2012-09-17, 13:28
Medlem
yoyisys avatar
Vill försöka utveckla mig i photoshop men har ingen aning om vad jag har lust att göra.
Så jag skulle vilja ar förslag eller om ni vill ha ny header på bloggen eller vad som helst så försöker jag mer än gärna. Är redan ganska duktig men vill som sagt fortsätta utveckla mig.
Citera
2012-09-17, 13:33
Medlem
PseudonymouZs avatar
Okej, det där var väl snarare en kontaktannons än en trådstart.

Vad snackar du om? Skaffa CS6 och kör tut's på internet, finns ju i drivor.

Hej då.
Citera
2012-09-17, 14:02
Medlem
yoyisys avatar
De är ingen kontakt annons jag vill bara ha förslag på något att göra, att jag skulle göra något åt någon var ett FÖRSLAG.

Jag har cs5 och tänker inte "skaffa" cs6 och söka tutorials. Alla klarar tutorials, vill göra något som är lite svårare, tänka själv.
Citera
2012-09-17, 20:01
Medlem
Tutorials kanske känns simpelt men det är ett bra sätt att lära sig. På worth1000 finns massor av tutorials som är användbara.

Felet vissa gör är väl att följa tutorials till punkt och pricka istället för att ta dem som utgångspunkt för att skapa något eget.

Det här är exempelvis en grym tutorial om att ändra ljussättning. Fundera över hur du kan använda den för att göra något annat som vore grymt coolt.
Citera
2012-09-18, 13:27
Medlem
yoyisys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MasterGnu
Tutorials kanske känns simpelt men det är ett bra sätt att lära sig. På worth1000 finns massor av tutorials som är användbara.

Felet vissa gör är väl att följa tutorials till punkt och pricka istället för att ta dem som utgångspunkt för att skapa något eget.

Det här är exempelvis en grym tutorial om att ändra ljussättning. Fundera över hur du kan använda den för att göra något annat som vore grymt coolt.

Håller helt med dig om att folk gör tutorials precis som de står. Sånt ör ju tråkigt :P
Ska helt klart kolla upp sidan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in