2012-10-04, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RuinationIPA
Ett par - men städhjälpen kan få förnedringen av kvinnan ensam!
Jag skulle absolut vilja vara kvinnans städslav, bara att höra av er!
Citera
2012-10-06, 10:51
Medlem
RuinationIPAs avatar
http://www.frenchmaidservice.n.nu/

Citera
2012-10-26, 19:20
Medlem
underfots avatar
Vad tusan! Det är ju tjejer som städar ju. De ska aldrig behöva städa, bara sitta och ha det skönt och skratta åt en manlig slav som städar. När jag städat färdigt jag stryk för att jag är så värdelös men samtidigt visar härskarinnan hur generös hon är och låter mig dyrka hennes fötter efter utfört arbete
Citera
2012-10-31, 22:02
Medlem
Jag skulle med glädje städa för en kvinna om jag fick massera och slicka hennes fötter efteråt
Citera
2012-12-03, 22:10
Medlem
underfots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LittlePervert
Jag har en städslav, han är förjävla dålig på att städa dock.
Min slav får inte ha någon sexuell kontakt med mig. Är jag snäll kan han få ge mig massage, annars får han inte röra mig.

Om jag vore din städslav skulle du få ge mig så otroligt mycket stryk om jag städade dåligt
Citera
2013-07-22, 20:02
Medlem
Jag skulle personligen göra ett bra jobb, så ni skulle nog inte behöva vara orolig..
Kanske kunde ni kvinna, kanske med väninnor kunna festa under tiden och kleta ner..

Men om jag inte sköter mig så får ni givetvis straffa mig, men hoppas att ni inte behöver anstränga er, tja om ni inte fäller mig när jag städar och därmed gör ett dåligt jobb.

Att göra ett dåligt jobb betyder att slaven gör det medvetet för att bli sexuellt upphetsad och frångår sin roll..

Städar gärna åt äldre kvinnor, men unga tjejer går lika bra kanske vill de djävlas lite extra som en bra förfest..
Karlstad, Örebro, Mariestad, Västeråstrakten..
Citera
2014-07-02, 18:01
Medlem
Gameplayers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ClassyWoman
Fick mig ett gott skratt, tack så mycket

Detta fick det också att brista för mig.

Citat:
När jag går så skrattar hon och spottar mig ett par gånger i ansiktet och säger: Mera hårt arbete nästa vecka slav!
Jag lämnar lägenheten med hennes spott rinnande över mitt ansikte lycklig som aldrig förr.
Citera
2017-08-02, 20:05
Medlem
Skulle gärna vara städ slav men det är omöjligt att hitta någon kvinna som vill ha en städ slav.
Behöver inte gå naken och har inte massa krav bara få lyda. Hade varit bra om man fick chansen att provstäda hos någon.
Citera
2017-08-10, 00:49
Medlem
Du kan inte tänka dig att vara en städslav åt en man som substitut?
Citera
2017-08-10, 19:54
Medlem
Har varit städ slav till män också men har jag blivit beordrad att suga kuk också. Och får man smaka på piskan mer också. Sista gången blev jag bakbunden och pissad på det var förnedrande.
Citera
2017-09-30, 15:03
Medlem
Beautiful.Pains avatar
En städslav var nog det sexigaste idéen någonsin. Om han kunde ge mig pengar och göra mina skoluppgifter så skulle jag ha låtit honom slicka mer än mina fötter, han skulle fått äran till att slicka mina knän!

Nejmen, jag skulle iaf inte tackat nej till en slav
Citera
2017-10-15, 20:24
Medlem
helenduvals avatar
Har aldrig haft någon, mest p.g.a. att behovet av städning är är löst hos mig och att jag inte har någon fetisch för städslavar. Men har pratat med både sådana killar och tjejerna som använder dem. Svaren hos tjejerna varierar kraftigt, alla möjliga anledningar. Medan killarna alltid har i stort sett samma anledningar, undergivenhet, spänning, känslan av att vara ett verktyg och obefintlig, samtidigt som ett visst värde uppnås - att man är användbar och därigenom inte helt värdelös.

Dessutom städar alla städslavar dålig med flit - allt i hopp om att bli disciplinerade förstås.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in