vad fan jag håller på med och tydligen sitter jag och fimpar min muffins, har glömt bort att vi slutade röka för ungefär 1 timme sedan, trodde det var min joint i handen.

23.15
Det läskiga börjar, vi båda börjar känna att oss yra och så fort vi blundar får båda bilder och allt svävar i huvudet. Jag blundar och lutar mig bakåt och det känns som jag åker en berg & dalbana. Kroppen följer med i rörelserna och det känns så verkligt. Det är underbart och obehagligt på samma gång. Jag kollar på min kompis och han ligger och storflinar samtidigt som han blundar. Allt är så underbart.

23.30
vi bestämmer oss för att gå hem till mig, drar fram madrass till honom och sedan lägger vi oss och kollar på Family guy. Vi somnar efter en 3-4 avsnitt.

Swat-hybriden ( skippa om du vill, inge intressant )
Han var en gubbe i swat väst, men fjärilsvingar och en mycket stor näsa. Konstiga öron och get ben. Han hade en pilbåge på ryggen och hade grymma sinnen. Vi föreställde oss att det fanns flera såna i träden runt om lekparken.

Sammanfattning: Det var ett mycket mysigt och intressant rus. Kanske vart lite mycket röka, eller i alla fall på gränsen. Härligt med berg & dalbane känslan! Hoppas det var en intressant läsning, dock tror jag det inte var nå speciell, men ruset för mig var helt underbart !
Senast redigerad av Tofflan69 2012-09-18 kl. 12:53.
Citera
2012-09-18, 14:52
Medlem
Waqs avatar
hehe ja det lät jävligt soft och påminde om några av ens egna första gånger... Folk brukar alltid börja ragea om man säger att man fått hallucinationer av CB här på flashback, så förvänta dig sånt ;P

Själv så har jag också upplevt det, fast bara när man blundar förstås, och inte alls lika starkt som "riktiga" hallucinationer. Kommer ihåg när man var riktigt bäng, satte på sig en luva och kände hjärnan sugas ut som i en strut till en oändligt liten punkt någonstans bakom mig och chokladmuffinsen jag käkade samtidigt smakade baklänges, colan var jävligt god den med CB när man börjar röka är ljuvligt, välkommen till 'frälsningsfasen' hehe
Citera
2012-09-18, 16:14
Medlem
Jag vill också ha tillbaka mina skrattnojjor jag fick i början Intressant rapport måste jag säga iaf.
Citera
2012-09-19, 08:26
Medlem
Tofflan69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Janitori
Jag vill också ha tillbaka mina skrattnojjor jag fick i början Intressant rapport måste jag säga iaf.

Vad kul att du gillade den! ja, skrattnojjorna är underbara, hoppas dom varar länge !

Citat:
Ursprungligen postat av waq
Själv så har jag också upplevt det, fast bara när man blundar förstås, och inte alls lika starkt som "riktiga" hallucinationer. Kommer ihåg när man var riktigt bäng, satte på sig en luva och kände hjärnan sugas ut som i en strut till en oändligt liten punkt någonstans bakom mig och chokladmuffinsen jag käkade samtidigt smakade baklänges, colan var jävligt god den med CB när man börjar röka är ljuvligt, välkommen till 'frälsningsfasen' hehe

haha låter ganska likt våra muffins stunder
Citera
2012-09-20, 08:39
Medlem
julllleees avatar
Intressant läsning! bra skrivet
Citera
2012-09-21, 11:14
Medlem
TintinoDbambinos avatar
Kommer ihåg min första gång.
Jag satt ned i min trädgård i en dungel, omgiven av växter och buskar.
Efter en spliff förlorade jag all kontroll över kroppen då det kändes som jag drogs mot jordens mittpunkt samt att jag fick roliga ryckningar. Satt med min vän och fnittrade ett bra långt tag och stirrade upp mot stjärnhimlen och inbillade mig gamla (förlorade) minnen med lycka samt att dessa minnen präglades av färger jag aldrig någonsin sett eller kunnat fantisera. Ren lycka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in