2012-09-17, 18:55
Medlem
fgjns avatar
Hej!
Nu r det s att jag skall till att flytta till London och studera i ett r och p det s r jag snusare. Undrar bara hur mycket snus man fr ta med sig dit nr man frst ker, sen hur man gr om man behver handla dit snus medans man r dr?
Tacksam fr svar
Citera
2012-09-17, 18:58
Medlem
Qjs avatar
snusbutiken finns ju, tror dom skickar till england. Jag tog med mig tv stockar och det var inga problem med det.
Citera
2012-09-17, 19:07
Medlem
fgjns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qj
snusbutiken finns ju, tror dom skickar till england. Jag tog med mig tv stockar och det var inga problem med det.

2 stockar skulle ju vara en bra start!
Det finns ingen sida eller nt dr man kan lsa p om vart grnsen gr fr att det rknas som smuggel?
Citera
2012-09-17, 19:10
Medlem
Qjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fgjn
Det finns ingen sida eller nt dr man kan lsa p om vart grnsen gr fr att det rknas som smuggel?
n men det r vl bara kpa mer online
Citera
2012-09-17, 19:10
Medlem
usb3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fgjn

Slnge det r fr personligt bruk s r det lugnt. Ta med s mycket s att det rcker tills nsta Sverigebesk helt enkelt.
Citera
2012-09-17, 19:14
Medlem
fgjns avatar
Joo, hade tnkt det frn brjan men r lite skrajsen ver att dom ska ta allt i tullen fr att det r fr mycket, s ja sitter dr p mitt studentrum utan mitt snus :P
Citera
2012-09-17, 19:18
Medlem
fgjns avatar
Nn annan ocks som vet billigaste snussidan som levererar till UK?
Citera
2012-09-17, 19:26
Medlem
Finans.killens avatar
Ring tullen och frga?
Citera
2012-09-17, 20:18
Medlem
InkMeBabys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finans.killen
Ring tullen och frga?

Klokt!

Har sjlv haft med mig s mycket som 7 stockar snus vid utlandsresor och det har aldrig varit ngra problem.
Citera
2012-09-18, 09:50
Medlem
Genophobias avatar
Jag skickade ett par dosor till en kompis som bor i England d han ville prva, var inga problem att skicka dit det t honom.

Har du ingen kompis som kanske kan skicka en stock eller tv t dig med jmna mellanrum? Samt att det r som ngon sa tidigare bra om du pratar med Engelska tullen ang att f igenom det annars. S dem inte konfiskerar det av dig.

// Genop
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in